Sollicitatie administratief medewerker

20/10/17 17:05
Nooooiiiittt uw vorige werkgever badmouthen. Als ge iets heel anders doet, dan doet ge dat ge een nieuwe uitdaging zocht en ge vond dat ge dat in uw vorige job moeilijk kon zoiets.

Over die testen kan ik u niks zeggen, maar Odisee is wel echt een prima hogeschool (ik studeer daar nu) krijgt raving reviews ook, lijkt me een fijne werkomgeving alleszins ;) SUCCES!
20/10/17 17:08
Warodon
Kom bij mij werken, hele dag praten en gratis koffie en chocomelk
20/10/17 17:19
DreamersCircus
quote door

Nooooiiiittt uw vorige werkgever badmouthen. Als ge iets heel anders doet, dan doet ge dat ge een nieuwe uitdaging zocht en ge vond dat ge dat in uw vorige job moeilijk kon zoiets.

Over die testen kan ik u niks zeggen, maar Odisee is wel echt een prima hogeschool (ik studeer daar nu) krijgt raving reviews ook, lijkt me een fijne werkomgeving alleszins ;) SUCCES!

Goh bij de FOD op sollicitatiegesprek, vroegen ze echt van die voorbeelden over hoe ge omgaat met conflict enzo, en dan heb ik wel aangegeven dat mijn vorige bazin daar echt niet 'goed' managede enzo, ma dan wel gewoon concrete voorbeelden..

Also, da was 1 van de redenen da ik daar wegging (ik was schoolverlater en er was niks van begeleiding enzo, ik kreeg nooit feedback op dingen die ik deed en alles), dus dan denk ik wel dat dat vermeld mag worden.

Ik ben toch aangenomen dus ik denk wel dat ze het apprecieerden dat ik daar eerlijk over was en hoe ik met die situatie omging enzo was best belangrijk voor hun (precies)...

Kheb ze natuurlijk ook ni gans afgeschreven eh, ma het lag wel gedeeltelijk aan de bedrijfscultuur daar dusja haha, dan ga ik daar niet over liegen :p
20/10/17 17:37
Ahnee, ma ik zou ook wel zeggen dat vb de bedrijfscultuur niet past bij wie ik ben (heb ik ook al gedaan), maar ge moet daar altijd mee opletten wel. Ik zou dat altijd spinnen op z'n manier dat het overkomt als iets positief en niet zo van "ugh mijn vorige werkgever was kut."