Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Sunweb : 15 reacties (1/1) [Reizen]

Sunweb

15/03/17 12:16
CatchingAndReleasing
Hallo hallo,

Heeft iemand hier ervaring met het boeken van een reis bij sunweb?
Voor de reis die ik wil boeken is het bijna 500 euro goedkoper dan thomas cook, maar ik weet niet of het betrouwbaar is aangezien ze geen echte "reiswinkels" hebben.

Mijn vraag: wat zijn jullie ervaringen ermee? Is het betrouwbaar?

Alvast bedankt!
15/03/17 12:28
TakeShelter
Niks mis mee.
15/03/17 12:47
Adamm
Sunweb - boek de zon goedkoper!
15/03/17 12:53
CatchingAndReleasing
quote door

Sunweb - boek de zon goedkoper!

En heb jij dat al gedaan dan?
15/03/17 17:31
Addison
Wij gaan altijd skiƫn met Sunweb en niemand klopt die prijzen! Alles is steeds tip top.
15/03/17 17:34
Mijn ouders gaan altijd met sunweb.nl en wij gaan dat dit jaar ook doen. Dat scheelt echt massa's!
15/03/17 21:52
Kan ALSTUBLIEFT dieje titel hier veranderd worden want ik hoor constant da ONNOZEL DEUNTJE

quote door

Sunweb - boek de zon goedkoper!
15/03/17 22:09
Ik heb al met sunweb en sunjets geboekt. Je betaald minder omdat ze juist geen reiswinkels hebben. Maar je krijgt exact hetzelfde als thomas cook en jetair. Vaak hebben ze zelfs dezelfde hostessen ter plaatse
15/03/17 22:58
quote door

Kan ALSTUBLIEFT dieje titel hier veranderd worden want ik hoor constant da ONNOZEL DEUNTJE





Ik was het ook in mijn hoofd aan het zingen toen ik de titel las.
16/03/17 08:37
CatchingAndReleasing
quote door

Ik heb al met sunweb en sunjets geboekt. Je betaald minder omdat ze juist geen reiswinkels hebben. Maar je krijgt exact hetzelfde als thomas cook en jetair. Vaak hebben ze zelfs dezelfde hostessen ter plaatse

Ooh super! Want ik had ook mensen gelezen die aankwamen en dan in een ander hotel gestoken werden enzo omdat het overboekt was...
En inderdaad bij thomascook is dezelgde reis bijna het dubbele...
16/03/17 08:41
Ben ik de enige die Sunweb altijd leest in Sien Eggers haar stem?
16/03/17 08:42
quote door

Kan ALSTUBLIEFT dieje titel hier veranderd worden want ik hoor constant da ONNOZEL DEUNTJE




Hahaha, ik had de replies nog niet gelezen.
16/03/17 11:39
quote door


Ooh super! Want ik had ook mensen gelezen die aankwamen en dan in een ander hotel gestoken werden enzo omdat het overboekt was...
En inderdaad bij thomascook is dezelgde reis bijna het dubbele...


Overboeking kan ook gebeuren bij de reismaatschappijen die wel een reiswinkel hebben, dat kan altijd gebeuren..
16/03/17 13:41
quote door


Ooh super! Want ik had ook mensen gelezen die aankwamen en dan in een ander hotel gestoken werden enzo omdat het overboekt was...
En inderdaad bij thomascook is dezelgde reis bijna het dubbele...

Dat kan inderdaad, maar dat kan bij elke maatschappij, want dat ligt eigenlijk aan het hotel die zich laat overboeken
17/03/17 15:27
Ramp
quote door

Ben ik de enige die Sunweb altijd leest in Sien Eggers haar stem?
Dat wil ik u horen doen.
17/03/17 16:44
CMYK
Ik heb gehoord da ge daarmee de zon goedkoper kunt boeken.


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.