Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
HerGashiDidSlash: Mijn portfolio : 24 reacties (1/2) [Kunst]

HerGashiDidSlash: Mijn portfolio

24/05/12 08:02
HerGashiDidSlash
Hallo, ik studeer fotografie. Ik ben op zoek naar mijn eigen stijl en ook naar wat ik eigenlijk fotograferen of vertellen met mijn foto's. Je mag me altijd afbreken, ophemelen of zeggen welke foto's je het interessantste vindt. Dank u :3 (vooral zeggen waarom dan ;3 )

Mijn Website
Mijn dA Blog
24/05/12 09:32
Blanche
Bij :3 moest ik meteen denken aan Olga. En ja hoor, toen ik op uw site kwam herkende ik uw naam.
24/05/12 10:54
mawy
ik weet niet.. het is fotografie, maar.. ik krijg bij geen enkele foto een 'wauw' gevoel.. wat ik bv bij deze of deze wel heb.

ik denk dat het komt omdat je veel foto's in grijswaarden ipv kleur maakt. grijswaarden kan mooi zijn, maar lang niet bij alles. ik vind dat enkel tot z'n recht komen als er felle contrasten zijn. bij bv deze beelden vind ik dat totaal niet passen. bij deze dan weer wel, maar toch mis ik iets, dat element wat me een 'wauw' gevoel geeft.. maar ik kan er mn vinger niet op leggen wat het precies is..
24/05/12 13:31
sommige foto's vind ik geweldig, bv. die roadkill, die bewaker bij het roterende ding.
ander foto's vind ik té klassiek.
mss is dat de evolutie die je gemaakt hebt, van technischere fotografie naar een kunstblik op fotografie, ik weet het niet, maar er zitten nogal wat verschil in je werk.
keep up the work natuurlijk :)
24/05/12 18:07
soep
die visarend vind ik ge-wel-dig! jammer dat z'n vleugel er niet volledig opstaat op de laatste foto :(
24/05/12 18:20
HerGashiDidSlash
quote door
ik weet niet.. het is fotografie, maar.. ik krijg bij geen enkele foto een 'wauw' gevoel.. wat ik bv bij deze of deze wel heb.