Wat voor job zou jij doen als je de lotto wint

26/10/18 19:12
ik zou stoppen met mijn job, maar nog wel een paar maand blijven rondhangen om alles af te werken en te zorgen dat ze niet in problemen komen. Documentatie afwerken, mensen van mijn projecten informeren, noodgevalletjes nog fixen, mijn opvolger wat opleiden. Ook al gaat dat werk niks meer uitmaken in mijn leven, ik wil die mensen niet zomaar dumpen van de ene dag op de andere.

Daarna zou ik wel op mijn gemak veel rondreizen. Mogelijks een oud busje ombouwen tot mobilhome, en zo traagjes rondtrekken. Iedere keer een week ergens stoppen, alles in de omgeving verkennen en bezoeken, en dan weer verder.

Ik zou mijn geld nog wel blijven investeren, en dat kan mogelijk nog als een job klinken, maar dat is dan iets dat ik gewoon op een laptop vanuit mijn mobilhome ga doen, en niks meer dan dat.
26/10/18 20:02
Ik zou ook stoppen met mijn job, en een van de dingen waar ik mijn tijd mee zou vullen is alle zotte restaurants over de wereld bezoeken, want kben weer chef's table aant kijken met hele grote hartjesogen en een beetje verdriet dat da zo onbereikbaar is (kzou kunnen sparen ma da houdt in dak mort kiezen en nope onmogelijk)
ma op mijn gemakje, want ik zou ook wel graag gewoon in een boekenwinkeltje werken deeltijds zodat ik kan tuinieren en voor de dieren en geliefden zorgen en lezen en schrijven en veel koken en brouwsels voor de badkamer zoals zeep en zalfjes enzo
Idealiter is het ook altijd zomer eens ik de lotto heb gewonnen maar kzal maar ni teveel willen
26/10/18 20:17
'k zou een appartement kopen in Trump Tower, en daar eens goed nadenken over de rest van mijn leven.
24/11/18 15:31
Een job die eventueel heel slecht betaald maar die ik heel leuk zou vinden om te doen. Neen, ik kan nog niet zeggen wat dat zou zijn, as I have no clue.
En dan een fatsoenlijk huis kopen met liefst een goei kuisvrouw. Kan voos klinken maar ik haat kuisen. Als ik de lotto gewonnen heb, kan ik de kuisvrouw ook een mooi loon of extraatje geven zodat die zich niet genoodzaakt of in verleiding gebracht voelt om ander dings te pikken.
Dan zou ik reizen reizen reizen en ondertussen een baby maken. Met dieje van os. Uiteraard.
26/11/18 19:05
Hetzelfde als wat ik nu doe maar deeltijds.
27/11/18 10:54
Ik dacht dat ook altijd maar ik heb me bedacht.
28/11/18 12:28
Mannekes, we doen gewoon efkes basisinkomen voor iedereen en 90% van die dromen hier komen waar.
28/11/18 13:16
Maar ons uitbuitingssysteem dan?
28/11/18 14:42
quote door

Mannekes, we doen gewoon efkes basisinkomen voor iedereen en 90% van die dromen hier komen waar.

Of niet natuurlijk.
28/11/18 14:46
Aha. Vertel ne keer.
28/11/18 15:08
quote door

Aha. Vertel ne keer.

Begrijp mij niet verkeerd. Grote voorstander van basisinkomen hier (zoals eender wie in de creatieve sector misschien). Ik denk dat de voordelen gewoon wat overschat worden en prijzen omhoog gaan waardoor ge toch terug gaat moeten werken om rond te komen. Eerlijk is eerlijk: ik baseer mij nu totaal niet op studies of bronnen, dus als ge onderbouwd lees- of kijkvoer hebt: deel het graag.
28/11/18 16:13
Ik heb het topic nog eens doorgelezen en het is misschien was die 90% ook wel wat hoog :' ) verdekke luxe kindjes hier. Maar het ging natuurlijk over de lotto. Misschien moet ik een nieuw topic openen.

Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.