Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Orgasmes : 103 reacties (1/6) [Seks en Relaties]

Orgasmes

22/02/17 22:58
Mijn topics, beste topics

Deze week was ik dus merkwaardig genoeg aan het vrijen. Op voorhand had ik de andere partij al laten weten dat ik het zo lastig heb een orgasme te krijgen bij nieuwe partners dat dit dus vrijwel nooit voorvalt. Tijdens het vrijen blurt 'ie er ineens uit: "Amai, en ik dacht dat jij moeilijk kwam". Bleek dat, omdat ik een tamelijk luid kind kan zijn bij toffe seks, hij mijn spastisch gekreun voor een orgasme hield. En dat terwijl ik net volledig stilval bij het komen; een genotzuchtige inhalering gevolgd door een langdurig uitgerekte, woordeloze zucht.

Dus: wie komt er hier onmerkbaar klaar en wie gilt het hele huis bijeen? Leukste orgasmes tijdens de seks of het masturberen? Meerdere keren bij één vrijage of nooit van uw leven? Clitoraal, vaginaal, anaal of een combi? Tips and tricks?

...

Ik heb ooit een gast gehad wiens orgasmekreet grrr graaauh GRRAUH GRRRRRAAAAUH GRRRRRAAAAAAAAAAAAAUH was.
Mijn straight-face is onverslaanbaar.
Dat terzijde.
22/02/17 23:01
Calllie
Dit verhaal hahahhaha :' )
22/02/17 23:43
"Merkwaardig genoeg" :' )
22/02/17 23:45
Tmi hebk zo het gevoel
22/02/17 23:56
ik grimas als een haai blijkbaar... ofja, uit 2 redelijk onafhankelijke bronnen.

om maar als eerste serieus te antwoorden.
22/02/17 23:57
Haha, dat is wel een beetje herkenbaar ja... ik geef relarief veel feedback bij seks denk ik, maar echt klaarkomen is meer een intern gericht gebeuren en dus vrij stil naar buiten toe.

Ik heb al eens tijdens de seks gehoord 'amai, gij komt zooo geil klaar' en ik was niet klaargekomen. Beetje awkward om dat dan uit te leggen, maar gelukkig is het niet zo moeilijk om de ander dan te overtuigen dat ge echt wel plezier hebt.
22/02/17 23:59
ik ken eig niemand die luidruchtig klaarkomt... altijd veel lawaai, stilte als ze komen en heel veel lawaai daarnaa
22/02/17 23:59
Mokeponn
quote door

Ik heb al eens tijdens de seks gehoord 'amai, gij komt zooo geil klaar' en ik was niet klaargekomen. Beetje awkward om dat dan uit te leggen, maar gelukkig is het niet zo moeilijk om de ander dan te overtuigen dat ge echt wel plezier hebt.


Ook al gehad. Beetje vreemd, maar ok.
23/02/17 00:01
Calllie
Ik ben te preuts om serieus te antwoorden :$ haha
23/02/17 00:04
quote door

Ik ben te preuts om serieus te antwoorden :$ haha


We willen het weten Charlotte!
23/02/17 00:13
Ik ben iemand die kreunt bij het klaarkomen, ookal valt dat niet vaak voor bij mannen. Ik krijg vaak de opmerking dat ik geil klaarkom, dus dat is mooi meegenomen.
23/02/17 00:18
Mokeponn
quote door

Ik ben iemand die kreunt bij het klaarkomen, ookal valt dat niet vaak voor bij mannen. Ik krijg vaak de opmerking dat ik geil klaarkom, dus dat is mooi meegenomen.


Dat IS ook gwn geil.
23/02/17 00:24
quote door



Dat IS ook gwn geil.


Good to know!
23/02/17 00:31
Adamm
quote door



We willen het weten Charlotte!



Give the people what they want!
23/02/17 00:38
Een kerel waar ik heel lang mee samen was, echt een lieve jongens, was maagd toen ik met hem in een relatie stapte. De eerste keren duurden weliswaar niet lang voor hem. Maar de allereerste keer al helemaal niet.


Ik lag er dan, in bed, naakt en hij ook en dan ging zen penis over men been voor een seconde en kwam hij al klaar.
23/02/17 00:41
quote door

Ik ben iemand die kreunt bij het klaarkomen, ookal valt dat niet vaak voor bij mannen. Ik krijg vaak de opmerking dat ik geil klaarkom, dus dat is mooi meegenomen.


Mannen die geen geluid maken is inderdaad niet tof! Dus doe je goed
23/02/17 00:48
onverhuld
quote door



Dat IS ook gwn geil.


qft
23/02/17 00:52
Calllie
quote door



Give the people what they want!


'Give the people what they want' ja! ;) ;) ;)

Nee, ik ben ook vrij stil, maar meestal knijp ik dan wel redelijk hard hihi. 2x is ook nog niet gelukt!

En zoals de rest zegt een man mag wel geluid maken, het moet niet veel zijn, maar toch een beetje mag wel :$
23/02/17 00:58
Regenrups
Ik heb ooit een jongen gehad die bij het klaarkomen zijn hoofd naast mijn oor drukte, waarop die kreunde "Nee, nee, NEEEE!"

Zo onaantrekkelijk.

Ik heb daarna ook letterlijk met een geërgerd gezicht gezegd "het is seks eh, it's supposed to be fun, JA is het correcte woord".

Hij vond het mss wat te snel om zijn zaad te lozen maar doe het dan tenminste enthousiast.
23/02/17 01:01
Calllie
quote door

Ik heb ooit een jongen gehad die bij het klaarkomen zijn hoofd naast mijn oor drukte, waarop die kreunde "Nee, nee, NEEEE!"

Zo onaantrekkelijk.

Ik heb daarna ook letterlijk met een geërgerd gezicht gezegd "het is seks eh, it's supposed to be fun, JA is het correcte woord".

Hij vond het mss wat te snel om zijn zaad te lozen maar doe het dan tenminste enthousiast.



:' )