Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Noxa WK prono spel : 238 reacties (3/12) [Sport]

Noxa WK prono spel

13/06/18 18:38
Ja en dan zie je adrianhealey daar plots tussenstaan terwijl die helemaal niet op noxa zit. Tjonge, waar gaat de wereld toch naartoe he.
13/06/18 19:14
Ge moet nog invullen erro. Ge hebt iets meer dan 21 uur de tijd.
13/06/18 19:37
Is dat nu tegoei ingevuld of niet, ik ben al drie keer opnieuw moeten beginnen omdat ik er een te lange pauze tussen had gelaten en ik terug uitgelogd was.
13/06/18 19:41
quote door

Is dat nu tegoei ingevuld of niet, ik ben al drie keer opnieuw moeten beginnen omdat ik er een te lange pauze tussen had gelaten en ik terug uitgelogd was.


Nee, nog niet volledig. Bij mij staat er dat ge nog niet alle wedstrijden uit de afvalrondes hebt ingevuld.
13/06/18 20:05
Ah is er nog iets om in te vullen :' )
13/06/18 20:12
Seg waar staan die afvalrondes, ik vind die nie
13/06/18 20:23
quote door

Seg waar staan die afvalrondes, ik vind die nie


Nadat ge op "uitslagen groepswedstrijden bevestigen" hebt geklikt komt ge automatisch uit op de volgende stappen om in te vullen. En dan alles blijven invullen en telkens op de bevestigen knop drukken tot ge uitkomt bij een overzicht van uw keuzes.
13/06/18 20:59
Merci voor het geduld, het is gelukt :' )
14/06/18 01:08
quote door

Ik ken wel niet alle deelnemers:

Frebor = Freakske
Weirdo = ?
Turnstile = Gryffindor
Vomica = ?
Bodger = ?
Adamo = ? Adamm?
FYCVKW = ?



Er zitten inderdaad wel een paar mensen bij die geen noxa profiel meer hebben. Ik ga er eigenlijk vooral van uit dat het nog iemand anders is die gewoon die namen gebruikt om wat te trollen. Of het zijn toch die mensen zelf, maar dan is het wel bizar dat ze met zoiets meedoen terwijl ze niks meer te maken hebben met noxa. Sowieso zijn het geen mensen die hier in de topic mee gaan posten over alles. Dus een beetje opkuis lijkt me wel handig ja.
14/06/18 02:27
privateer
Privateer is Privateer
14/06/18 02:31
Romaric85 = winnaar
14/06/18 09:51
En sekk = sekk
14/06/18 09:58
quote door



Correct, Paul. 'k Moet wel nog mijn prono invullen, 'k hoop dat vanavond te doen


Is er al een pronostiek om te raden of Adamm al dan niet op tijd zijn voorspelling gaat invullen?
14/06/18 10:01
Ik gok net op tijd, om 16u57
14/06/18 10:02
Adam leeft graag on the edge he
14/06/18 10:08
quote door



Er zitten inderdaad wel een paar mensen bij die geen noxa profiel meer hebben. Ik ga er eigenlijk vooral van uit dat het nog iemand anders is die gewoon die namen gebruikt om wat te trollen. Of het zijn toch die mensen zelf, maar dan is het wel bizar dat ze met zoiets meedoen terwijl ze niks meer te maken hebben met noxa. Sowieso zijn het geen mensen die hier in de topic mee gaan posten over alles. Dus een beetje opkuis lijkt me wel handig ja.


Ja, maar ga ik dan iedereen verwijderen die ik niet ken? Of anders moet iedereen in de komende uren hier nog gaan bevestigen dat ze echte noxanen zijn?
14/06/18 10:31
Ik ben echt
14/06/18 10:33
Belangrijker misschien: RollerDiscoDreams, unchienandalou en Adamo moeten hun voorspellingen nog verder afwerken. Deadline over 6 uur.
14/06/18 10:34
ik zou denken: haal diegenen weg die duidelijk geen echt noxa lid zijn? En de twijfelgevallen dan zo laten. Er zitten daar misschien nog wel mensen bij die echt lid zijn maar toevallig de topic niet hard volgen, dus zou spijtig zijn als ze daardoor niet mee kunnen doen.
14/06/18 10:35
onverhuld
quote door



Is er al een pronostiek om te raden of Adamm al dan niet op tijd zijn voorspelling gaat invullen?


Hahahahahah