Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Vloeken en ventileren : 1839 reacties (81/92) [Dagelijkse Onzin]

Vloeken en ventileren

25/03/19 10:01
Bestaan er op deze wereld nog mooie jeansbroeken zonder (of met zo weinig mogelijk) fakkin' stretch?! Fucking seriously. Ik heb zo'n kuthekel aan stretch in een jeans.
25/03/19 10:35
Ik heb stretch nodig, want al mijn niet stretch broeken scheuren en ik vind nooit stretch versies :(
25/03/19 10:49
quote door

Bestaan er op deze wereld nog mooie jeansbroeken zonder (of met zo weinig mogelijk) fakkin' stretch?! Fucking seriously. Ik heb zo'n kuthekel aan stretch in een jeans.

Ik heb van Levi's een no-stretch die echt fijn zit! En geloof dat 7 For All Mankind er ook een aantal heeft met weinig tot geen stretch.
25/03/19 11:08
quote door


Ik heb van Levi's een no-stretch die echt fijn zit! En geloof dat 7 For All Mankind er ook een aantal heeft met weinig tot geen stretch.


Bedankt voor de tip. Zaterdag heb ik nog een jeans van Levi's gepast (A.S. Adventure), maar die had ook teveel stretch naar mijn zin. Voor eentje zonder ga ik best naar een andere winkel, denk ik. Maar godherejezus wat een gedoe. De winkeldame die nogal geïrriteerd 'ja bijna alle jeansbroeken hebben dat tegenwoordig' hé zei met een toon van 'dat weet ge nu toch' heeft van mij een stinkeye gekregen.
26/03/19 09:27
Depulso
De ene migraineaanval met aura is nog niet gedaan of de andere aura draait er al middenin. Wtf.
Kon dat trouwens niet om 16.30 TIJDENS de NMR, misschien zien ze dan eens iets.
26/03/19 19:52
Bij het vorige transport naar het maatwerkbedrijf dat onze chocolade verpakt, merkte m'n chef op dat er nog verpakkingsmateriaal van vorig seizoen in het magazijn stond. Dat zou misschien vertrekken met het transport van morgen, waarop ik de betrokken collega's vroeg me het werkelijke vertrek NIET last minute te melden - ze stonden weggstoken en alle drie moesten nog overgestapeld worden. Omdat de beslissing tot drie kwartier voor het eind nog op 'misschien' stond, stak ik er tot dan geen tijd in.
Natuurlijk wordt mij de beslissing wél drie kwartier voor het eind gemeld.
M'n collega die met het maatwerkbedrijf communiceert, klonk niet zeker of het nu wel of niet overgestapeld moet worden. Even bellen of emailen zou fijn zijn. Eventjes vragen of ze me ergens mee helpen kon, gebeurde evenmin. x_X
14/04/19 12:04
Ik HAAT wachtdienst en zeker op zondag. Stomme 'shoppende' mensen die mijn tijd verdoen -_-
22/04/19 10:06
Depulso
Mijne man heeft (HOPELIJK PERONGELUK) onze dochter haar zwembroekje weggegooid en dat zal nu dus ergens op t stort liggen. Ik ga een beetje wenen. Dat was nieuw, dat moest nog veel gedragen worden, dat was dus echt geen toffe ontdekking vanmorgen.
10/05/19 09:35
Transporteur brengt gister nog 1 doos papier na. De doos wordt voor de printer gezet. De doos moet eigenlijk naar het archief verplaatst worden. Collega x loopt 10 keer naar de printer zonder de doos op te ruimen. Ook moet collega x een toner vervangen van de printer, ze doet dit en legt de lege toner langs de doos op de grond. Loopt ondertussen nog 10 keer naar de printer, maar negeert doos + toner compleet. Da stond echt récht voor de printer he, ge kon er nie langs kijken.

WTF. RUIM DA OP?! Wa zijn wij, uw slaven? Uiteindelijk heb ik na 3 keer langs de doos te lopen de doos en toner opgeruimd. Krijgt ge zo'n fucking zinloze opmerking "ahja juist, da moest ik nog opruimen" ---___---
10/05/19 13:25
Mijn pa heeft met zijn zaagtafel in zijn hand gezeten en zijn huisarts loste het op met een (niet steriel, FYI) plakkertje. Week later: wonde zwaar ontstoken en bibi mag hem naar de dokter rijden. grmblskdhkjdfhgdjf :/
14/05/19 12:36
Depulso
Gvd ik wilde geplant typen :@ :@
15/05/19 18:01
batsen
Kutmedpace
15/05/19 18:54
batsen
En kutmensen val ff dood
15/05/19 19:23
Ik word boos door heel het abortusdebat. Damn.
15/05/19 22:00
Ik dacht dat mensen kut waren. Sinds ik werk in de zeeman besef ik dat mensen NOG kutter zijn dan ik al dacht.
20/05/19 18:46
GLS kwam een pakket leveren. Er stond geen naam op, dus breng ik het naar die collega die me niet luchten kan - maar wel het vaakst iets bestelt.
Ze wijst me af en stuurt me naar de technieker. Die opent het pakket, en het blijkt een laptop te zijn - niet voor de technieker. Ik dus naar de CEO met de vraag voor wie het wel is. In het pakket zit ook een extra document met een concretere afzender op. Zodra ik die luidop uitspreek, springt de eerstgenoemde collega op, meldt dat het toch voor haar is en rukt het pakket nét niet uit m'n handen. Zonder 'dankuwel' of iets dergelijks.
Pf. x_X
22/05/19 16:10
Ik hoop dat er een speciale plek in de hel is voor mensen die PDF's afprinten om dan de scan per mail te versturen.
22/05/19 16:13
quote door

Ik dacht dat mensen kut waren. Sinds ik werk in de zeeman besef ik dat mensen NOG kutter zijn dan ik al dacht.

Ik heb ooit een paar maanden in de Zara gewerkt en toen dacht ik EXACT dit. Nu ik totaal ander werk doe heb ik dat gevoel weer veel minder gelukkig.
22/05/19 16:18
quote door

Ik hoop dat er een speciale plek in de hel is voor mensen die PDF's afprinten om dan de scan per mail te versturen.



Hahaha, mijn collega's printen word docs af en scannen die print dan in om er een pdf van te maken :' )
22/05/19 16:20
^auwtch