Noxa-vrijgezellen

05/01/19 13:33
Boodschappen uit de winkel uitpakken, das pas vermoeiend.
05/01/19 13:47
Dat ook al ja, en dan spreken we nog niet over het afvoeren van de afval die je zelf produceert, alles wat proper houden. De overlast aan papieren en zakjes die overal bijhoren.
En als ik daarmee klaar ben begint de echte (beperkte) eigen tijd, waarin ik voor een deel actief zou moeten op zoek gaan, volgens sommigen.
05/01/19 14:19
quote door

Boodschappen uit de winkel uitpakken, das pas vermoeiend.

De truc is om te eten direct bij het thuiskomen van de boodschappen, daarmee moet ik dan alleen de helft wegsteken en de rest gebruik ik voor eten, dat ik veel later daarna pas moet wegdoen.
05/01/19 14:31
Ik ken ook een truc: deliveroo
05/01/19 14:37
Daddy fucking Warbucks over here
05/01/19 20:34
quote door

De truc is om te eten direct bij het thuiskomen van de boodschappen, daarmee moet ik dan alleen de helft wegsteken en de rest gebruik ik voor eten, dat ik veel later daarna pas moet wegdoen.

Gewoon koken met de plastic nog rond en sterven van kanker
05/01/19 21:18
Mister fucking owns kitchen appliances to "cook" food over here
05/01/19 21:32
I'd hardly call a burning trash can a kitchen appliance
05/01/19 21:43
Shit dude AND trash """CANS"""?? Plural?????
05/01/19 22:10
Hey, I recycle. I have cancer as well as principles.
05/01/19 22:53
It's called a trash-can. Not a trash-can't
05/01/19 23:12
Ladies, kunnen jullie geloven dat we single zijn? Waar blijven all die DM's? B)
06/01/19 12:56
I’m lovin’ it.
08/01/19 17:57
Tinder verstuurd geen berichten meer. Elk bericht dat ik wil versturen komt in het rood te staan met een uitroepteken erachter of het blauw draaiend bolletje van versturen blijft, hangt vast of blijft draaien.

Iemand al gehad, if so: oplossing?
08/01/19 18:26
quote door

Tinder verstuurd geen berichten meer. Elk bericht dat ik wil versturen komt in het rood te staan met een uitroepteken erachter of het blauw draaiend bolletje van versturen blijft, hangt vast of blijft draaien.

Iemand al gehad, if so: oplossing?

Dat nog niet meteen gehad, maar al wel gemerkt dat er veel bugs zijn sinds de laatste update. Zoals berichten die super laat binnen komen, meldingen geeft die er niet zijn etc..
14/01/19 01:09
Gisterennacht, bij het uitgaan, nog eens even touche gehad met een vrouw.
Ze kwam ook weer min of meer zelf af. Ik antwoordde gewoon als zij wat zei, en even later was het al zoenen.
Maar dat deed ze toch iets té hevig, en even later werd ze plots boos omdat ik haar zou gezegd hebben dat een bepaald drankje van haar was. Heel onnozel maar haar ogen stonden er toch raar in op dat moment.
Ze had al flink gedronken dat wel.
Even later wou ze weer zoenen, dan weer even boos. En dat herhaalde zich nog een 3de keer. :p

Ik moet mijn 'incel'-statuut toch eens gaan herzien. Zo nu en dan heb ik blijkbaar wel aantrek maar het zijn al verschillende keren vrouwen geweest met een hoek af. Geen model, maar wat mij betreft toch geen misse, dat moet ik wel zeggen.

Ook nog: ik was altijd bang, dat als ik na lang jong incel-leven toch nog aan een relatie zou geraken, het met een braaf (lees frigide) meiske zou zijn, waarbij ik alsnog (bijna) seksloos zou blijven.
Maar dat lijkt niet type vrouwen te zijn die op mij afkomen, toch niet de laatste keren.

14/01/19 01:22
Uw taal is alleszins nog altijd dat van een incel, maar proficiat met uw vernieuwd, bijna klinisch succes. Alles is mogelijk met een positieve houding.
14/01/19 01:49
Ik doe het misschien wel een beetje expres hier op noxa. Ik zie me daar op een gegeven moment nog wel mee stoppen ook, het hangt er een beetje vanaf hoe en wanneer de zaken gaan evolueren.
Het blijft voorlopig een actie-reactie onderwerp voor mij.
Trouwens, als het niet was om daarover bezig te zijn, zou ik waarschijnlijk niet meer op Noxa zitten :)

14/01/19 10:23
quote door

het met een braaf (lees frigide) meiske zou zijn, waarbij ik alsnog (bijna) seksloos zou blijven.

Ik denk dat ge moet stoppen met te denken dat ge seksloos of bijna seksloos gaat blijven met een (wat voor u) braaf (frigide) meisje zou zijn. Ge zou er echt van verschieten dat er net kans is dat ge daar een heel boeiend seksleven mee zou kunnen hebben, en dat dat met 'een hete voenk van een model' die er héél seksueel uitziet, net heel erg zou kunnen tegenvallen en dat dat net een seksloze relatie zou kunnen zijn. Het één is niet automatisch het andere.
Stille waters hé....

Dat wou ik gewoon effe zeggen.
14/01/19 11:18
Wow ben wel ff in shock hoe seksistisch een woord kan zijn :o 'k was ni zeker wat er precies bedoeld werd met 'frigide'.

In 3 van de 7 'definities' wordt effectief verwezen naar 'vrouwen die geen seks willen' oké patriarchy, bedankt.

Edit: zelfs de dikke van dale windt er geen doekjes om :o
fri·gi·de (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord) 1(van vrouwen) koel, ijzig op seksueel gebied