15 JAAR NOXA

23/11/16 15:54
josfindus
Tumdum en het is tijd voor een nieuw topic.amai na 15jaar gaat dat hier trug kei actief worden enal
23/11/16 16:11
Adolfo
Op school zit je nog in de eerste plaats om iets te leren. En decolletés en blote buiken en hotpants en marcellekes lijkt mij die sfeer sterk te beperken. Ik vind het spijtig dat weinig scholen daar nog regels over durven maken, alleen al omdat je plots vol in een mediastorm kan komen te staan. De seksuele vrijheid van de 14-jarige. Maar de leerkracht dan weer niet, want... dan geraken de leerlingen afgeleid?

quote door
Op straat spreekt ge toch ook geen random mensen aan om ze aan te spreken op hun korte rok of punkkapsel.

Gaat er op uw werk niemand u aanspreken als je telkens in uw marcelleke kwam?

En natuurlijk heeft het school veel idiote regels. Ik heb ook een 150-tal strafstudies gehad. Onder andere voor op de grond te zitten. Maar zo'n simpele aandachtsregels mogen van mij wel.

Maar ach, uiteindelijk ligt die keuze bij de ouders of kind welke schoolfilosofie ze willen volgen. Voor ieder wat wils.
23/11/16 16:14
AdrianHealey
Goh, 'eerste plaats om te leren'... bezigheidstherapie is een betere term
23/11/16 16:16
Shipwreckage
tis toch ni omdat ge hotpants draagt of weet ik veel wat dat ge daarom slechter gaat volgen in de les? Als ik niet volgde in de les was het omdat ik schoolmoe was tout court en niet omdat er een knappe dame naast mij zat me dikke prammen of mijn buurjongen een leren jas droeg met een veiligheidsspeld in zijn oor. Ik ben ook niet tegen schooluniformen ofzo maar ik bekijk het eerder als geef mij even de tijd om mijn identiteit te bepalen en laat mij dat op school doen. Later zal ik wel de regels volgen van mijn werkgever en me kleden naar hun normen.
23/11/16 16:20
Shipwreckage
quote door

Tumdum en het is tijd voor een nieuw topic.amai na 15jaar gaat dat hier trug kei actief worden enal
Make Noxa great again, ik wil gratis vip krijgen van iemand ook al is dat nu volledig gratis.
23/11/16 16:34
pijlbord
quote door

Op school zit je nog in de eerste plaats om iets te leren. En decolletés en blote buiken en hotpants en marcellekes lijkt mij die sfeer sterk te beperken.

Waaaant... wij mannen zijn zo zot van seks dat we niet in dezelfde ruimte kunnen zitten met een paar semi-blote borsten of benen zonder direct alle aandacht te verliezen?
Is dat het, als er wat bloot in de klas is zijt ge alle jongens kwijt want in plaats van naar het bord te kijken staan die dan ineen kring samen te rukken op het betreffene semi-blote meisje?

Da's een enorm achterhaalde redenering, die nog is een serieuze belediging is voor allebei de seksen.
23/11/16 16:37
Adolfo
quote door

Goh, 'eerste plaats om te leren'... bezigheidstherapie is een betere term

Ja, dat is dan weer een andere discussie. Een veel belangrijkere. Maar ik ga ze hier niet openbreken.

En het is 14 jaar Noxa, blijf mij initiële fout niet herhalen. :(
23/11/16 16:41
josfindus
jawel, gij zult uw fouten niet vergeten. dat onderwijs heeft u duidelijk niets bijgebracht, al die losbandigheid en nochalance
23/11/16 16:51
Adolfo
quote door
Waaaant... wij mannen zijn zo zot van seks dat we niet in dezelfde ruimte kunnen zitten met een paar semi-blote borsten of benen zonder direct alle aandacht te verliezen?
Is dat het, als er wat bloot in de klas is zijt ge alle jongens kwijt want in plaats van naar het bord te kijken staan die dan ineen kring samen te rukken op het betreffene semi-blote meisje?

Da's een enorm achterhaalde redenering, die nog is een serieuze belediging is voor allebei de seksen.

Moet ik nog ingaan op uw overdrijvingen? Moet ik nog ingaan op uw beledigingszoekerij?

't Is goed jong.
23/11/16 17:00
quote door

En het is 14 jaar Noxa, blijf mij initiële fout niet herhalen. :(

Met die 15 zat je er eigenlijk dichter bij dan 14

eind 2001 was er een soort eerste kladversie online met enkele testpersonen. In februari werd er de domeinnaam aangehangen, in maart werd de site opengestelt. In juni ging het dan spectuculair ten onder, omdat heel de site op een gewone hosting account stond op een zeer matige server (huidige smartphones zijn wss krachter dan een goedkope webserver van toen). In de zomer van 2002 heb ik alles herwerkt en dan begin november opnieuw gelanceerd. Vandaar dat de oudste dingen die je nu nog kan vinden uit 5-6 november 2002 afkomstig zijn, en van daar komt dus die '14 jaar'.
23/11/16 18:02
quote door

wie was dat van directie ? was dat nog de croo? of die dwaze koe cindy?

Beiden, maar vooral De Croo.
23/11/16 18:12
UnicornJosi
Humaniora zeker?
23/11/16 19:33
Jup :D
24/11/16 08:14
UnicornJosi
Man man man. Ik kan mij dat herinneren en ik zat niet op de humaniora maar op de tso.
24/11/16 08:34
AdrianHealey
Het forum is idd verrassend actief. Ik steek het op weerwolven!
24/11/16 08:46
UnicornJosi
Dat ligt aan de eenhoorns, héél actieve beestjes hoor. Die snoepers.
24/11/16 14:05
Tso? Ah, gulder waart die sloebers die stenen in de sneeuwballen stopte en op de arme aso-kindjes gooide, waardoor de deur tussen tso en aso op slot ging? :'';)
24/11/16 14:59
UnicornJosi
Neen dat was ik niet!
08/12/16 23:59
Shit, dat voorval met JPP is aan mij voorbij gegaan. Anders had ik dat zeker ook ondertekend. Nu ja, van het middelbaar onderwijs kan je moeilijk veel verwachten. Dat pesters (onbewust?) gesteund worden door de directie en leerkrachten heb ik ook vaak gezien.

Grappig dat in die brief van AH staat "als je al jezelf niet meer kan zijn op Internet".

Vergeleken met toen heb ik het gevoel dat het nu veel moeilijker moet zijn om jezelf te zijn op Internet dan vroeger. Aangezien nu jan en alleman erop zit, overal uw echte naam wordt gevraagd (en gebruikt) en bovendien alles hardnekkig wordt bij gehouden.

Vroeger waren nicknames standaard, nu is het al van "gij gebruikt uw echte naam niet, lafaard".

Enfin, cool topic hier. Mijn inbreng is weinig zinvol, excuseer.
09/12/16 00:34
Sherm
Pittaman gij leeft nog.

Ik hang hier rond sinds 2007 ofzo? Eerste profiel weet ik al niet meer, daarna nog verschillende namen gehad oa BonzoTheLegend, FlexYourHead, dan even weggeweest, daarna N32, RLRRLRLL, Hertz en nu Sherm.

Profielhoppen, it's a way of life zeker?

Ah en ik mis IRC wel. Veel amusante gesprekken gehad daar. Heb er onlangs al mijn screenshots van weggedaan helaas. Kunnen we dat nieuw leven inblazen of is dat een brug te ver?