Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Pokémon Hoopa gezocht : 11 reacties (1/1) [Games]

Pokémon Hoopa gezocht

13/05/16 14:52
Mijn zoon en ik hebben te laat gezien dat je hoopa kon krijgen in april. Nu is hij daar best wel verdrietig over aangezien dat het één van zijn favorieten is.
Mijn vraag heeft er iemand een hoopa te veel? We hebben wel niet echt een geweldige pokemon om terug te sturen.

Alvast bedankt
13/05/16 15:01
TakeShelter
Eeeuh, een beetje meer context mag wel denk ik??? :D
13/05/16 15:15
quote door

Eeeuh, een beetje meer context mag wel denk ik??? :D


Nah, mensen die Pokémon spelen, snappen dit. Maar dan toch:

Met bepaalde intervallen kan je in de nieuwste Pokémon spellen (X/Y bijv.) speciale Pokémon krijgen, meestal via download in een bepaalde hotspot. Zo was er in Game Mania in Februari de mogelijkheid om Mew te "vangen" door naar daar te gaan en die te downloaden, via de game optie ervoor.

Elke keer is het anders, dus in April was het Hoopa , later is het Zapdos, enzoverder enzoverder.

Ik doe er zelf niet aan mee, want buh, moeite enal. Mss als Pokémon Go er is :3
13/05/16 15:17
Awel ik denk da ik die wel heb!
Ik heb toch al 2x ne pokemon via download genomen. Maar ik heb ook een maand overgeslagen... Ik ga thuis eens kijken voor u
13/05/16 15:22
TakeShelter
quote door



Nah, mensen die Pokémon spelen, snappen dit. Maar dan toch:

Met bepaalde intervallen kan je in de nieuwste Pokémon spellen (X/Y bijv.) speciale Pokémon krijgen, meestal via download in een bepaalde hotspot. Zo was er in Game Mania in Februari de mogelijkheid om Mew te "vangen" door naar daar te gaan en die te downloaden, via de game optie ervoor.

Elke keer is het anders, dus in April was het Hoopa , later is het Zapdos, enzoverder enzoverder.

Ik doe er zelf niet aan mee, want buh, moeite enal. Mss als Pokémon Go er is :3


Ik ben blijven hangen bij Pokémon Blue :$
13/05/16 15:30
Die werden super recent nog heruitgebracht. Perfecte tijd om er terug in te vliegen. Sun/Moon, de opkomende, heeft ook net hun starters laten zien en iedereen is zot weg van een uiltje, Rowlet .

Japan is ondertussen door naar Yokai Watch, dat net een week of twee terug eindelijk naar Europa is gekomen. Ook cool, maar toch vrij anders.

En nu ga ik zwijgen, voor ik mensen hun oren afzaag met pokemon-like games.
13/05/16 16:04
Ik heb nog een Hoopa over.
13/05/16 16:24
En wil je die sturen dan? :p
( weet wel niet hoe dat werkt met die friend code)
13/05/16 16:25
Wacht, ik speel sinds deze week terug Pokémon, waar kan ik welke Pokémon krijgen en wanneer? :p
13/05/16 16:32
bij game mania nu darkrai tot 24 mei. Begin juni manaphy geloof ik gewoon thuis en zo elke maand tot december. (Volgt de speciale pin boxen die elke maand uitkomen)
13/05/16 17:04
Op www.serebii.net kunt ge die volgen bij "events" :p En kzal u PMmen als in thuis ben vanavond :)
13/05/16 17:30
Dat zou tof zijn :p


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.