Welk spel speel je op dit moment?

19/01/18 23:20
miljaarr
Ik heb tijdens de steam sales The Long Dark gekocht. Het is de eerste keer dat ik me aan zo'n survival ding waag, maar ik vind het best wel leuk. Een tijdje geleden heb ik ook het begin van Firewatch mogen spelen. 99% van de tijd mis ik het geduld om heel het verhaal van een spel te volgen, maar hier lukt dat zonder moeite. Een heel fijn en zacht spel.
20/01/18 01:08
Sommige van jullie hebben heel goede smaak. Proficiat.
20/01/18 07:17
de laatste maanden
pc (steam) :
Sniper elite 4 <= persoonlijk vond ik de 3 een pak beter als verhaal, uitgemolken soep.
Elite dangerous <= uren aan verbrast om in het goede melkwegstelsel te geraken :D
GR Wildlands <= goed om te leren samen spelen en tactisch inzicht te krijgen alhoewel het een spel blijft, vooruit en vlammen gaat niet .
Torchlight 2 <= mods mods mods we use mods :)

PS4

Horizon Zero Dawn <= pas gekocht met de DLC in de sales op psn en credits well spend
Mass Effect Andromeda <= eerste 30h cava, daarna wtf is het verhaal zo'n wending aan het nemen dat ik de dialogen te snel geskipt heb :s
GT Sport <= vroem vroeeeeeeem, Tutuuuut, gelukkig hebben ze snel het oude concept van de races uitgebracht anders was dit geld te vroeg uitbesteed, de VR versie is te kort en te weinig mogelijkheden.
Destiny & Destiny 2: I'm leveling you out, so what? Geld uitgeven aan DLC's om meer op R2 te duwen, check
Uncharterd Lost Legacy
Rise of the Tomb Raider <= iemand op hard uitgespeeld?

voor mijn nicknames op Steam en PSN, pm me maar

20/01/18 08:35
Hearthstone en Quake live. Ik ben een noob, ik doe maar wat maar het is ontspannend.
20/01/18 09:21
Voornamelijk Horizon Zero Dawn, met ondertussen 90+ uur in het basisspel en zo goed als alles daarin gedaan buiten een paar irritante quests (hunting grounds, I hate you sometimes). Binnenkort de uitbreiding beginnen en ik kijk er naar uit. Wat een topspel. Na The Witcher 3 zat ik een beetje in een put, want ik vond geen spel meer dat me zo kon meetrekken in een episch verhaal en een omgeving waar ik wel graag gewoon in rondwandel zonder doel. HZD bracht me wat ik nodig had, yay! En dan nog zo een enorm cool vrouwelijk hoofdpersonage, dubbel yay! En gemaakt door een Nederlands team, triple yay!

Tussendoor ook nog wat kleinere games gekocht in de sales en Bastion opnieuw beleefd. Blijft een fijn spel.

Nog klaarstaan om te proberen: HZD Frozen Wilds, Transistor, Inside, Steamworld Heist en Battle Chasers: Nightwar.Vooral die laatste ben ik erg benieuwd naar, zag er vet uit.

Ahja,en mijn roommate die me pusht om Dark Souls te spelen, dus dat ook nog een beetje.
20/01/18 10:34
quote door

Oeh, is die nog niet uit dan?

TLOU II zal pas voor 2019 zijn denk ik. Uncharted is wel al uit =)
20/01/18 11:22
quote door

Voornamelijk Horizon Zero Dawn, met ondertussen 90+ uur in het basisspel en zo goed als alles daarin gedaan buiten een paar irritante quests (hunting grounds, I hate you sometimes).

Ik vond al die hunting trials nog meevallen, tot ik als laatste die moest doen waarbij ge vier Watchers met Silent Strike moest killen en vier containers van Shell Walkers moest looten. Bijna geragequit. Altijd net te laat voor een Blazing Sun bij Watchers omdat er toch ineens Stalkers achter mij zaten, en die containers van Shell Walkers ontploften keivaak waardoor er niet genoeg meer waren. Dat, plus ook weer duus’d Stalkers en Watchers op mij. Uiteindelijk eergisteren na een poging of zeven toch gehaald. Maar FUCK ik was nog uren opgefokt.

Recent alsook Life is Strange beginnen spelen, en de DLC van Bioshock Infinite nog eens uitgespeeld. En Rocket League, maar daar word ik echt weer te zenuwachtig van. Ik speel dat altijd met periodes, en na lang niet spelen knul ik weer vaker. Aaaargh!
20/01/18 13:29
quote door

Recent alsook Life is Strange beginnen spelen, en de DLC van Bioshock Infinite nog eens uitgespeeld. En Rocket League, maar daar word ik echt weer te zenuwachtig van. Ik speel dat altijd met periodes, en na lang niet spelen knul ik weer vaker. Aaaargh!

'k Heb zo'n 2,5 uur van Life Is Strange gespeeld, maar ik stoorde me enorm aan de dialogue tussen Chloe en Rachel, beetje té puberaal, normaal kan ik daar wel nog tegen.
20/01/18 15:00
quote door

'k Heb zo'n 2,5 uur van Life Is Strange gespeeld, maar ik stoorde me enorm aan de dialogue tussen Chloe en Rachel, beetje té puberaal, normaal kan ik daar wel nog tegen.

Ik ben gestopt wanneer Max wordt opgepikt door Chloe. Nu ben ik wel benieuwd. :’ )

Chloe en Aloy worden trouwens door dezelfde stemactrice vertolkt! Huzzah!
20/01/18 15:34
Ik ga als een puber LoL terug installeren, want ergens vond ik dat vroeger fantastisch haha. Noobs to play with gezocht!
Also voor de rest enkel soms Don't Starve denk ik
20/01/18 18:27
Ik heb candy crush ontdekt. En da spel maakt mij echt agressief soms how.
21/01/18 07:50
fruit ninja im so good
21/01/18 13:09
Ik heb kkveel dota gespeeld en was eens nr 45 in top 100 abaddon players.
Moba’s op deze manier spelen rekt uw leven eig echt en its not worth.

Nu speel ik met vrienden vanilla wow op ne private server vooral om nostalgie en die dank soundtrack.

Afentoe csgo in gold nova rank(s)

Elk jaar wel een paar weken eve online tot mijn groep uitelkaarvalt en ik weer al mijn assets mag verhuizen.
21/01/18 16:11
quote door

Ik heb candy crush ontdekt. En da spel maakt mij echt agressief soms how.

Hmm reminds me om verder te spelen. Kzit toch al aan level 1360 #nolife
21/01/18 17:58
Smite (PC) een F2P MOBA zoals veel maar de view is niet top down en allemaal wat overzichtelijker. Ondertussen 1500 uur

Final fantasy XIV (mmorpg), casual als ik er zin in heb

En de laatste loodjes in divinity original sin2 (pc) (Devs uit gent trouwens) de classic dungeon crawl rpg
21/01/18 18:27
Makara
quote door

TLOU II zal pas voor 2019 zijn denk ik. Uncharted is wel al uit =)

Die is toch in pre order? Release date ergens in juni? Voor Ps4 toch dacht ik... hmm
21/01/18 19:28
emulator gedled en chrono trigger marathon
21/01/18 19:28
quote door

Ik heb kkveel dota gespeeld en was eens nr 45 in top 100 abaddon players.
Moba’s op deze manier spelen rekt uw leven eig echt en its not worth.

Nu speel ik met vrienden vanilla wow op ne private server vooral om nostalgie en die dank soundtrack.

Afentoe csgo in gold nova rank(s)

Elk jaar wel een paar weken eve online tot mijn groep uitelkaarvalt en ik weer al mijn assets mag verhuizen.

ik mis wow :(
22/01/18 01:02
Ik heb vandaag de Frozen Wilds DLC van Horizon ‘uitgespeeld’ (als in alle main quests, side quests en errands). Jongens, die sneeuw... Op een gegeven moment heb ik gewoon een kwartier rondgehost in de sneeuw, gerold, geschoven,... LOVE IT!

Ik kom wel nog één miezerige skill point te kort om mijn laatste skill te unlocken. Heb al eens online gekeken of ik toevallig toch ergens een quest heb gemist, maar volgens de beschikbare lijsten heb ik ze allemaal al complete. I r confuse. Volgens interwebs geven collectible sets ook punten, maar ik heb net een volledige reeks Metal Flowers ingediend en kreeg geen punt. Someone halp?
22/01/18 01:06
quote door

ik mis wow :(

Eind 2016 ben ik in een vlaag van nostalgie nog eens een maand teruggekeerd. Mijn nostalgisch hart brak in duizenden stukjes toen ik onder andere een verwoest Auberdine zag. Maar toch heb ik me wel geamuseerd. Veel plekken zijn hetzelfde gebleven. Startgebied van de NE’s waren amper anders. I almost cried. Vaak stilgestaan en gewoon geluisterd. :’ )