Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Welk spel speel je op dit moment? : 348 reacties (3/18) [Games]

Welk spel speel je op dit moment?

22/01/18 09:26
SardaukarLevenbrech
Don't Starve (momenteel shipwrecked)
22/01/18 09:32
Gryffindor
ik heb nog nooit gegamet .. :s
22/01/18 09:57
Cmon bruh
22/01/18 10:14
Gryffindor
ja tetris..
22/01/18 11:39
Arcane run voor Bloodborne (co-op met Adam )
Replay DS3
Uncharted lost legacy aan begonnen
replay van Last of us
Ghost recon Wildlands multiplayer mode (echt het enige waard van heel dat spel)
en rocket League

moet ik nog opstarten: horizon zero dawn.
22/01/18 11:42
Depulso
Het laatste spel dat ik ooit gespeeld heb op een console moet ofwel Shrek, The matrix of Harry Potter ofzo geweest zijn :' ) spelletjes van mijn (toen nog) kleine broer op zijn XBox.
22/01/18 14:06
shrek!!!
22/01/18 14:18
Ik heb net werk gemaakt van al mijn collectibles en vantage points in Horizon (en uiteindelijk toch nog skill points gekregen, woehoew!).

Misschien ga ik straks King’s Quest (die van 2015) nog eens spelen. Eind 2016 al uitgespeeld, maar toen speelde mijn lief vooral. En ik wou toen voor Vee gaan in plaats van voor Neese, omdat ik die cooler vond, maar hij koos Neese. Reden genoeg om opnieuw te spelen!
22/01/18 15:27
LadyOfFlowers
Battlefront op PS4.
Maar ik vind het echt niet wijs dat je online moet spelen om verder te geraken. (klinkt saai maar ik game het liefst comfy alleen :p )
22/01/18 16:32
filiberke
Horizon Zero Dawn, reeds 15u gespeeld maar 't moet nog steeds klikken. Buiten dat het er goed uitziet vind ik de gameplay enorm eentonig, combat is saai en fucking frustrerend met momenten. 't lijkt wel alsof ze van alle games die het de laatste jaren goed deden iets hebben afgekeken, en dat allemaal samen op nen hoop hebben gesmeten. 't mist persoonlijkheid, 't is eigenlijk the witcher 3 met een vrouw in de hoofdrol, een cheesy verhaallijntje en vreemde machines die eigenlijk niet echt in die wereld passen, 'k vind het een zeer vreemde mix en moeilijk om er in op te gaan.

Inside ook gekocht in de January Sale, één van de beste games die 'k ooit gespeeld heb.
22/01/18 16:58
Alien : Isolation blijft ook top, hoe kon ik die vergeten.
22/01/18 17:03
Horizon is echt zo’n spel waar de meningen heel vaak verschillen, en ik vind dat echt leuk/interessant om te lezen!

The Witcher 3 kon mij niet bekoren (sfeer vond ik redelijk ‘meh’ en ik vond Geralt geen fijn karakter) terwijl mijn lief dat heel goed vond. Hij is dan Horizon beginnen spelen en vond dat ‘meh’. Dan ben ik begonnen, en ik was meteen verkocht. Ik vind echt alles het tegenovergestelde, haha (mist imo geen persoonlijkheid, vind het een coole verhaallijn en allesbehalve cheesy, hou van de combat en dan voornamelijk de ranged, en ik was meteen into de machines omdat ik de combinatie primal + machines geweldig vond). Naarmate het verhaal vordert en zich ontplooit, ziet ge dan ook alle linken. Ik vond dat echt bangelijk! Ah ja, en ik ben heel hard team Aloy! Vind haar echt een boeiend personage.

Maar mijn lief vindt het dus ook allemaal maar niks. Hij is maar tot level 10 geraakt voor hij afhaakte, denk ik. Ik ben intussen 60 en zit aan bijna 80 uur op amper twee weken tijd. Nu, des te meer PS4 tijd voor mij! :D
22/01/18 19:05
Makara
Omdat ik totaal niet met een playstation kaske overweg kan kijk ik wel graag naar games zoals horizon, dat mordor gedoe en the witcher. The witcher 3 vindt iedereen precies super goed, maar van alle games die ik zo al bekeken heb was dat echt het saaiste ook( natuurlijk kijken en spelen is totaal anders). Ik snap zelfs de vergelijking met horizon niet.
Ik vind het wel spijtig dat ik geen playstation kan spelen. Ik moet altijd naar die knoppen kijken :'(.
22/01/18 20:02
Adamm
Dat is zoals autorijden, op den duur wordt dat een automatisme en neemt muscle memory over.
22/01/18 21:56
quote door

Omdat ik totaal niet met een playstation kaske overweg kan kijk ik wel graag naar games zoals horizon, dat mordor gedoe en the witcher. The witcher 3 vindt iedereen precies super goed, maar van alle games die ik zo al bekeken heb was dat echt het saaiste ook( natuurlijk kijken en spelen is totaal anders). Ik snap zelfs de vergelijking met horizon niet.
Ik vind het wel spijtig dat ik geen playstation kan spelen. Ik moet altijd naar die knoppen kijken :'(.


Wij hebben hier een PS4, een Switch en een pc met XBOX 360 controllers, en ik kan die allemaal blindelings gebruiken, haha. Alleen BotW spelen en dan Horizon is geen strak plan. Meermaals doodgegaan door de verkeerde knop om te springen te gebruiken. :p
23/01/18 17:16
Makara
Ik heb een ps1 gehad en toen speelde ik ook blindelings. Ik mis dat soms wel om met een console te spelen.
Your house is game heaven! Ik zou daar nooit levend buiten komen!
23/01/18 17:48
met wisselende intensiteit de laatste maanden:
Europa Universalis IV
Age of Empires 2
Pokémon Uranium
25/01/18 18:46
quote door
klinkt saai maar ik game het liefst comfy alleen :p

Same.

Allee ja, met momenten kan ik plezier hebben met een multiplayer maar dan ook enkel als die persoon fysiek nog old-school naast mij zit (met een split-screen).
25/01/18 18:59
Ik vind dat ook allesbehalve raar klinken. Solo spelen blijft voor mij nog steeds het leukst.
25/01/18 19:18
Adamm
mp is stressy