Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Leren autorijden als 17 / 18 jarige : 43 reacties (2/3) [Verkeer en Technologie]

Leren autorijden als 17 / 18 jarige

13/07/09 21:31
Svetlana
Ik heb leren rijden via mijn vriend, en als hij geen tijd had gewoon een vriendin
Als ge het echt wilt is er wel een oplossing.
13/07/09 21:51
Topssie
ik heb mijn voorlopig van oktober vorig jaar.
ondertusse zijn we al 9 maand verder en heb in totaal 5x gereden.

We hebben maar 1 wagen, en mijn pa heeft die nodig om naar het werk te rijden.

Veel gelegenheid om te oefenen is er dus niet:o
13/07/09 22:04
BulletForYou
ik heb daar gelukkig allemaal geen problemen mee gehad.
maar inderdaad @ Svetlana, ze heeft gelijk
mss kan er een ander familielid of een goeie vriend je leren rijden :)
13/07/09 22:19
BlueCasket
als u vader dan toch het geld heeft kunt ge gewoon lessen doen hé ;)
En mss zelf een bekwaamheidstest. zodat ge alleen moogt rijden.

en bwa zoveel kost een okassiewagen nu ook weer niet ze jongens sommige zelf voor 600 en goed genoeg om mee te rijden.
Maja lessen volgen is wrs de optie voor u :)

Ikzelf rij liever met mijne auto
Ondanks dat die een beetje meer schokt en wiebelt, rijdt die toch waanzinnig goed en ken ik hem door en door wat lijdt naar geen enkel problemen op de weg. :)
13/07/09 22:21
BlackGloves
papa heeft een auto van z'n werk, stiefmama heeft handrem opzij idem voor mijn mama en stiefpa heeft wel goede auto maar mama durft me niet leren rijden en 't zou dom zijn om papa 80 km te laten overkomen telkens als ik 'ns een rijles wel.. Conclusie: ik moet naar rijschool!
13/07/09 22:38
Dat is simpel: je gaat werken om rijlessen te kunnen betalen. Of je vraagt of je papa die rijlessen wil betalen.
13/07/09 22:40
Luxeproblemen :' )

POW! /end topic
13/07/09 23:02
Nightfoal
Ik wil u niet ontmoedigen hoor maar ik heb ondertussen al twee jaar mijn voorlopig en ik kan nog niet rijden

het eerste jaar stond mijn ma erop dat ik van haar zou leren rijden
het tweede jaar gaf ze eindelijk toe dat dat niet echt praktisch is omdat zij in Wetteren woont en ik in Antwerpen en mocht ik rijlessen volgen.
na die rijlessen wou ze mij nog steeds niet alleen laten rijden en ben ik alles eigenlijk terug vergeten na maanden niks doen. nu, een jaar later, is ze ook tot de constatatie gekomen dat het zo niet gaat lukken en mag ik eindelijk om mijn voorlopig rijbewijs ZONDER begeleider
13/07/09 23:06
TheReaper
Bij deze weet ik ineens dat' k niet de enige ben met dat(soort gelijk) probleem. :D
13/07/09 23:26
Ik heb een auto die ik kan gebruiken
maar ...niemand die mij echt kan leren rijden dus ik ga wsl ergens als ik tijd heb rijles volgen toch zeker in het begin :( want het lukt me niet echt
13/07/09 23:27
inezke
ik zou u ook aanraden om 20u met de rijschool te rijden. 't is ni plezant maar ge zij verplicht om te rijden en daarna kunde toch al iets. en ge vermijdt idd ook discussies met de mama of de papa over hoe ge moet rijden.
wij hebben thuis ook nen auto zonder zetels vanachter dus heb ik examen me nen auto van de rijschool moeten doen. da's ook ni zo leuk omda ge dieje auto ni "kent" maar niet onoverkomelijk :)
dus spreek uw ouders aan over de rijschool!;)
14/07/09 00:53
Zetta
Ehm, als uw vader toch genoeg geld heeft dan legt hij toch zonder problemen 1000 euro neer voor 20 uur rijles? Na die 20 uur kan je wel rijden, en je examen gaan doen. Don't see the problem.
14/07/09 11:37
Grringer
Iemand die nog in zo'n kutsituatie zit ?

over 2 jaar wel maar als dat het ergste is

leve de trein
14/07/09 13:24
closingeye


mijn pa wilt geen extra auto kopen,terwijl hij het geld dus wel duidelijk heeft

ah, dus omdat iemand volgens u wel duidelijk geld heeft moeten ze u plots een auto cadeau geven ???????
14/07/09 13:43
Danger
idd @closingeye,

een auto moet ge vooral verdienen
sommige mensen zijn echt zo verwend he..
14/07/09 13:47
Fenolftaleine
allemaal geen last van^^ heb 20 uur gehad en mag alleen rijden en kreeg bijgevolg ook meteen nen auto onder mijn gat. maarja, de papa heeft zelf garage dus das allemaal plezant^^
14/07/09 14:07
hunted
ruilen?
dan moet ik niet met de auto leren rijden
14/07/09 17:26
ApriliaRacing
1 oplossing, rijschool.
15/07/09 21:23
een tante?
16/07/09 11:42
utopiax
Gewoon zelf leren rijden aja, wa joy riden en ge zijt er zo mee weg.