Vloeken en ventileren

09/07/19 11:35
Ik ben echt blij dat mijn collega voor 2 weken op verlof vertrekt, mij over NIKS vertelt maar dan wel aan iedereen doorgeeft dat ik alles van haar overneem terwijl ze weg is.
Echt top, ik ben zo graag het kneusje dat 10x "goh daar heb ik geen idee van, moet ik navragen" zegt op een dag.
15/07/19 18:06
Mijne man moest vrijdag gewoon efkes thuis blijven overdag zodat mijn nieuwe gsm ineens geleverd kon worden en ook al had ik dat 5x gevraagd is dieje toch weg gegaan waardoor ik vandaag mij moest haasten om na het werk dat te gaan afhalen. Was ik blij dat ik die eindelijk had dan past die fucking sim-kaart dat ik heb daar niet in! Gvd he.
First world problems
30/07/19 10:59
Ik word nerveus als mensen de quote 'You can't blame gravity for falling in love' op een foto van zichzelf en hun lief gebruiken en er dan 'Einstein' bij zetten. Dat is 1. niet de originele quote en 2. maak daar niet zo'n godverdomse melige quote van. De originele quote was die mens zijn antwoord op een brief van iemand die zich bedacht dat mensen die 'omgekeerd' stonden op aarde (zie zwaartekracht) verliefd zouden worden en domme dingen zouden doen. ARGH. En dan stoor ik me aan het feit dat ik me daar aan stoor. DAMN WOMAN. STAHP.
06/08/19 14:15
collega x is terug uit verlof en heel mijn goesting om te werken zit weer onder 0. wtf.
06/08/19 15:54
quote door

Ik word nerveus als mensen de quote 'You can't blame gravity for falling in love' op een foto van zichzelf en hun lief gebruiken en er dan 'Einstein' bij zetten. Dat is 1. niet de originele quote en 2. maak daar niet zo'n godverdomse melige quote van. De originele quote was die mens zijn antwoord op een brief van iemand die zich bedacht dat mensen die 'omgekeerd' stonden op aarde (zie zwaartekracht) verliefd zouden worden en domme dingen zouden doen. ARGH. En dan stoor ik me aan het feit dat ik me daar aan stoor. DAMN WOMAN. STAHP.

Sorry, ik vind dit echt grappig. But I feel ya.
15/08/19 18:29
Ik heb echt kutmessen in mijn keuken.
16/08/19 02:38
suck the butter clucker
24/08/19 20:44
De zon is onder, maar 't is nog steeds 30°. x_X Puffen en zweten.

Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.