Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
15 JAAR NOXA : 498 reacties (4/25) [Dagelijkse Onzin]

15 JAAR NOXA

06/11/16 19:51
Hoe? Heb ik al Noxa sinds het begin ofwa? Ik zit hier nu sinds 2002. Ha, nooit geweten dat dat nog niet veel langer bestond toen ik hier kwam. Ik voel mij nu cool jonge!
06/11/16 20:02
Nog nooit van naam veranderd, zoals wss wel duidelijk is.

Toen ik hier in het begin zat begon ik iedereen als vriend toe te voegen die ik al eens gezien had (ouderejaars vant school) en die werden toen kwaad op mij omdat die mij nog nooit gesproken hadden hahaha. Maar ja op netlog was dat toen wel sociaal acceptabel :p

Eén ex hier en ooit eens een noxaan binnengedaan op HO. Een jaar later bleek die met zijn vriendin in een studio boven mijn kot te wonen haha awkward.
06/11/16 20:03
AdrianHealey
Ik heb me hier gelukkig altijd low profile gehouden
06/11/16 20:03
dagenVanStro
Ik ook.
06/11/16 20:04
Sinds 2006, eerste naam was Eeelin. Een noxaliefde gehad in 2007. Die jongen is nog altijd een goede vriend. Een paar dates en ook een bezichtiging van mijn woning door iemand die daar mogelijks wou komen wonen. En dan ook nog een hele belangrijke vriendschap/liefde die al 6 jaar aan de gang is. Yes yes!
Ik hou van noxa en ik ga er niet af, ook al ben ik 28.

Stel je voor, allemaal samen op noxa in't bejaardenhuis.
06/11/16 20:10
Ik ben oud.
06/11/16 20:28
josfindus
Ja kom is allemaal mee met mij i't bejaarde huis zitten ipv allemaal nrt moederhuis te gaan
06/11/16 20:36
ik dwaal hier toch ook al een goeie 12,5 jaar rond
minus pauze wel te verstaan
da's bijna den helft van mijn leven
en noxa heeft ne serieuzen impact gehad op mijn leven, eigenlijk
06/11/16 21:03
Mokeponn
Ik had mijn allereerste profiel waaaaay back, ik denk dat ik zelf 12/13 was ofzo? Al de hele tijd probeer 'k mij die naam te herinneren. Iets met xXxprInsesjeuuhhxXx ofzo, allesinds ferm belachelijk :' )
Daarna RAUWCH, heb ik iets van een drie jaar mee gedaan. Om te eindigen met mijn golden nickname nu, nog steeds tevreden over ^^
Ik ben echt groot geworden met Noxa. Mijn eerste lief hier leren kennen en mijn huidig lief ook. Dank u Noxa, door u ga ik van de grond. <3
06/11/16 21:23
Mijn eerste profiel in 2006, mijn eerste noxaseks in 2008. What took me so long.
06/11/16 21:25
josfindus
Ik snap dat wel niet.iederzen vond mij stom omdat ik zo jong was.maar jullie waren 12/13 ik was al bekan 16 jaar.
06/11/16 21:32
eerste profiel in juni 2004, eerste noxaseks(ish) januari 2006, not that bad!
al was da toen wel een eeuwigheid
06/11/16 21:33
Mokeponn
Jamaar ik zei hier amper iets toen :p dan nog opt laatste op de chat was ik wat mondiger.
06/11/16 21:35
Ik wou net gaan zeggen hoe ik nooit noxaseks heb gehad, maar een ex is wel ooit (na onze relatie) op noxa gekomen dus hoera, ik heb wel al noxaseks gehad (allez toch een beetje)
06/11/16 22:13
ik had er ook wel graag een noxalief aan overgehouden eigenlijk. Dat lijkt wel tof. Of toch wat van de grond zijn geraakt dankzij noxa. Ook dat had interessant kunnen zijn.

Maar ik kan niet echt klagen, het heeft me wel een mooi CV opgeleverd. Alle jobs die ik sinds 2005 had, waren op één of andere manier wel dankzij noxa. Zonder dit uit de hand gelopen experimentje was ik allicht nooit in de ICT sector geraakt, waar ik me nu duidelijk wel thuis voel.
06/11/16 22:29
USBfan
Amai, na effe beseffen tot de conclusie gekomen dat ik hier op mijn 18de een profiel heb gemaakt om een meiske in mijn klas te kunnen stalken. Geen flauw idee wat mijn nick toen was zuh. Mijn meest roemrijke was volgens mij Poltionorch. Dan zijn er nog een stuk of 30 gevolgd.

Voor alle selfimportant douchebags die hier zitten (waaronder ik mezelf ook tel Pijlbord, chillax), heb ik toch ook wel een paar belachelijk zalige mensen leren kennen. Waaronder mijn huidig lief, Catonthewall. Maar ook een mijn eerste echte grote liefde en een paar heel belangrijke andere mensen. En dan nog een blonde vlam.
06/11/16 22:36
Ik heb ooit mega-ambras gehad met tjoeketjoeke haha. Zit dieje hier nog?
06/11/16 22:37
USBfan, je hebt ook wel het tofste Noxakoppel ontwikkeld he :p
06/11/16 22:48
marmermijn
quote door

Ontdekken dat ik veel meer werk heb dan verwacht en meteen mijn toevlucht zoeken tot Noxa om te procrastineren

since euh kweetni kei lang mijn oude Noxa was ook oud (NTHLxROCKSTAR hahahah en dan Mrrreow)


Omg gij bent mrrreow ofwa :D cool
06/11/16 22:51
marmermijn
quote door

Whiterave, mynameisnobody en paljaske :p

En Dagenvangras, Mechelen ligt meer centraal dan Leuven!

Oh met paljaske hebk denk ik ook al gepraat