Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Gevoelens : 85 reacties (4/5) [Ernst]

Gevoelens

05/04/17 17:09
Ik denk dat dat gewoon bestaan is en dat je daar mee leert leven. Of niet.
05/04/17 17:11
Lachen aan de zijkant is tof voor u. maar dat doe je dan stil zonder mensen er mee lastig te vallen.

Ben blij dat ik eindelijk uit eigen ervaring heb gezien wat waar is en wat niet over u.
05/04/17 17:34
pijlbord
Als ge de woorden 'eindelijk' moet gebruiken moet ge misschien ook uw conclusies trekken, niet?

Soit, als ge wilt geloven dat ik een bruut ben die mensen wil afmaken, dan ga je inderdaad uiteindelijk altijd die aanwijzingen wel vinden. Niet alleen bij mij, maar bij bijna iedereen hier. Toegegeven dat mijn stijl mij daarbij niet helpt. Soit, geloof wat je wil he, ik ben al lang het punt voorbij dat ik daar veel om geef.
05/04/17 17:42
Ja, eindelijk, want ik ga graag uit van eigen ervaringen met mensen. Maar je reacties zijn duidelijk.
Het is ok, geloof wat je wilt: dat het nooit aan u ligt, dat het aan de rest ligt, of dat we het zoeken.

En een bruut die mensen wilt afmaken? Hahaha. Echt van een mug een olifant of hoe dat dat ook werkt. Het ebige dat je doet is random in topics gaan, wat lachen, mensen afbreken maar over het algemeen komt er niks zinvol of betekenisvol uit u mond.

Jammer dat dit in dit topic moest gebeuren. Ik.hoop dat die persoon hulp zoekt, alle beetjes werken.
05/04/17 17:51
pijlbord
Ja kijk, ik ben niks dan beleefd geweest, heb mijn uitleg gedaan, sorry gezegd als ge dingen opnam die ik niet zo bedoelde, ik moet nogal een agressivo zijn he, amai.
Puntje bij paaltje kunt gij gewoon niet om met het feit dat ik (heel beleefd dan nog) niet akkoord ga met één ding dat ge gezegd hebt. Daar kan ik niks aan veranderen. We zullen het laten rusten. Als ge graag dingen wilt uitpraten (ik heb daar hele goeie ervaringen mee hier op noxa) dan weet ge mijn gb zijn.
05/04/17 17:55
Nee ik kan er idd niet tegen dat in een serieus topic, waar steun belangrijker is dan de inhoud. Jij er in komt drammen met "absurd" en hoe dat het "lachwekkend" is. Zonder dat er voor de rest iets slim uit u mond komt. want uit eigen ervaring weet ik dat dat enorm averechts werkt voor de persoon die hulp nosig heeft.

Als iemand die daar dagelijks zogezegd mee werkt zou je dat moeten weten.

Maar tis oké, het ligt écht ni aan u eigen hoor.
05/04/17 18:04
pijlbord
Altijd die shit van 'voor iemand die daar mee werkt' (en hoezo, zogezegd, trouwens? Beschuldig je me van liegen over mijn werk?)

sorry he, mag ik ook nog een mening hebben? Mag ik op noxa iemand anders zijn dan op het werk? En vooral: wtf geeft u het recht om uitspraken te doen over hoe ik werk. Ik spendeer dag in dag uit tussen mensen met problemen, ik geef alles wat ik heb om dingen uit de brand te slepen en dan gaat gij, op basis van het feit dat ik geen fan ben van uw fuckin' visolie even beslissen dat ik wel slecht in mijn job moet zijn want how, als ik hier al zo'n dingen zeg..

En ja, nu ben ik kwaad. Niet perse op u maar gewoon altijd diezelfde zeik bah. En dat raakt mij wel, want als ge zou zien hoe ik mij inzet voor mensen zou ge mij zo geen beunhaas vinden, zou ge best wel anders over mij denken. Maar ja goed, pijlbord uitmaken voor eikel en gemenerik en dommerik is gemakkelijker dan uw ego laten leven met het feit dat iemand anders geen fan is van uw visolie. ffs zeg.
05/04/17 18:15
Ik heb zelf gezegd dat die visolie inderdaad niet ging werken om te genezen. Gewoon, dat het nooit kwaad kan in de winter. Wordt vaker aangeraden bij depressies. Maarja, je leest me comments nirt degelijk. Heb ook vaker gezegd dat het niet om de visolie ging :p

Ik weet niet wat jij dirt als werk daarom zogezegd. Als jij psychiater bent, of psycholoog. Des te beter.

Ik heb geen probleem met andere meningen maar misschien is jou probleem hoe je de meningen formuleert. Want zoals jij dat zei was het afkraken. Er zijn andere manieren, die wel beleefd zijn, om u mening te zeggen.
05/04/17 18:16
En als zoveel.mensen dat over u denken is er misschien ietsbdat je kan verbeteren?
05/04/17 18:25
quote door

En als zoveel.mensen dat over u denken is er misschien ietsbdat je kan verbeteren?


Yo, fuck die mentaliteit. Uw waarden worden niet bepaald door een populariteitswedstrijd.
05/04/17 18:27
AdrianHealey
#dingenwaarvanhetlogischisdatdaavdiezouzeggen
05/04/17 18:29
Pijl jongen, be the better man.
05/04/17 18:30
quote door

#dingenwaarvanhetlogischisdatdaavdiezouzeggen


true true. Someone's gotta.
05/04/17 18:34
quote door



Yo, fuck die mentaliteit. Uw waarden worden niet bepaald door een populariteitswedstrijd.



Klopt, maar het is wel zo dat pijl zn eigen gedrag niet owned. Hij lult zich er altijd uit met excuses en keren en draaien tot iemand hem semi gelijk geeft. Tzou hem sieren moest em gwn zegge : fu dis is me & kust mn reet als het u niet aanstaat.
05/04/17 18:41
Ook true. We eten hier bijna allemaal iets te graag van beide kanten.

Mijn methode is dan meestal om mijn ogen te rollen.
05/04/17 18:48
pijlbord
quote door




Klopt, maar het is wel zo dat pijl zn eigen gedrag niet owned. Hij lult zich er altijd uit met excuses en keren en draaien tot iemand hem semi gelijk geeft. Tzou hem sieren moest em gwn zegge : fu dis is me & kust mn reet als het u niet aanstaat.


Ja, maar dan geeft ge de negatievelingen gelijk he. 'ziet ge, hij wilt niet luisteren en is gewoon een stomme eikel'. Terwijl dat mijn punt net niet is, ook al is mijn stijl zodanig rot dat het daar wel vaak op lijkt. Alleen, het is moeilijk discussieren of uitleggen tegenover iemand die blijft herhalen 'nanananana pijlbord is een eikel nananana'

Ik ben er zeker van dat 99% van die toestanden hier zou opgelost zijn als ge elkaar werkelijk begreep. Maarja, communicatie enzo he, vooral dan schriftelijk.
06/04/17 01:14
Mokeponn
quote door

Ook true. We eten hier bijna allemaal iets te graag van beide kanten.

Mijn methode is dan meestal om mijn ogen te rollen.


Oh baby you tha best.
06/04/17 08:49
quote door

Als ge de woorden 'eindelijk' moet gebruiken moet ge misschien ook uw conclusies trekken, niet?



Bwa ze zit hier nog geen twee maanden :D
06/04/17 10:27
quote door

Ach, gij pechvogel, 't leven is hard, 't is allemaal ellende op de wereld, huil maar eens goed, iedereen heeft 't beter dan gij...


Wat een kutantwoord, dude.

Maar euh... Whut? Ik hoop echt waar dat dit meisje (want ik betwijfel dat ze dit nog leest) de hulp vindt die ze nodig heeft. Damn.
06/04/17 16:21
quote door



Bwa ze zit hier nog geen twee maanden :D


Twas meer 'uiteindelijk'