Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Welke sites of diensten gebruik je voor het bijhouden van je muziek, games, boeken, films ? : 39 reacties (2/2) [Internet]

Welke sites of diensten gebruik je voor het bijhouden van je muziek, games, boeken, films ?

25/01/15 17:13
ChatNoir
last.fm en goodreads
25/01/15 17:52
ok interessante reacties alvast. Bij de film/tv sites heb ik er nog geen gezien met een bruikbare API, maar er zal er wel één opduiken.


Kunnen de mensen die een last.fm account hebben, dit aub al invullen bij de instellingen pagina hier ? Het integreren van last.fm gaat sneller dan ik had gedacht en ik wil het nu al testen met meerdere gebruikers.
25/01/15 18:09
AnnaHelena
last.fm
25/01/15 18:30
Ingevuld!
Nadat ik op opslaan geklikt hebt, blijft de pagina wel laden... geen idee of dit normaal is? :/
25/01/15 20:32
josfindus
haja voor series gebruik ik pintrest wat totaal niet efficient is eigenlijk.
mijn wishlist van boeken hou ik daar trouwens ook bij, aangezien dat er niet veel zijn vind ik het daarvoor wel handig.

last.fm is toch ook betalend he? en kunt ge daar op inloggen zonder fb account? Want ik heb dat ooit gehad en vond dat eigenlijk wel goed maar er was een reden waarom ik dat niet meer gebruik en ik weet niet meer waarom.
Ik word zot van die reclame op spotify
25/01/15 20:51
quote door

Ingevuld!
Nadat ik op opslaan geklikt hebt, blijft de pagina wel laden... geen idee of dit normaal is? :/


Klinkt niet normaal, maar ik zie jouw last.fm naam (en die van enkele anderen hier) in de database, dus dat is gelukt.

quote door

last.fm is toch ook betalend he? en kunt ge daar op inloggen zonder fb account? Want ik heb dat ooit gehad en vond dat eigenlijk wel goed maar er was een reden waarom ik dat niet meer gebruik en ik weet niet meer waarom.
Ik word zot van die reclame op spotify


Voor zover ik weet is last.fm gratis en heb je geen fb account nodig.
25/01/15 23:47
deRebelseReinaert
Ingevuld.
26/01/15 15:38
imdb voor films
26/01/15 16:55
Ik heb periodes gehad dat ik dat obsessief deed, films bijhouden en dan gebruikte ik moviemeter en icheckmovies.

Nu heb ik die letterbox ontdekt, da ziet er tof uit, en ze schijnen daar precies van wes anderson te houden. Kan iedereen mijn vriend worden daar aub. (ikbenlara)



Maar dus qua nuttige film api's voor deze site, euh, nee sorry, letterboxed ga ni?
26/01/15 17:50
quote door

last.fm is toch ook betalend he? en kunt ge daar op inloggen zonder fb account? Want ik heb dat ooit gehad en vond dat eigenlijk wel goed maar er was een reden waarom ik dat niet meer gebruik en ik weet niet meer waarom.
Ik word zot van die reclame op spotify


last.fm is inderdaad gratis.
Ik heb het ook lang niet gebruikt omdat de scrobbler bij mij niet meer werkte, misschien had het daar iets mee te maken?
26/01/15 19:57
last.fm
IMDb
Steam
Goodreads
31/01/15 00:26
raptr
02/02/15 14:28
Trakt.tv voor zowel films als series, goodreads voor boeken, last.fm voor muziek, anilist voor anime
letterboxd is voor films alleen en followmy.tv voor series. Trakt.tv heeft trouwens ook scrobblers...
02/02/15 14:35
quote door

Trakt.tv heeft trouwens ook scrobblers...


én een API die er wel bruikbaar uit ziet op het eerste zicht, en wat gelijkaardig werkt als die van last.fm. Daar ga ik zeker eens mee experimenteren.
04/02/15 22:55
Last.fm
07/02/15 22:14
Maar die scrobbler optrakt...gebruikt iemand (bij ons) die mediacenters?
03/06/15 18:10
Misschien zo iets: 'klik' . Iedereen kan dus aangeven waar hij/zij op vakantie is geweest, ... ? Of is dat te veel van het goede? :D (Ik ken daar wel geen app ofzo voor :S)

http://http://www.theguardian.com/travel/ng-interactive/2014/create-a-custom-map-of-your-travels want blijkbaar marcheert de link nie echt goed :(
24/04/17 15:38
Ik gebruik voor series followmy.tv
24/04/17 15:39
AdrianHealey
2 jaar na datum :d
30/04/17 21:58
Ik gebruikte dat 2 jaar geleden ook al :(

Ik vind dit nog steeds relevant, dus dan reageer ik lekker! Try to stop me biatch!


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.