Vloeken en ventileren

08/01/19 14:56
Ik heb een kater en deze dag blijft maar duren :'( IK WIL NAAR HUIS
08/01/19 15:28
Mijn conversatie met customer support van one.com, domain provider.

*(01:01:25)* *Siemen: *when I try to login to wordpress dashboard I get a white screen which says "Blocked". I followed the instructions on this page https://one-docs.com/guides/en/wordpress-login-blocked/ and it didn't work .
Somebody from your support told me yesterday that I had to clear my cache which I did. Then I had to restart my browser which should solve it but it didn't. But by restarting my browser I obviously also had to close the conversation I had with your support.

*(01:04:24)* *Charmagne: *Follow this guide please https://one-docs.com/guides/en/wordpress-login-blocked/

*(01:04:26)* *Siemen: *The person from one.com managed to login. When I try to log in from my phone I can log in but from my browser it doesn't work. even though it has worked for 3 years.
*(01:04:38)* *Siemen: *Are you serious? That's the same link I just said I tried.

*(01:05:27)* *Charmagne: *Please provide your login details so I can try it from my end.

*(01:06:38)* *Siemen: *login **** and password ****

*(01:07:02)* *Charmagne: *Thank you please hold.
*(01:07:37)* *Charmagne: *It is working fine here on my end. Can you clear your browsing cache please then open a new one and check again.

*(01:07:44)* *Siemen: *Charmagne, do you even read what I'm saying?

AARRGG
08/01/19 16:01
betaald worden om een script te volgen, hell yea.
08/01/19 16:02
quote door

Mijn conversatie met customer support van one.com, domain provider.

*(01:01:25)* *Siemen: *when I try to login to wordpress dashboard I get a white screen which says "Blocked". I followed the instructions on this page https://one-docs.com/guides/en/wordpress-login-blocked/ and it didn't work .
Somebody from your support told me yesterday that I had to clear my cache which I did. Then I had to restart my browser which should solve it but it didn't. But by restarting my browser I obviously also had to close the conversation I had with your support.

*(01:04:24)* *Charmagne: *Follow this guide please https://one-docs.com/guides/en/wordpress-login-blocked/

*(01:04:26)* *Siemen: *The person from one.com managed to login. When I try to log in from my phone I can log in but from my browser it doesn't work. even though it has worked for 3 years.
*(01:04:38)* *Siemen: *Are you serious? That's the same link I just said I tried.

*(01:05:27)* *Charmagne: *Please provide your login details so I can try it from my end.

*(01:06:38)* *Siemen: *login **** and password ****

*(01:07:02)* *Charmagne: *Thank you please hold.
*(01:07:37)* *Charmagne: *It is working fine here on my end. Can you clear your browsing cache please then open a new one and check again.

*(01:07:44)* *Siemen: *Charmagne, do you even read what I'm saying?

AARRGG

Hahaa, classic cs :p
09/01/19 11:56
Sinds een paar jaar echt nog eens goed ziek, met koorts enal, da overkomt mij niet vaak :(
09/01/19 12:00
Hier is géén wc-papier, geen ( tussen papier en stoffen materiaal) handdoeken in dat systeem en geen zeep in de toiletten. Noch bij de mannen noch bij de vrouwen. AL 2 DAGEN. "àçé!rhfqàçz!ruàçusf
09/01/19 16:15
't Is al in orde, de wc-goden die het materiaal aanvullen hebben mij gehoord.
16/01/19 10:14
Deurwaarders zijn luid en ook: fuck deurwaarders. ACAB enal.
16/01/19 21:24
Ik moet vanaf morgen overdag alleen zien te overleven met mijn baby, help
17/01/19 13:44
Dat ge om 13u15 een afspraak hebt in Antwerpen met de VDAB en een halfuur in de file staat, een uur onderweg zijt, zit te stressen da ge te laat ga komen om dan op de minuut aan te komen en nog een halfuur moet wachten om da madam ligt te tetteren me hare collega
17/01/19 18:28
Vorige week vrijdag een doos met wafels meegenomen van 't werk. Van die goei chocoladewafels.
Vandaag zin in een wafel. Alle wafels op. ALLEMAAL OP.
Echt whatthefuck, ik zal blij zijn als ik alleen woon. Irriteer ik mij echt kapot aan.
17/01/19 20:01
Dat ik het laatste jaar, 7 dagen ziek ben geweest, en mijn baas dat teveel vindt, waardoor ik geen opslag ga krijgen. “Maar ge doet uw werk wel echt goed en ik ben echt content maar das toch wat teveel van het goeie”

You kiddin’ me?
17/01/19 21:32
quote door

Dat ik het laatste jaar, 7 dagen ziek ben geweest, en mijn baas dat teveel vindt, waardoor ik geen opslag ga krijgen. “Maar ge doet uw werk wel echt goed en ik ben echt content maar das toch wat teveel van het goeie”

You kiddin’ me?

De fuck?
21/01/19 17:59
1 woord. Loodgieters. Probleem: Buis van wasmachine is ooit eens gemaakt gweest door ne onbekwame loodgieter waardoor ik nu het opnieuw moet laten maken door een andere. Mijn wasmachine lekt dus naar de onderbuurvrouw omdat die buis defect is -> ergo, ik kan mijn wasmachine al eventjes niet meer gebruiken.

Vorige week donderdag belde ik dus de loodgieter en die is al paar keer geweest maar is dan tweemaal naar de winkel moeten gaan omdat ie merkte dat ie nog gerief nodig had. "Ik kom binnen een uurtje terug" is nooit gebeurd. Vervolgens de volgende dagen was het telkens. "Ik kom morgen." Maar die morgen werd telkens overmorgen en overovermorgen en intussen zijn we dus maandag en het is nog altijd niet gemaakt.

Rara, zal het ooit gemaakt worden???!!! Nu hoop k niet meer op komst van hem, want het maakt me alleen maar zenuwachtig. (een andere loodgieter bellen gaat niet want ik heb deze loodgieter al een voorschot betaald van 100eur. Omdat hij zei "Ja ik vertrouw mensen niet goed heb al wat meegemaakt.)
21/01/19 18:15
Blijven smsen en bellen en lastigvallen. Heb je bewijs dat je een voorschot hebt gegeven?
22/01/19 15:26
De politie mag gerust stoppen met op mijn deur te kloppen voor mijn buren.
27/01/19 17:56
Ergste kater ooit. Fml.
28/01/19 09:55
LEER. FUCKING. JUIST. RITSEN.

FOR.
FUCK'S.
SAKE.
28/01/19 09:58
En nog altijd niet gemaakt. :' )
28/01/19 11:36
quote door

En nog altijd niet gemaakt. :' )