Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Giro d'Italia spel : 199 reacties (1/10) [Sport]

Giro d'Italia spel

10/04/16 20:05
pijlbord
Dag mensen,

Na een rampzalige Parijs-Roubaix dacht ik dat het weer tijd was om onze noxa-cycling-competitie terug op te starten. Zoals elk jaar doen we weer mee met enerzijds de Giro, de Tour en de Vuelta. Over minder als een maand gaat de Giro weer van start, dus heb ik team noxa terug aangemaakt.

Voor de mensen die het niet kennen: Via onderstaande link kan je deelnemen aan een wielrennen spel. Je selecteert een aantal renners en behaalt punten al naargelang de resultaten. Er zijn ook nog wel wat andere dingen die je moet uitkiezen maar dat zie je wel als je aan het invullen bent.
Elk jaar opnieuw is dat heel gezellig, het zorgt voor wat gezonde competitie en je gaat er de koers wat aandachtiger door volgen.
Een kenner zijn is zeker geen vereiste, de koers is onvoorspelbaar en elke editie weer zijn er terug verrassende resultaten (en flaters, ma die zijn ook tof). Niet twijfelen, gewoon mee doen.

Klik om deel te nemen.

Zoals steeds, je moet een profiel aanmaken om deel te nemen maar los van één a twee mailtjes op een jaar hoor je er verder niets van. Ik kan als 'captain' van de ploeg ook je echte naam of maildres niet zien, dat blijft volledig privé.
10/04/16 20:34
pijlbord
www.wcstats.com/games/nl/gdi/league/2016/60/join/CWZHU91F

De link doet iets raar als ik er op klik, geen idee of dat bij jullie ook zo is. In ieder geval, hierboven nog is de link in pure vorm, geen idee of dat een verschil maakt.

Edit: Ah ze hebben het dus aangepast en je moet eerst ingelogd zijn als deelnemer. Daarna op de link klikken en dan zie je het team en kan je jezelf toevoegen.
10/04/16 20:58
dagenVanGras
Om jullie eraan te herinneren: ik heb vorig jaar gewonnen. :3 :)
10/04/16 21:00
pijlbord
Maar dat was de vuelta, nee? De Giro hebben we niet gedaan denk ik vorig jaar.
10/04/16 21:18
stagnation
Ok, ik ga sociaal zijn en eens meedoen, ook al ken ik geen jota van wielrennen. Ik heb vandaag de laatste 5 minuten van Parijs-Roubaix gezien. Ik vind het wel een tof initiatief.
Om een login aan te maken moet je wel eerst op het tabblad giroditaliagame.com bovenaan de site klikken. Ik had dat eerst niet door haha.
Iemand tips & tricks? Ik ben stagnation. Aangenaam, ik ga alvast niet winnen.
10/04/16 21:22
Rampzalige Parijs Roubaix, spannendste koers ooit bedoelt ge? Toegegeven, de Belgen hebben gefaald en ik ben de naam van de winnaar intussen alweer vergeten. Ik doe ook weer mee!

En opnieuw ook een "how low can you go" team? Vorig jaar met 3 deelnemers was dat een beetje onnozel.
10/04/16 22:00
pijlbord
Ik denk niet dat we daar genoeg volk voor gaan kunnen overtuigen.

En ik zit zelf op zo'n drukke periode precies qua werk dat ik al blij ben als ik mijn echte ploeg wat ga kunnen volgen:p
10/04/16 22:48
Rampzalig Parijs-Roubaix?
11/04/16 00:18
pijlbord
Voor Tom Boonen dan.
11/04/16 00:34
Ja k had wel door wat ge bedoelde, maar dit staat zonder twijfel in mijn top3 van meest spannende koersen ooit. En dat eigenlijk al vanaf meer dan 100 km voor het einde. En met een vleugje chauvinisme uiteraard. Ik moet me dringend wat gaan informeren voor de Giro nu want heb weer totaal geen idee wie in vorm is etc...
11/04/16 00:37
pijlbord
De favorieten staan wel vast maar de deelnemerslijsten zijn bij de meeste teams nog maar half compleet, dus het is nog wat afwachten om te zien welke 1&2 sterren ik ga uitkiezen, daar zal het verschil allemaal zitten denk ik.
11/04/16 14:39
ik zou een code moeten ingeven?
11/04/16 14:50
pijlbord
ik stuur u die vanavond door als ik thuis ben.

dat met die code is al van vorig jaar ma dees is de eerste keer dat ge die daadwerkelijk moet ingeven.
11/04/16 19:55
Goed initiatief !
Ik was me al aan het afvragen of er terug een Noxa competitie ging komen.
Is dat eigenlijk nog steeds "Wijnreder" ? Maar nu onder een andere naam dan veronderstel ik.

Ik ga sowieso ook mee doen.
Wacht nog juist een paar weken tot de meeste selecties bekend zijn gemaakt.
11/04/16 21:49
pijlbord
Ja tis exact hetzelfde, alleen in een nieuw jasje.
12/04/16 14:36
AwesomeLand
edit : het is gelukt
ik zal ook is een ploeg maken
15/04/16 14:31
pijlbord
Zeg zijn we maar met vier tot nu toe? Waar zitten de regulars van de vorige keer? En de nieuwe mensen die is iets gek willen doen hihihi hahaha.
Dan hebt ge is een kans om proberen beter te doen als pijlbord..
15/04/16 15:21
dagenVanGras
Ik weet nog niet. Niet echt tijd voor denk ik. Wanneer deadlone?
15/04/16 16:03
pijlbord
nog wel even. vier of vijf mei starten ze zeker? begin mei bon.
15/04/16 18:50
Ik ga kijken of ik ook ga meedoen. Sinds ik werk kijk ik een pak minder koers, heb wel Parijs-roubaix van begin tot einde gezien aangezien dat mijn favoriete koers is van het jaar. En deze was de spannendste editie die ik heb meegemaakt. Als Boonen had gewonnen was het ook mijn favoriete editie geweest.