Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Wat is het meest romantische dat iemand ooit voor je heeft gedaan? : 158 reacties (3/8) [Seks en Relaties]

Wat is het meest romantische dat iemand ooit voor je heeft gedaan?

11/06/12 16:23
TheDoctor
Als ik iets romantisch wil doen verval ik altijd tot cliché gezeik à la kaarsjes enzo. Mijn vriendin vond dat wel lief denk ik, ik vond het alles behalve geslaagd, en sindsdien probeer ik niets meer, ik heb daar geen fantasie voor.
11/06/12 16:24
DimSum
Ik kreeg van mijn ex altijd knuffelberen.
Ik heb er 5 of 6 & da's zo onpersoonlijk.
Ik heb nooit rozen gekregen.
Hij had zelfs nog nooit thee voor mij gemaakt, nee, ook niet als ik erom vroeg.

Ik kreeg wel soms een ijsje.
Als ik braaf was.
11/06/12 16:32
Over 2 hekken en 3 muren klauteren om mij te zien in't midden van de nacht. De stakker zijn armen waren helemaal geschaafd...
11/06/12 16:35
quote door
Mijn ex heeft eens een diplodocus voor mij getekend met zo van die vakjes in die ge kon open doen, evenveel dagen als dat hij op vakantie ging. Elke dag moest ik zo'n hokje open doen en daar stond dan iets in, da vond ik wel awesome.
Of: "ik kan ni afkomen" of "ik pak straks pas de trein" en ineens *ding dong staat die voor mijn deur. Vet (y)


Diplodocus = pretty awesome
Mensen die zomaar ineens voor uw deur staan als ge ze niet verwacht = niet zo awesome.


Ik noemde hem gore klootzak, en hij zei 'kom kom' en ik kreeg een aaitje. Dat was wel romantisch. En een ex heeft ooit 10 pakjes sigaretten 'verstopt' in zijn kamer en ik mocht die zoeken en houden. Moeilijk te kiezen welke van de twee nu het leukst was.
Oh mijn lief is me ook ooit komen zoeken toen ik scheef was van de mdma (ik ben wrs de enige persoon op aarde die daar scheef van gaat ja.. ik ben een watje) en totaal niet meer wist waar ik was. Na een uur had ie me gevonden ergens op straat, en me mee naar huis genomen. Dat staat waarschijnlijk wel op 1. Niet echt romantisch, maar wel heel aardig.
11/06/12 16:39
Mijn vriend is geen grote romanticus (thank god, ik heb ne bloedhekel aan rozen en kaarsjes en shit) maar op ne karaoke-avond heeft hij voor mij een liedje gezongen. Ooooohh...
11/06/12 16:46
Ik zat in Dinant en plots stond hij daar met zijn auto.
11/06/12 16:47
quote door
Over 2 hekken en 3 muren klauteren om mij te zien in't midden van de nacht. De stakker zijn armen waren helemaal geschaafd...


Zat jij in de gevangenis ofzo?
11/06/12 16:49
quote door
hysterisch een glas stukgooien toen ik toegaf dat ik ook wel eens over andere meisjes fantaseerde, dat vond ik wel romantisch



Alle mannen doen da toch? Ze geven het gewoon niet allemaal toe.


Ontopic: meest romantische, een schatkaart maken waardoor ik 7 plekken moest opzoeken voor clues en zo tot mijn cadeautje kwam
11/06/12 16:50
- we hadden problemen met onze kamer, hij was maar eventjes weg: hij had heel mijn valies enal gevuld en verplaatst naar een appartementje en op het bed lagen nog rozeblaadjes ook ^^
- een tafeltje op het strand vlak naast de zee met kaarsjes ^^
11/06/12 16:51
natuurlijk doen alle mannen dat, maar sommigen geven het wijselijk niet toe idd
11/06/12 16:57
mawy
toen we een paar dagen het huis voor ons alleen hadden heb ik elke dag staan koken (wat ik redelijk normaal vind, en ik hou van koken) maar de laatste avond had ik er toch iets leuks van gemaakt met kaarsjes enzo.. hij was zo blij! het is niet veel, en ook redelijk cliché, maar zo kleine dingetjes zijn zo leuk. en het grappigste was dat em in de kamer naast de keuken tv zat te kijken, en niets door had van wat ik bezig was :P

de dag erna was hij s morgens inkopen gaan doen, en sms'te hij 'doe de deur eens open, mijn handen zijn te vol om mn sleutels te pakken' (ik dacht al, huh, wel kunnen sms'en maar niet zn sleutels kunnen nemen, maar bon) dus ik doe de deur open, stond em daar gans melig met n roosje en een schattige snoet :D
11/06/12 17:00
de truc is net niet romantisch te doen, anders verwacht ze constant zo'n dingen
11/06/12 17:17
donaldmuyle
shit ik kan op niets komen.
11/06/12 17:23
Als wij terugkomen van een avondje uit, dan zet hij soms een liedje op en dansen wij door zijn living. Daar kan ik écht gelukkig van worden.
En mijn lief koopt mij keivaak om met lekker eten als ik boos ben en ik vind dat nog romantisch ook :'';) .
11/06/12 17:24
quote door


Zat jij in de gevangenis ofzo?


Mijn appartement geeft uit op een park dat 's nachts sluit, dus 2 hekken van het park, 2 muren van de tuin van de buren, en de muur van mijn tuin. Geen gevangenis =)
11/06/12 17:25
mijn lief verrast mij af en toe wel eens met bloemetjes/kaartjes/cadeautjes. :) Kaarsen steken we vaak aan, omdat dat gewoon echt gezellig is. :) I'm a lucky one!
11/06/12 17:26
mawy
quote door

En mijn lief koopt mij keivaak om met lekker eten als ik boos ben en ik vind dat nog romantisch ook :'';) .


oh damn demijne ook.. ooit ga ik er zo vet van worden :'D
11/06/12 17:28
De spaghettisaus van zijn mama opgewarmd

cute :$ :$ :$ :$ :$
11/06/12 17:31
MarketGarden
Romantisch moet ze niet zijn, zolang ze maar awesome is.
11/06/12 17:32
HarrietTubman
Ik was 2 weken gelejen pretty wasted en toen heeft mijne lover dervoor gezorgd da mijn haar ni vol kots hing en dat der telkens een lege emmer neffe het bed lag.


Oooh, en ik ben deze week voort eerst naar nerdwalhalla (aka Gamemania) geweest, en ik voelde mij toen ook vrij romantisch.