Noxa-vrijgezellen

30/11/18 18:11
Vetzakskes..
30/11/18 18:54
Ik weet niet of eekhoorns vetzakskes zijn maar oke :s beledig ze maar he..
30/11/18 19:05
Die kunnen nochtans vrij veel in hunne mond steken
30/11/18 21:19
Die eekhoorns ook altijd he. Het is allemaal hun schuld :s uitroeien die zooi! :s
30/11/18 21:48
Stuur er wat gele hesjes op af. That'll do the trick
01/12/18 03:14
SongForJesse
Wtf voor een woord is “hesje” ook
01/12/18 06:46
Idd , ik dacht dat dat dialect was.
21/12/18 00:47
Ik ben ondertussen nog een paar keer met mijn nieuwe 'vriendin' wat gaan drinken.
(ze blijkt geen 17 jaar ouder te zijn maar slechts 7 jaar)
Er is toch nog een en ander waardoor ik denk dat het riskant is met haar -iets- te beginnen. Maar als ze zelf vraagt om nog af te komen, kan ik eigenlijk bijna geen nee zeggen.
Ze zit nogal eens aan mijn lijf, ze ziet er nog iets of wat goed uit, en ze is vrij direct als ze tegen mij praat. (Allemaal zeldzaamheden voor mij.) Dus ik vind haar gezelschap wel leuk.
Dus ik probeerde, of probeer nog steeds, uit te zoeken wat ze eigenlijk van mij wil. Probeert ze mij te versieren, wilt ze FWB worden? Dat was niet meteen duidelijk, en waarom kiest een vrouw die al een vrij zwaar/wild leven gehad heeft (en sommige dingen die ze vertelt hebben ook iets louche) mij uit als maatje of iets dergelijks? (nogmaals ik ben in feite heel mijn leven veel te braaf en te bang geweest, en heb met weinig ervaring)
De laatste keer zei ze dat alle mannen die ze wat vertrouwt in haar friendzone zitten. En seks met jongere mannen zou ze ook niet doen (zei iemand anders).
Dus ik denk dat het voor mij ook friendzone zal worden, hoewel dat hoe ze mij soms vastpakt menig lief stikjaloers zou maken.
Verder zegt ze financieel onafhankelijk te zijn, en dat ook te willen blijven, dus op geld zal ze niet uit zijn. Ik zou alleen niet kunnen zeggen wat ze doet voor de kost.
Maar wat verwacht ze van een 'maat'? Want ik denk dat ze soms problemen heeft waar ik haar helemaal niet mee kan helpen.
21/12/18 01:54
SongForJesse
Vraag het haar wat ze wil?
21/12/18 02:58
quote door

Ik ben ondertussen nog een paar keer met mijn nieuwe 'vriendin' wat gaan drinken.
(ze blijkt geen 17 jaar ouder te zijn maar slechts 7 jaar)
Er is toch nog een en ander waardoor ik denk dat het riskant is met haar -iets- te beginnen. Maar als ze zelf vraagt om nog af te komen, kan ik eigenlijk bijna geen nee zeggen.
Ze zit nogal eens aan mijn lijf, ze ziet er nog iets of wat goed uit, en ze is vrij direct als ze tegen mij praat. (Allemaal zeldzaamheden voor mij.) Dus ik vind haar gezelschap wel leuk.
Dus ik probeerde, of probeer nog steeds, uit te zoeken wat ze eigenlijk van mij wil. Probeert ze mij te versieren, wilt ze FWB worden? Dat was niet meteen duidelijk, en waarom kiest een vrouw die al een vrij zwaar/wild leven gehad heeft (en sommige dingen die ze vertelt hebben ook iets louche) mij uit als maatje of iets dergelijks? (nogmaals ik ben in feite heel mijn leven veel te braaf en te bang geweest, en heb met weinig ervaring)
De laatste keer zei ze dat alle mannen die ze wat vertrouwt in haar friendzone zitten. En seks met jongere mannen zou ze ook niet doen (zei iemand anders).
Dus ik denk dat het voor mij ook friendzone zal worden, hoewel dat hoe ze mij soms vastpakt menig lief stikjaloers zou maken.
Verder zegt ze financieel onafhankelijk te zijn, en dat ook te willen blijven, dus op geld zal ze niet uit zijn. Ik zou alleen niet kunnen zeggen wat ze doet voor de kost.
Maar wat verwacht ze van een 'maat'? Want ik denk dat ze soms problemen heeft waar ik haar helemaal niet mee kan helpen.

Leeftijd lijkt mij bijkomstig maar ik zou precies toch oppassen met verwachtingen. Ze klinkt niet als iemand die op zoek is om iets op te bouwen.

Misschien gaat ge denken dat ge uw kansen verkloot als ge het expliciet naar boven brengt maar ik denk dat ge uzelf er alleen maar verloren tijd mee kunt besparen.
21/12/18 07:57
Hoe kunt ge na een paar keer afspreken niet weten wat voor werk ze doet?
En 'ze ziet er nog iets of wat goed uit' klinkt ook niet alsof ge zelf zooo weg zijt van haar. Leeftijd is idd bijkomstig, behalve als ze u eerst verteld heeft 17 jaar ouder te zijn en dat blijkt dan een leugen te zijn. Denk niet dat ge hier veel van moet verwachten maar bon, ga eens een goed gesprek met haar aan.
21/12/18 11:48
quote door

Vraag het haar wat ze wil?

Komt nog wel, maar misschien nog niet de volgende keer of rechtstreeks.

quote door

Leeftijd lijkt mij bijkomstig maar ik zou precies toch oppassen met verwachtingen. Ze klinkt niet als iemand die op zoek is om iets op te bouwen.

Misschien gaat ge denken dat ge uw kansen verkloot als ge het expliciet naar boven brengt maar ik denk dat ge uzelf er alleen maar verloren tijd mee kunt besparen.

Klopt wat je zegt. Alleen, voordat ik er eventueel afstand van moet nemen (of zij mij beu wordt) wil ik toch nog een aantal dingen weten. Ik ga met onopgeloste vragen blijven lopen anders.

quote door

Hoe kunt ge na een paar keer afspreken niet weten wat voor werk ze doet?
En 'ze ziet er nog iets of wat goed uit' klinkt ook niet alsof ge zelf zooo weg zijt van haar. Leeftijd is idd bijkomstig, behalve als ze u eerst verteld heeft 17 jaar ouder te zijn en dat blijkt dan een leugen te zijn.

Ik weet wat ze tegenwoordig doet, maar niet alles.
Voor mij ziet ze er nog wel goed uit, je ziet wel de sporen van de leeftijd en het nachtleven. Ik zou er niet uit eigen beweging mee gaan praten zijn, ik weet eigenlijk niet meer precies hoe dat begonnen is, ze stond bij nog iemand anders waar ik iets tegen zei. En dan begon ze iets te vertellen, niet alleen tegen mij, wat mij eigenlijk heel curieus maakte. Ze had getrakteerd, ik dacht ik moet die terug trakteren en daar nog eens mee praten over datgene waar ze over bezig was. Maar ik had op dat moment niet gedacht dat ze mij zou willen toevoegen, of mij zelf nog zou vragen terug te komen.

Hoewel de kans heel klein is dat iemand die haar (her)kent hier op noxa aan het meelezen is, durf ik eigenlijk niet te veel details beschrijven hier op het forum.
Ik ben hier voorzichtiger mee dan met mijn als genantst genomineerde topic.

21/12/18 19:03
sporen van de leeftijd en het nachtleven :' )
21/12/18 20:20
Ja, de een ziet er soms iets ouder uit dan hij/zij is, de ander jonger.
Iemand die veel uitgeweest is bv of veel s'nachts geleefd heeft, kan een iets of wat afgeleefd gezicht hebben, vooral als je aan het eind van de 30 komt, of in de 40 bent.
Dat hoeft niet lelijk te zijn, maar ik zie dat.
21/12/18 20:40
Misschien leunt het wel dicht aan bij uw genante topic, want bij alles wat ge hier schrijft denk ik "dat is een hoer", ofja een sekswerkster als ik niemand boz wil maken.
21/12/18 21:00
sekswerker is offensive, wij willen straatmadeliefje genoemd worden.
21/12/18 21:11
Als persoon wiens naam madeliefje betekent ben ik persoonlijk erg offended met het gebruik van mij naam in die context mmmkay.
21/12/18 22:37
Desi heeft liever dadde geile slet zegt xx
21/12/18 22:47
quote door

Desi heeft liever dadde geile slet zegt xx

Dit mag in het feel good friday topic.
Instant smile :D

Niks persoonlijks onverhuld
22/12/18 00:47
quote door

Misschien leunt het wel dicht aan bij uw genante topic, want bij alles wat ge hier schrijft denk ik "dat is een hoer", ofja een sekswerkster als ik niemand boz wil maken.

Ze zegt van niet, alleen dat ze verscheidene jaren zo'n zaak heeft opengehouden, dus zelf geen sekswerk.
Ik durf er nu wel mijn hand niet voor in het vuur steken.

Ik zet dat hier omdat ik haar tegengekomen ben op een moment dat ik eigenlijk niet bezig was met datgene waar het in het genante topic om draait. Ik ging gewoon op café, het beter kennismaken met mensen die ik slechts van ziens kende in het achterhoofd. En op een gegeven moment stond ze daar ineens bij.
Puur toeval in feite.
Maar toen ze dat daar zei dat ze die bar had opengehouden waar ik jaren geleden vaak genoeg voorbij reed, dacht ik wel van, daar moet ik nog eens mee praten. Ik ben eigenlijk altijd curieus geweest hoe dat daar zoal geweest is. Bovendien, met mijn genante topics :) , die vrouw zou een goudmijn aan informatie kunnen zijn voor mij.
Maar dan, tegen de verwachtingen in, wou die vriendjes worden en begon ze zelf te vragen of ik nog terug kwam...