Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Game of Thrones - risk : 30 reacties (2/2) [Games]

Game of Thrones - risk

09/05/16 14:06
AwesomeLand
We zijn nog niet aan de data plakken fase he, daar vallen er altijd af

en er is veel plek ze

09/05/16 14:24
Niet
ik wil ook da game of thrones spel wel eens spelen, kben vrij slecht in risk want ik doe meestal maar wat ma ik vind da wel gezellig :D

Dus moest ik kunnen, wil ik ook wel eens afkomen :o
09/05/16 15:01
AwesomeLand
Maak ik hier ne groep voor aan
Of hoe doenik da nu best
09/05/16 18:18
Ge kunt ook allemaal naar de volgende boardgame meeting komen :p zie ander topic
09/05/16 18:19
AwesomeLand
daar kan ik niet naar toe komen
daarmee dat ik zelf volk uitnodigde
spammer
09/05/16 19:02
quote door

daar kan ik niet naar toe komen
daarmee dat ik zelf volk uitnodigde
spammer


Was niet als spam bedoeld :p Ik suggereerde het maar omdat er hier ineens precies meer volk zich aandient dan er plaatsen voor spelers zijn. Datum is uiteraard bespreekbaar.

Anyway: die risk is redelijk straightforward, zoals de gewone risk, neem ik aan? De officiƫle GoT boardgame is wel "zwaar", als in veel en lange uitleg voor ge kunt beginnen spelen. Be prepared :p

Mss een doodle maken om een datum te vinden? Nadien evt FB/whatsapp om verder af te spreken?
09/05/16 20:35
AwesomeLand
Ja of ik zet hier wel een paar data en zie wie er dan nog terug reageert en dan spreken we wel voort af of zo


Die boardgame wil ik ook wel spelen, maakt niet uit dat er veel uitleg is
12/06/16 06:51
AwesomeLand
Zal dus voor juli zijn, ik had het wat druk tot hiertoe en het EK is nu al bezig, maar er zijn een paar mensen die graag willen en vroegen wanneer het nu ging zijn en al en dat vond ik wel tof en ook cool want ik dacht toen ik dat postte van "wie wilt er nu bij een kansloze wildvreemde gaan gamen" maar OK JA
12/06/16 10:45
Ik kan niet tussen 9 en 17 juli.. wil graag komen dus ergens ervoor of erna would be sweet ;)
12/06/16 14:24
Gezelschapspellekes lijken mij ook wel eens leuk. Berchem is niet zo ver. :)
12/06/16 15:47
AwesomeLand
Er was nog iemand die graag wou komen maar ben even kwijt wie, die is ook op reis van rond de periode van RDD.

Dus het zal dan ofwel begin juli (maar dan is het EK nog aan de gang) zijn maar waarschijnlijk einde juli.


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.