Aanrader series

24/04/12 20:50
rockingtilldeath
Game Of Thrones vind ik wel een zalige serie! :)
19/05/12 00:11
Wakkie
Ongelofelijk hoeveel series hier verschijnen waar ik nog nooit over gehoord heb :)
16/06/12 22:41
Autumnsbeing
Grimm, veel beter dan once upon a time.
ik vind the client list ook wel goed.
17/06/12 00:49
mourir
Oz.
één van de eerste langspeel series dus is al een beetje verouderd ma is zo ongeloofelijk goe, aleen wordt ge depri na elke aflevering :p zeer zware onderwerpen. Alle 6 seizoenen spelen zich in praktisch dezelfde ruimte af.

verder grote fan van Weeds, Game Of Thrones & Dexter
21/06/12 21:18
Ik ben heel lang totally into The O.C. geweest, maar dat is gestopt na 4 seizoenen dus ja... Nu ben ik helemaal into Hart of Dixie, van de makers van Gossip Girl/The O.C. en dus ook in dat genre. Als je dus The O.C. / Gossip Girl leuk vindt, kan dit wel een serie zijn die ook wel zal smaken. :D
27/07/12 14:07
markharry
quote door
1. Dexter
2. Mad Men
3. Breaking Bad
4. True Blood
5. Weeds

same suggestion with 2 more interesting shows 24 and Hells Kitchen
16/10/12 20:05
Uw2ePersoonlijkheid
'k Was hier is aan 't loeren, en: Firefly. Zonder twijfel. Ne ruige wereld van spacecowboys (ne combi die da toevallig wél cool is), ook effectief grappig, en een goeie verhaallijn die nooit belachelijk wordt (ahnee, er is maar één seizoen + ene film).

(ook, als animatie mag: Adventure Time. Vooral de eerste seizoenen.)
27/10/12 14:00
Knorhaan
Van god los vindk wel goed, Hollandse drama-en misdaadserie (gebaseerd op waargebeurde feiten), op het einde gaat er telkens iemand dood, ik denk behalve 1 aflevering toen was er enkel een gewonde, sommige afleveringen zijn beter dan anderen maar de spanning zit telkens wel goed en goed geacteerd ook meestal!
29/10/12 18:57
BattleJayRoyale
Six feet under blijft de beste serie allertijden. De laatste 10 minuten van de laatste aflevering is letterlijk het beste dat ik ooit in een serie en zelfs in een film heb gezien. Dat is bij mij maanden blijven hangen !

Ook: The office (Uk en USA).
17/12/12 13:30
American horror story! En ze gaan dat blijkbaar binnenkort ook op 2be uitzenden.
Wat fijn is aan de serie is dat het 2e seizoen helemaal iets anders is dan het eerste (grotendeels zelfde acteurs, maar andere personages).
Aanrader! Echt horror is het wel niet, maar de sfeer zit goed. :)
19/07/13 18:54
Mijn top 5 is hier al aan bod gekomen en tal van andere must-see's. Maar eentje nog niet en vind ik zeker de moeite, heel komische serie vind ik.
How Not to Live Your Life , met als hoofdrol Dan Clark. En je kan alles op youtube bekijken, meestal duurt een aflevering maar een halfuurtje. aflevering 1 seizoen 1 HNtLYL
26/12/13 20:26
Ik ben de serie Sherlock nog niet tegengekomen in deze topic. De slotaflevering, vond ik wel de beste in eender welk serie ooit. Er komt ook binnenkort (na een aantal jaar) blijkbaar een nieuw seizoen. Zeker eens proberen ;)
14/01/14 22:26
AdrianHealey
Er is al een vierde en vijfde seizoen gepland.
07/04/14 06:33
All7aken
quote door
Huh, ik snap niet dat mensen afhaken bij Dexter?! Echt zo´n vette serie!

Het is altijd hetzelfde. Net als 24, weeds en sons of anarchy. Ben ze allemaal beginnen zien, maar dan afgehaakt omdat het te saai werd.
15/09/14 15:42
analekanale
Game of thrones.
25/10/14 13:36
da moet hier dringend geupdate worden

Utopia
True Detective !!!
Les revenants
Wilfred ja, de amerikaanse versie wantde australische begrijp ik niet, my bad.
Monk superklassiek, hier komen al die series met emotioneel gehandicapte protagonisten vandaan.

29/10/16 12:56
iNovaHova
Mijn top momenteel, niet in bepaalde volgorde.

true detective
fargo
westworld (nieuw)
game of thrones
the walking dead
preacher
narcos

Deze bekijk ik hoe dan ook, zijn er vele andere die ik soms van durf af te wijken.
02/11/16 20:12
Blacklist, Parks and recreation is ook wel lachen.
2 broke girls als ge daar voor zijt :)
02/11/16 20:17
Oh who's line is it (UK) is ook echt wel lachen
02/11/16 23:12
Rupauls drag race , rupauls allstars als ge echt into de gewone drag race waart.
House of cards
fargo
the office (!)
the returned (remake van les revenants)
stranger things (voor wie onder ne steen leeft)
black mirror (zeker derde seizoen, kunt ge kijken los van de andere seizoenen)
skins (om u effe nog eens een onozele tiener te voelen)
easy
bojack horseman

en vooral : Twin peaks