Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Jullie mama appelsapjes! : 110 reacties (1/6) [Humor]

Jullie mama appelsapjes!

20/01/16 20:23
Ik kwam dit tegen op een ander (NL) forum en het leek mij leuk eens te zien wat andere Noxanen mis-hoorden (is dat een woord?) in liedjes :D
Voor diegenen die het begrip mama appelsap niet kennen: het zijn grappige verkeerd-gehoorde teksten van liedjes.

Zo heb ik eens iemand geweten die bij het liedje -It's raining men- altijd vrolijk meezong 'Topless mother nature' ipv 'God bless mother nature' :D
Hebben jullie van die liedjes die je nu of vroeger misschien altijd verkeerd hoorde/meezong en waarvan je achteraf pas de werkelijke tekst te weten kwam?

20/01/16 20:25
PoundingSense
Ja!

Macklemore - Downtown..
als die zingt: tearing my suit, hoor ik altijd tiramisu
20/01/16 20:26
quote door

Ja!

Macklemore - Downtown..
als die zingt: tearing my suit, hoor ik altijd tiramisu

Oei ik dacht ook dat die tiramisu zei hahahahahahaha
20/01/16 20:26
PoundingSense
Shit. I googled it. Die zegt echt tiramisu :(
Tis eerst tiramisu en de volgende zin tearing my suit

Damn you Macklemore!!
20/01/16 20:32
Openingszin van "Sex on fire" van Kings of leon klinkt heel erg als "Eeuwen geleden, een ton met zout" maar dat is wel één van de bekendere veronderstel ik :D .
20/01/16 20:37
pijlbord
Ik weet niet of nog mensen dat hebben maar bij de meeste populaire muziek hoor ik in plaats van de lyrics altijd mijn ziel een beetje sterven.

Ge moet er wel goed voor luisteren.
20/01/16 20:37
^Daar heb ik op ne nutteloze moment eens een heel ander stuk tekst bij verzonnen
Even geleden, khoorde lawijt, kging naar beneden, kging kijken. En wat dak daar zag, dat was niet normaal, twas ne dieeefff, ne diiieeefff. Neeeeee, nie mijn laatste centjes :D :D
20/01/16 20:40
Rotatieklok
bij https://www.youtube.com/watch?v=6qmVNB4nalk
Bonobo - Eyesdown (Machinedrum Remix)
hoor ik altijd Selah Sue Selah Sue Selah Sue Selah Sue Selah Sue Selah Sue Selah Sue Selah Sue
20/01/16 20:41
quote door

Ik weet niet of nog mensen dat hebben maar bij de meeste populaire muziek hoor ik in plaats van de lyrics altijd mijn ziel een beetje sterven.

Ge moet er wel goed voor luisteren.


Dat is volgens mij ook wel een teken dat ge 'meestal' goed engels kunt en liedjes dus kunt verstaan, ik kan mij goed inbeelden dat iemand die geen of slecht engels kan sneller dingen mishoord dan iemand zoals mezelf die goed engels kan en ook veel teksten kent/kan meezingen.
20/01/16 20:42
PoundingSense
Wil Pijlbord nie gewoon zeggen dat m al die 'populaire' muziek gewoon slecht vindt?
20/01/16 20:43
Rotatieklok
bij Kreayshawn - Gucci Gucci

one big room full of fat bitches
20/01/16 20:44
MEW
under the bridge
op een gegeven moment hoort ge echt wel duidelijk 'kom er maar in Chantal'
Frustrerend!!
20/01/16 20:46
Rotatieklok
https://www.youtube.com/watch?v=zochPeuCI5Q

Mariah Carey - Without You

lolly night
Ken Lee
20/01/16 20:47
Bij 'Whole lotta love' van Led Zeppelin hoor ik hen altijd mijn naam kreunen... 'hanne,hanne,hanne...'
20/01/16 20:48
Maar er heeft toch niemand iets gezegd van 'populaire' muziek, wie weet hoort/verstaat hij zelf in een of ander liedje iets verkeerd zonder dat hij het zelf weet :D
20/01/16 20:50
"Kzat alleen op n vuile kameel"

Eerste zin van 'land down under' van Men at work

What has been heared cannot be unheared :p
20/01/16 20:57
quote door

Maar er heeft toch niemand iets gezegd van 'populaire' muziek, wie weet hoort/verstaat hij zelf in een of ander liedje iets verkeerd zonder dat hij het zelf weet :D


Hij zelf haalt het gewoon aan, los van uw topic, denk ik

ot: vroeger kwam op televisie zo'n reclamespotje van die stockwinkel 't Amerikaantje
en als kind dachten mijn broer en ik altijd dat die 'baby kontje' zongen
20/01/16 20:58
PoundingSense
quote door

Maar er heeft toch niemand iets gezegd van 'populaire' muziek, wie weet hoort/verstaat hij zelf in een of ander liedje iets verkeerd zonder dat hij het zelf weet :D


Ik ben wel blij dat ge nog zoveel goeds zoekt en ziet in de mensen hier op Noxa. Nie dat ik zeg dat Pijlbord een slecht mens is, bitter dan weer wel :p
20/01/16 21:00
Op De Wereld Draait Door laten ze daar ook geregeld een compilatie van zien.
Staat meestal ook op hun website dacht ik.
20/01/16 21:00
Hahaha :p

Mijn ex die zong in plaats van "I believe in miracles" iets kei anders: "I believe in onguls". En toen ik vroeg wat onguls waren wist die het niet :' )

Ik heb er persoonlijk ook veel zenne, eens denken...
Bij Enjoy The Silence hoorde ik in plaats van " in my arms", "in nylons"
"Lose yourself to dance" hoor ik "lose yourself to death"

En da zijn de titels he...... Wie weet wat hoor ik fout in lyrics die ik nooit opzoek :' )