Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Stream : 6 reacties (1/1) [Computer en Elektronica]

Stream

26/06/05 01:52
Is het mogelijk een stream van bijvoorbeeld topradio op te nemen en op te slagen op pc?
Zo ja zou ik graag weten hoe.
Thx.
26/06/05 11:46
BioWizard
ja een record programma zou best wel handig zijn :o

nu moetek et doen via mp3 speler 8)
26/06/05 12:39
PeYTaN
Als je een stream kunt hebben van de website, denk ik dat dat een .asx bestand is zeker?
Het is mogelijk om dat op te nemen met euh ... ik denk dat het "ASX Recorder" of zo heet.
Al ben ik het niet zeker.
Eens kijken welk bestandsformaat die stream is, en eens googlen, ben zeker dat er iets bestaat.
26/06/05 13:55
tripolini
Ik heb nen recorder van creative, creative recorder...tamelijk simpel ding waarmee je kan opnemen wat je hoort. Dus als je naar topradio luister op de pc kan je dat opnemen met dat programma.
26/06/05 15:15
Uiteraard, ge kunt het wss zelfs met dat windows recorder ding. Gewoon in uw mixer de instellingen juist zetten die bepalen welk kanaal ge wilt opnemen enzo.
26/06/05 17:08
newstart
@pittaman: daar dacht ik ook aan, ma da slaagt elke keer na 60 seconden uit:s ...
26/06/05 17:40
Aja tis just, da hebt ge met die windows recorder. Toen ik klein was loste ik da op door eerst een paar keer achter elkaar stilte op te nemen, dan ding weer in begin zetten en dan het geluid opnemen ;)

Maar er zijn natuurlijk veel betere programmakes voor beschikbaar. En genoeg zullen wel gratis zijn ook.


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.