Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Boeken lezen : 43 reacties (3/3) [Literatuur]

Boeken lezen

29/05/17 08:21
Zjoske
Voor muziek gebruik ik ook musicmeter maar voor boeken idd goodreads.die app is echt handig als ge in de bib staat (als het internet werkt).
10/04/21 11:46
This is so sad, maar ik heb tegenwoordig de energie gewoon niet meer om een boek vast te nemen en te lezen. Los daarvan, heb ik gewoon nergens meer energie voor. Coronamoeheid is echt een dingetje.
10/04/21 16:14
Haha ik ken het probleem, ben zelf begonnen aan de Engelstalige versie van de Harry Potter boeken en als daar 1 woord in een zin is dat ik niet ken moet ik dat ook opzoeken. Ik ben ook zo iemand die alle details moet weten en soms 3 keer dezelfde zin moet lezen eer alles goed is doorgedrongen.

Met als gevolg dat ik al bijna een jaar bezig ben en nog maar 5 van de 7 boeken gelezen heb.

Ben ook eens begonnen aan een boek van Stephen King in het Engels, ik had die geleend van mijn zus.
De titel van het eerste hoofdstuk was al met een woord dat ik niet begreep, blijkbaar was het een bosmarmot :'D

Ik heb van miserie dezelfde boek besteld in het Nederlands :p

Er gaat vaak helaas veel verloren bij vertalingen van boeken en de originele versies zijn echt wel het beste.

Maar ik ga toch ook blij zijn als ik na mijn Harry Potters terug aan Nederlandstalige boeken kan beginnen, dat gaat net iets vlotter.
10/04/21 17:54
Een deel van lezen is ook gewoon u ertoe aanzetten en beginnen. Allez ik ben ook vaak moe, maar als ge tijd hebt om een serie op Netflix te zien, kunt ge ook een uurtje lezen. :P Moet niet eh, maar voor degenen die het spijtig vinden dat ze niet meer lezen, int begin is dat gewoon uw eigen dwingen. Ik "moet" van mezelf 15 min per dag lezen, ook als ik geen goesting heb. Vaak lees ik dan uiteindelijk een uur of meer omdat het begin het moeilijkste is.


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.