Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Schilderijen op basis van bepaalde muzieknummers : 4 reacties (1/1) [Muziek]

Schilderijen op basis van bepaalde muzieknummers

20/02/18 20:18
Ik las onlangs ergens online over een vrouw dat een zeldzame neurologische 'aandoening' zou hebben en maakt schilderijen die bepaalde nummers moeten vertegenwoordigen.

Ik vind dat best cool, alhoewel dat ik denk dat iedereen een eigen interpretatie aan liedjes kan geven. Ik ben bvb. een amauteursfotograaf.

En soms ga ik foto's trekken (hoewel het nu wel heel erg lang geleden is), en dan zet ik gedurende de ganse tijd 1 artiest op, en trek ik op basis van die liedjes foto's, en probeer ik een samensmelting van mijn gevoelens errond en het gevoel in het nummer. Dat is trouwens voor mij ook de enigste manier om mijn problemen uit te leggen naar de buiten wereld toe, tegenover het gewoon verbaal uitspreken.


however, genoeg gezeik over mij, dit is de link

I wanted to share this with you guys, meningen?
20/02/18 20:51
De schilderijen zijn wel mooi, maar ik voel de muzieklink niet echt...
20/02/18 20:59
quote door

De schilderijen zijn wel mooi, maar ik voel de muzieklink niet echt...


Ik ook nie, dat bedoel ik met ieder zijn eigen interpretatie, maar ik vind het idee wel cool...
Hoewel ik bij Radiohead nog wel een link kan zien, naar gevoel dan toch
21/02/18 23:08
XBMC
Die schilderijen zijn allemaal praktisch hetzelfde en ze vraagt rond de 2000 dollar. Nee, het zegt me niks.
01/03/18 15:44
Ik voel het wel.


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.