Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Iphone blijft in herstelmodus : 28 reacties (2/2) [Computer en Elektronica]

Iphone blijft in herstelmodus

20/11/10 15:40
quote door


Euhm als je een iPhone koopt, lijkt me da héél bizar om nog eens geld uit te geven aan een iPod? Ik gok dat als je 600-700 euro betaalt voor een gsm, je geen zin meer hebt om nog eens geld uit te geven?

weetk wel mijn redenering was, ipod was eerst, veel mense hebbe dat. mense die een iphone kope zijn mense die apple heel goed vinde en dus wrs ook al een ipod hadde
als ge het kunt combinere des te beter :p
20/11/10 16:50
Mokeponn
quote door

weetk wel mijn redenering was, ipod was eerst, veel mense hebbe dat. mense die een iphone kope zijn mense die apple heel goed vinde en dus wrs ook al een ipod hadde
als ge het kunt combinere des te beter :p


Ik had een iPod en ne gsm.. Mijnen iPod zat in mijn broekzak en is zo in de wasmachine geraakt. Omdat een tijdje later mijn gsm (die ik al 5jaar had) ook stuk was, besloot ik maar ineens een iPhone te kopen.. Daarmee :)
20/11/10 16:51
Mokeponn
Ik heb de iTunes verwijder-herinstalleer truk nog eens geprobeerd en nu macheert het voorlopig terug. Bij de volgende keer doe ik er gewoon niets meer mee en moeten zij hem maar maken zodat het nooit nog terugkomt, nah! :D
21/11/10 06:08
Olirauw
quote door
ik kom toch gemiddeld drie dagen toe met mijn gsm waaronder ook dagelijks zo'n 2 uur muziek luisteren op de bus...


Hoe de fack doet ge dat? :p
21/11/10 10:59
HaroldSaxon
Al aangesloten op een andere pc? Kan soms wonderen doen (vreemd genoeg)
21/11/10 16:55
quote door


Hoe de fack doet ge dat? :p


Bwa de batterij van de nieuwe iPhone is er nu eenmaal best wel op verbeterd, zeker voor een smartphone.Moet er wel bij zeggen dat ik 3G, Wifi, GPS,... niet constant aan heb staan, dat zet ik enkel op als ik het nodig heb, en het is dus niet dat ik bewust zuinig omga ofzo met m'n batterij.
21/11/10 22:04
arbitterr
quote door


Bwa de batterij van de nieuwe iPhone is er nu eenmaal best wel op verbeterd, zeker voor een smartphone.Moet er wel bij zeggen dat ik 3G, Wifi, GPS,... niet constant aan heb staan, dat zet ik enkel op als ik het nodig heb, en het is dus niet dat ik bewust zuinig omga ofzo met m'n batterij.

Dan nog, voor een smartphone is dat veel! Ik heb een gewone gsm met een gewoon scherm; niet touch; en geen muziek en die van mij kan amper 2 dagen mee... Al sms ik wel frequent. Bellen doe ik wel nooit :) Mijn iPod daarentegen gaat 2 dagen mee denk ik, maar das wel intensief gebruik; per dag zeker 3 uur muziek en dan nog 1 uur intensief internetgebruik pakt.
en dat is dan een 2 jaar oude iPod
22/11/10 19:44
Levitated
Een hard reboot doen, -> resetten -> vanaf hij uitvalt de aan uit knop loslaten en de homebutton inhouden, terwijl je die inhoud sluit je je iPod\iPhone aan op iTunes en blijf je de home knop inhouden
26/04/18 16:06
handige tips!

https://www.recovery-tool.com/ios-recovery/iphone-stuck-in-recovery-mode.html


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.