Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Geef mij eens een lijstje van je favoriete extra legale voordelen. : 50 reacties (2/3) [Werk]

Geef mij eens een lijstje van je favoriete extra legale voordelen.

28/01/19 21:04
Ik heb hospitalisatieverzekering, werklaptop, thuiswerk, ecocheques, extra verlofdagen en last but definitely not least AAN STUDENTENTARIEF IN DE ALMA ETEN HEUJJJJJ
ahja en als ik met de bus of trein ging werken zou dat (deels) terugbetaald worden maar ik ga te voet
28/01/19 22:07
Ahja en ik heb bovenop mijn eigen gsm en laptop ook nog een android gsm en iphone om te testen en een mac mini voor ios apps op te maken, maar da is ni echt iets dat iedereen hier krijgt en veel heb ik daar ook ni echt aan haha.
29/01/19 00:28
Duc
Ik heb:
Bedrijfswagen
Tankkaart
iPhone XS
Gsm abbo wereldwijd
iPad mini 4
Maaltijdcheques
Ecocheques
Groepsverzekering
13de maand
Premie van 1200/jaar kleinere auto
Eigen verlof goedkeuren
Onbeperkt thuiswerken
Laptop


29/01/19 07:27
il krijg niks :)

Thuiswerk zou ik wel graag kunnen doen..
Maaltijdcheques krijgt mijn vriend, dus als ik er ook krijg is dat ook wel fijn
Ecocheques, hospitalisatie verzekeringen, gsm, auto of elektrische fiets zou ik ook graag hebben..

openbaar vervoer abo heb ik wel al paar keer gehad, laptop ook en thuiswerk een beetje. :)
29/01/19 08:57
Fridge
40 uren week, dus 16 dagen extra verlof
300 overuren belastingvrij aan 150% of in recup
veel flexibiliteit van de baas uit.
ecocheques
29/01/19 09:56
Depulso
Ahja en ik heb een 13de maand, hoe kon ik het vergeten.
29/01/19 10:03
Gryffindor
Ahja ik heb ook 13e maand en bonus op basis van behaalde kpi's.

Mijn vriend is arbeider en heeft:

maaltijdcheques, eco cheques, hospitalisatieverzekering, recup op te nemen, 13e maand en gratis werkkleren en schoenen zoveel ze willen.
29/01/19 10:21
Wat denken jullie van dienstencheques krijgen? t meeste hier benoemd da ik wil heb ik al en als ik weer puur opslag krijg kom ik in een duurdere bracket op vlak van belastingen en hou ik enorm weinig over van men opslag.
29/01/19 11:26
Gryffindor
quote door

Wat denken jullie van dienstencheques krijgen? t meeste hier benoemd da ik wil heb ik al en als ik weer puur opslag krijg kom ik in een duurdere bracket op vlak van belastingen en hou ik enorm weinig over van men opslag.


Ja ik zou heel erg blij zijn met dienstencheques, absoluut! Vind ik ook leuk idee.
Ook cadeaucheques doen veel bedrijven, mijn mama kreeg elke maand 150 euro cadeaucheques van collishop, daar kon je ook echt alles mee kopen en was voor bedrijf fiscaal voordelig.

Maar ik denk dat ik dienstencheques nog fijner zou vinden.
Amai nu wil ik dat ook.
29/01/19 11:34
evalach
Ik heb een hospitalisatieverzekering, een laptop en iphone + abonnement van het werk en eco cheques. Na een jaar werken krijg ik ook een bedrijfswagen, tankkaart en parkeerkaart. Momenteel mis ik wel maaltijdcheques.
29/01/19 13:56
Uhm, ik heb vrij veel maaltijdcheques, een wagen met leasing, een gsm abbo, een abbo voor de lijn, een abbo voor de trein, ik werk 2 keer per week van thuis, 34 dagen verlof, 13e maand, een bonus in april, eindejaarspremie, een cadeautje bij nieuwjaar, vrije keuze van verlof regeling, inschrijvingen op een hele boel online opleidingentools, ..
en een hele hoop verzekeringen omdat ik voor een verzekeraar werk. Ik heb recent ondekt dat ik ook gekochte medicatie bij de apotheek kan terugkrijgen. Ma ook een bril/lenzen moest ik da hebben, en nog vreemde dingen haha. Ma dus ook groepsverzekering en hospitalisatie enzo. En voor privé verzekeringen heb ik 50% korting (huurverzekering en die zaken)
En dan hebben we nog een soort 'klantenkaart' waar we bij een 200tal partners kortingen krijgen.

Ah en ik heb geen vaste uren, noch glijdende uren dus da's ook een voordeel denk ik. Het maakt niemand echt uit wanneer ik kom/vertrek haha

En mijn job is 'employer branding' en ik had al snel door dat mensen blij worden van booze en free food dus aangezien ik dat organiseer heb ik ook wel heel veel booze en free food
29/01/19 14:04
Al mijn zwart geld?

Grapje heb ik niet.
29/01/19 14:36
Er zijn 'alternativo's' die (in de 'strijd' tegen salariswagens) ook een soort van 'woningcheques' dingen zouden willen implementeren om mensen te belonen om dichter bij hun werk te gaan wonen enzo.

Bij mijn vorige werkgever kreeg ik zo €20 per maand voor internet omda'k van thuis moest werken en ja dan hebde goed internet nodig eh :D . Ma in da 'voorstel' zouden dat dan eerder bedragen zijn die in de buurt liggen van wat een bedrijfswagen nu als 'voordeel' heeft rond de €500 ofzo...

Lijkt me wel chill, dat uw werkgever een deel van uw lening afbetaald eigenlijk
29/01/19 14:48
qua favoriet vind ik eigenlijk het homeworken echt een van de grootste voordelen.
29/01/19 15:57
LadyOfFlowers
Momenteel;
volledige terugbetaling openbaar vervoer
fietsvergoeding
maaltijdcheques
hospitalisatieverzekering
een kaart met korting bij de cinema, pretparken, bepaalde winkels, ...
35 verlofdagen + 1 week tussen kerst en nieuwjaar
mogelijkheid tot thuiswerk
glijdende werkuren, wel met stamtijden
2 uur per maand die je mag gebruiken om te sporten
voor een feestdag mag je een uur vroeger stoppen


Vanaf april valt het prikken weg en mag je jouw werkdag inrichten hoe je dat zelf wilt; bv 1uur thuis werken, daarna naar kantoor om files te vermijden. Vanaf dan krijgen we ook een internetvergoeding om van thuis uit te kunnen werken. Er is sprake van een laptop maar dat zijn geruchten. Nu is het thuiswerken op een eigen computer. Vanaf dat het prikken weg valt, vallen de sporturen en de uren voor de feestdag ook weg. Wat ook logisch is want je kiest toch jouw volledige dag zelf.
29/01/19 18:12
@iedereen, weird flex, but ok.
29/01/19 18:26
Sjurm
Ik zou ook wel eens een lijstje willen zien van extra illegale voordelen.
29/01/19 18:36
Adamm
quote door

@iedereen, weird flex, but ok.


Peculiar boast, but alas
29/01/19 19:06
quote door

Ik zou ook wel eens een lijstje willen zien van extra illegale voordelen.


Bedoelt ge midgets die met dienbladen coke rondlopen?
29/01/19 19:44
Wij hebben een wekelijks rondje dwergwerpen op vrijdag. Da’s met de dwergen van alle voorbije Studio 100 producties die nu moeilijk aan den bak geraken. Dwergwerpen schuift goed.