Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Kakken zonder kleren. : 73 reacties (2/4) [Dagelijkse Onzin]

Kakken zonder kleren.

16/07/17 02:25
Shipwreckage
quote door

Als ik zo'n gezeur moest aanhoren zou ik niet alleen doortrekken met het deksel omhoog maar ook nog is stiekem uw tandenborstel door 't water halen denk ik. Afhankelijk van hoe blasé ge erover deed ofwel voor of nadat ik doortrek.


Al een chance dat ge hier nooit moet zijn. Ik vind uw reactie ook echt maar debiel. Sorry maar dat zijn de regels nu eenmaal bij mij thuis. Als gij niet wilt dat ik bij u thuis met mijn vuile schoenen binnen kom. Dan ga ik dat ook ni doen. Ik snap niet eens wat er blasé aan is. Ik wil uw strontpartikelen niet in mijn badkamer is dat zo erg?
16/07/17 08:16
Ah dient dat deksel daaaaarvoor
16/07/17 08:30
Zjoske
Dat is kei vervelend als ge Pega dringend moet en ge gaat snel zitten en dat deksel is nog dicht
16/07/17 08:41
Duc
quote door

iedereen die naar uwe wc gaat in uwe badkamer is technisch half bloot eh. Wa maakt da uit dat die persoon zijn of haar boven lichaam ontbloot.

Alleja just sayin dat als ge uw onderbroek uit doet voor numero 2 zijn uw billen en uw pipi of uw v'Jayjay toch all out.

Ik vind het veel erger dat mensen fucking doortrekken zonder het deksel van de toilet naar beneden te doen. Dat vind ik echt fucking ranzig. En ik zal bezoek daar altijd op toe spreken.


Maar als ge het deksel toe doet en dan doortrekt kunt ge toch niet zien of er kaka in de pot is blijven hangen? Ge moet toch eerst zien of alles proper is, en anders de wcborstel pakken.
Niks zo nasty als kak van de vorige die nog in de pot hangt.
16/07/17 09:53
Warodon
quote door



Maar als ge het deksel toe doet en dan doortrekt kunt ge toch niet zien of er kaka in de pot is blijven hangen? Ge moet toch eerst zien of alles proper is, en anders de wcborstel pakken.
Niks zo nasty als kak van de vorige die nog in de pot hangt.



Dan doe je het terug open nadat het gespoeld heeft?

Ik vind een wc borstel wel echt ranzig, ik zou graag een uitvinding zien die dat kan vervangen, iets dat niet drupt.
16/07/17 09:55
Relashio
quote door


Ik vind het veel erger dat mensen fucking doortrekken zonder het deksel van de toilet naar beneden te doen. Dat vind ik echt fucking ranzig. En ik zal bezoek daar altijd op toe spreken.


What he said!
16/07/17 10:13
ik heb nog nooit het deksel naar beneden gedaan om door te spoelen, wat is dit?
16/07/17 10:17
Relashio
Ge weet toch dat die waterspetters van door te spoelen tot 2 meter ver kunnen springen... en mijn bad staat pal naast de wc. Ik lig niet graag met mijn hoofd in bad op de plaats waar die spetters op vliegen. Plus waarom bestaan er dan automatisch dempende deksels wanneer ze sluiten? Als je nooit de bril naar beneden doet.
16/07/17 10:19
Relashio
En het houdt geuren tegen..
16/07/17 10:37
Elementary
quote door


Ik vind het veel erger dat mensen fucking doortrekken zonder het deksel van de toilet naar beneden te doen. Dat vind ik echt fucking ranzig. En ik zal bezoek daar altijd op toe spreken.


Dit x1000

Pijlbord is al nie welkom bij mij thuis. Al chance dat wij 2 wc's hebben en zo'n mensen dus al nie op mijn badkamer moeten zijn.
16/07/17 10:38
Zjoske
Maar wat voor turbowc's hebben jullie? Ik heb nog nooit geweten dat dat erover spattert.
De enige reden dat ik het dEksel nu dicht doe is omdat ik een compostwc heb en die momenteel gewoon knal int midden van het huis staat.
Als een wc in een badkamer is doe ik die ook toe.Maar anders eigenlijk niet.vooral omdat ik 'snacht duizend keer met slaapkop naar de wc ga en het licht niet aan doe.
Als ge die proper achter laat mag die toch open staan? Ready for use enzo
16/07/17 10:39
Elementary
Jos, ge ziet da nie maar da gebeurt wel. Ge ziet toch ook de bacteriën op uwe wc bril nie rondkruipen? (Hoop ik voor u)
16/07/17 10:44
Zjoske
Maar nwater kunt ge zien.sorry ik snap dat niet.dus gij hebt liever dat dat tegen het deksel plakt? Ik weet niet of ik dat properder vind. Pipi spattert vind ik precies veel erger dan kei proper ddrinkbaar water dat in minuscule hoeveelheden over uw bril spattert nog voor het met de stront in aanraking is geweest (nee ik zou dat niet opdrinken)
16/07/17 10:49
Warodon
quote door

Maar nwater kunt ge zien.sorry ik snap dat niet.dus gij hebt liever dat dat tegen het deksel plakt? Ik weet niet of ik dat properder vind. Pipi spattert vind ik precies veel erger dan kei proper ddrinkbaar water dat in minuscule hoeveelheden over uw bril spattert nog voor het met de stront in aanraking is geweest (nee ik zou dat niet opdrinken)


Normaal kuis je minstens 1 keer de week het toilet :p
Nu, ik heb er nooit over nagedacht dat die partikels eig overal heen spatten, ik vind het altijd leuk om te kijken naar hoe alles doorspoelt.
Ik heb 1 minuut geleden geleerd wat een compostwc is, stinkt dat niet?
16/07/17 10:49
quote door

Ik weet het dat is debiel maar dat is ja....Kweni.
Dat is gelijk mensen die den bril niet naar beneden doen,ik Flip daar compleet van. (Altijd luie liefjes die zittend pissen jeeej)


Euh, ik vind dat gewoon gemakkelijk, ben ik dan lui?
16/07/17 11:13
LadyGypsy
Ik weet niet wat jullie dan op openbare toiletten doen, waar de kak van een ander dus al 1500 keer in het rond is gespat (want ik denk niet dat veel mensen die toiletbril dichtdoen als ze doorspoelen).

Jullie gaan hopelijk niet op de bril zitten?
16/07/17 11:23
Zjoske
Nee dat stinkt niet.ofja ok als ik kaas gegeten heb stinkt dat wel.maar dan maakt ge die direct leeg en opgelost.

En geeeeen watersprtters bij het doorspoelen en geen opspattend water tegen uw gat als ge kakt.en geen geluid,pure stilte.

Tuurlijk ga ik op de bril zitten,maar ik kuis die wel eerst af bij twijfel.
Tenzij er zo een madam net langs geweest is met zo een Gore natte vos die al 1000keer over wc's is gegaan.echt bak,natte brillen
16/07/17 11:51
Voor de wc-deksel, kakspetter mensen: sorry to disappoint .
16/07/17 12:42
pijlbord
quote door



Al een chance dat ge hier nooit moet zijn. Ik vind uw reactie ook echt maar debiel. Sorry maar dat zijn de regels nu eenmaal bij mij thuis. Als gij niet wilt dat ik bij u thuis met mijn vuile schoenen binnen kom. Dan ga ik dat ook ni doen. Ik snap niet eens wat er blasé aan is. Ik wil uw strontpartikelen niet in mijn badkamer is dat zo erg?


tbh ik ben wel wat gewoon. Ik heb ooit een kerel die een epileptische aanval gedaan had in de urinoirs van een voetbalclub (eerste klasse=veel volk) moeten recht trekken en toen hingen mijn handen ook vol met pis. Op die moment moet ge iemand helpen en da's ni tof maar ge kunt niet anders. Dan leert ge wel dat 'vuil' relatief is. Nadien wast ge uw handen heel grondig en voila. Laat staan de keren dat ik pis, kak, braaksel moet opkuisen, mensen afvegen of handen en kussen en knuffels krijg van bewoners waarvan ge weet dat ge nul niks handhygiëne hebben.

Dan zijn ge al wat nuchterder over 'partikels'.
16/07/17 12:45
quote door

Ah dient dat deksel daaaaarvoor


Hahahahha ja this. Oops. Ik dacht da da gewoon diende als ge es gewoon wou zitten