Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
vakantiereizen : 67 reacties (3/4) [Reizen]

vakantiereizen

19/02/07 11:26
Carniviner
@ PeYTaN: Das ook waar. Als ik naar Italië ga, is dat enkel en alleen voor de cultuur op te snuiven. Maar ik ben bang om zoals in Griekenland weer teleurgesteld te worden. De acropolis, het parthenon, en noem maar op waren niks vergeleken met wat er in de boekskes enzo staat. Die kleine stenen blokskes waren een serieuze teleurstelling.
Achja, ik veronderstel dat Kreta ook de moeite is. En natuurlijk ook de landstreek Umbrië, in Italië is ook de moeite. Maar geef mij toch maar de noordelijke contreien.
19/02/07 16:45
stomkind
ik ben al zo in marokko en turkije en griekenland enzo geweest maar toch was nederland het fijnste (h) samen met vrienden op een jongerencamping aan zee in zee-land:p
19/02/07 17:11
deugenietje
center parcs
19/02/07 19:14
aviationgirl
Mallorca,, het is gewoon een heel mooi eiland B)
19/02/07 19:16
Carniviner
Daar valt niks te beleven, aviationgirl.
19/02/07 21:02
monno
@carniviner ik ben er ook al geweest, in mallorca, was toch een hele toffe reis hoor
ik ben meer voor een zonnige, sportieve vakantie dan citytrips of monumente bezichtige...
19/02/07 21:16
Carniviner
Ik ben daar ook al geweest, maar buiten een toertje rond da eiland doen, of opt strand liggen, valt er niks te doen.
En ik ben voor alles in, zolang het niet domweg bruinbakken is, want da kunde thuis evengoe.
19/02/07 21:42
monno
nee nee :p zwemme, sporte, feeste, nieuwe mense lere kenne allé zo van die dinge das vakantie voor mij
19/02/07 21:49
Carniviner
Vakantie is voor mij, de natuur en cultuur van andere streken en landen opdoen.
Zwemmen, sporten, feesten... kunde ook thuis doen, moete nie voor op reis gaan. Maja, ieder heeft z'n eigen smaak natuurlijk.
19/02/07 21:53
monno
da doe ik ook hoor, alleen minder als gij
19/02/07 22:20
Speculaasjnx
Ik zou het niet weten,
maar deze zomer gaan we naar Australië en ik denk wel dat dat de zaligste reis zal zyn :)
19/02/07 22:34
Komaan zeg, de beste plaatsen om heen te gaan zijn de Baltische staten, de Scandinavische landen, Schotland, Ierland, gans diene habbekratz.
Tmoet toch niet altijd zo'n onnozel land zijn gelijk Spanje of Italië. Buh, daar zoude mij nooit heen krijgen.


Bwoa, je moet overal eens geweest zijn he. Je moet je niet enkel beperken tot noordelijkere gebieden, en ook niet enkel tot zuidelijkere gebieden.
19/02/07 22:37
Carniviner
Ik ben er al geweest, dermee dak het zeg.
19/02/07 22:59
monno
@ Juno das idd waar. drm ben ik ook al in polen en litouwe geweest en da was heel plezant.
ook ander continente zou ik wel is wille bezoeke
20/02/07 00:18
bandido
heb vorige zomer nen tour gedaan: oslo-goteborg-kopenhagen-praag-warschau-riga-berlijn

een echte aanrader, en goedkoop!!! toch als ge het met de bus doet en n jeugdherbergen slaapt.

dit jaar wordt het nog beter, gewoon rugzak pakken, tentje en slaapzak, en dan beginnen liften en zien waar ik uitkom, zolang ik den 1en augustus maar terug ben voor te werken
20/02/07 00:55
Shizophrenik
Ik wil met mijn vriendin naar zuid-frankrijk ; portugal of italië of kroatië ^^
20/02/07 15:54
talitjn
spanje.. ver de knappe spanjaarde e :D
21/02/07 14:36
vakantiereizen ?
vreemd woord, ma da kan aan mij liggen .
22/02/07 17:34
PayingInNaivety
mmh ; kweetni ; ik denk zo buitenland in een eeeeel sjiek hotel (ok blijven dromen)
ma zo gaan kamperen me vrienden fso ; zo moe keizalig zijn , niet ? :$
22/02/07 19:03
Kroatië & London waren mn mooiste reizen.
Ach uiteindelijk is Italië ook altijd geslaagd, & Spanje & Frankrijk ook.

& we gaan op camping, hotels zijn niet zo ons ding.