Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Laatste film die je gezien hebt ? : 7885 reacties (318/395) [Films]

Laatste film die je gezien hebt ?

09/08/19 15:15
deKirgizischeZomer
Con Air

Veel beter dan ik mij herinnerde. Nice
09/08/19 15:17
Adamm
Con Air is fucking zalig
merci om mij eraan te herinneren
13/08/19 11:55
bad neighbours , onlangs op tv. toch af en toe wat gniffelen.
13/08/19 21:04
five feet apart. tranen met tuiten
love, simon
die film over ted bundy met zac efron
14/08/19 00:13
deKirgizischeZomer
Django Unchained
2/3 The Hateful Eight
14/08/19 09:52
Ik ben bezig aan pulp fiction
14/08/19 10:47
Secret life of pets 2
14/08/19 21:16
deKirgizischeZomer
hateful eight uitgezien

da was het toch ni ze
15/08/19 13:57
Kheb mij eens gewaagd aan een disneyfilm die gedriedeed(lulz) werd, de lion king. Zat ik eerst naast twee hyped vrouwen die int engels op alles commentaar aant geven waren, ok , da mag efkes dat hebk ook gedaan int begin, maar die teuter stond ni stil, dus heb me verzet of kwerd zot haha. Kvond het eig nog knap? En qua verhaal zeker ook , ookal leek het hard op de vorige maar de kleine details deden t hem wel. Het overdreven ge-OOOHHHH van de zaal als simba voor het eerst in zicht kwam was wel ff cringe.
16/08/19 04:04
deKirgizischeZomer
Once upon a time in Hollywood


Supergoed hé, amai
17/08/19 07:42
Serieus onpopulaire mening waarschijnlijk, maar ik vond once upon a time in Hollywood echt verschrikkelijk slecht. Tis dat ik 10 euro betaald had of ik was gewoon gestopt met kijken.
17/08/19 23:57
deKirgizischeZomer
quote door

Serieus onpopulaire mening waarschijnlijk, maar ik vond once upon a time in Hollywood echt verschrikkelijk slecht. Tis dat ik 10 euro betaald had of ik was gewoon gestopt met kijken.


Een eigen mening hebben mag eh.
Wat vond ge er slecht aan?
18/08/19 08:21
The art of racing in the rain.
Zalige film.
20/08/19 02:13
Nieuwe ‘Lion King’, leuk weerzien. De originele blijft me beter..

Alladin, vond ik vrij slecht. Er klopte zoveel niet.

Coco, kende ik nog niet. Nieuwe originele Disney.

Once upon a time...in Hollywood. Wauw. Zalige prent! (Net gezien)
20/08/19 03:51
Toto le héros
Was een aanrader bij cinema canvas. Film over opgroeien, en is verrevan gedateerd voor van 1991 te zijn.

Heel mooi.
20/08/19 07:20
quote door


Een eigen mening hebben mag eh.
Wat vond ge er slecht aan?


Ik vond er totaal geen verhaal in zitten. Of allez, toch niks dat ik interessant vond. Na een uur dacht ik 'oke, en waar gaat het nu eigenlijk over?' Het einde vond ik wel goed, maarja, daarvoor heb ik dus eerst mij 2 uur lang verveeld... (Ik geloof best dat het cinematografisch een heel goede film is, maar dat onderdeel interesseert mij gewoon niet zo veel als de verhaallijn mijn ding niet is.)
21/08/19 12:36
Kben altijd voorstaander van mensen die het niet eens zijn met de hype rond een bepaalde film haha. Maar kben toch wel benieuwd geworden.. iets zegt mij wel dat ik net hetzelfde gevoel zal hebben als taboo.

Verder heb ik nog gezien: hunt for the wilderpeople. Ok cva. Maar ja zoals ik al op voorhand kon zien was het weer een kat en muisspel. "Nee wij willen vrij blijven" tegenover de grote vijand die hun daar weg wilt halen. Teveel kat en muis voor mij.
21/08/19 12:40
quote door

Con Air is fucking zalig
merci om mij eraan te herinneren


Wat maakt die film zalig? Ist geen typische actie? (Zoek nog om iets te zien vanavond haha)
21/08/19 18:08
Wattenstaafje
Ik ben bezig met alle goeie films van mijn IMDB lijst te herbekijken. Gisteren was het 'Her'. Amusant, maar minder goed dan ik mij herinnerde.
22/08/19 02:13
deKirgizischeZomer
quote door



Wat maakt die film zalig? Ist geen typische actie? (Zoek nog om iets te zien vanavond haha)


Is zeer atypische actie eigenlijk

Nicolas Cage, Steve Buscemi en John Malkovich in dezelfde film is sws al uniek