Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Wat voor job zou jij doen als je de lotto wint : 52 reacties (2/3) [Werk]

Wat voor job zou jij doen als je de lotto wint

23/10/18 14:08
quote door



Deprimerend topic jong :s
23/10/18 18:55
Ik zou mijn huidige job behouden en een huis kopen of bouwen. Als ik mag deelnemen aan het notariaat examen wel een paar maanden onbetaald verlof nemen om mij grondig voor te bereiden op het examen voor notaris te worden, het examen afleggen en opzoek gaan naar een notaris kantoor dat ik kan overnemen of waar ik kan associëren.

Ik ben veel te ambitieus om thuis te zitten/ niet te werken.

Edit : ik zou wel graag nu en dan reizen
23/10/18 18:55
Ik zou mijn job opgeven, mij ne camion kopen en die ombouwen tot huis en de wereld rondtrekken. Onderweg zou ik veel vrijwilligerswerk willen doen ivm dieren en natuur en zo ook veel bijleren daarover. 'k Zou ook graag overal de lokale kookgebruiken leren kennen, en dat dan proberen veganisen en zo kookboeken maken of delen via sociale media om mensen aan te zetten meer plantaardig te koken. In tussentijd zou ik ook theologie willen studeren.

Edit: En ohja, 'k zou regelmatig naar huis/Europa komen voor mijn vrienden en om te feesten. 'k Zou mij ook ne dikke soundsystem aanschaffen en ziek veel free's organiseren.


23/10/18 19:55
privateer
knutselen
23/10/18 21:48
welke fotograaf is dat?

same, job(s) opzeggen en foto-reizen.
al probeer ik dat nu ongeveer één maand per jaar te doen.
23/10/18 22:46
Ik zou mijn huidige job opgeven (hoofdverpleegkundige) en terug gaan studeren. Ik zou dan geneeskunde gaan studeren omdat ik spijt heb dat ik dat niet gedaan heb.
Ik zou ook supergraag een job doen dat met dieren te maken heeft of als vrijwilliger in asielen gaan helpen. Ik doe mijn huidige job supergraag, maar moest ik geld genoeg hebben, zou ik zeker niet fulltime meer willen werken. En als hoofdverpleegkundige kan je gewoon niet halftime gaan werken dus...
24/10/18 11:37
Huidige job behouden en zelfstandig in bijberoep worden. <3
24/10/18 12:19
Ik denk dat ik mijn job zou stoppen en zelf iets zou beginnen, een platenzaak of koffiebar ofzo, combo van de twee anders.
24/10/18 15:05
Ik zou letterlijk nooit meer buitenkomen.
24/10/18 15:53
ik zou niks anders doen hahahaha buiten mss wat meer synths & ander speelgoed kopen, maar ik zou mijn job zeker ni opzeggen.
24/10/18 17:00
Ik vind da ne moeilijke want langs de ene kant denk ik NOOIT MEER WERKEN REIZENREIZENREIZEN maar langs de andere kant ben ik ook graag thuis dus ik zou dat willen afwisselen maar ik zou nergens zoveel verlof kunnen nemen en als ge zelf iets begint kunt ge ook nie om de 10 minuten doei zeggen (of de eerste jaren toch niet gok ik) dus idk. Misschien dan oplossen met vrijwilligerswerk.

25/10/18 09:35
Ik zou mijn huidige job opgeven en parttime gaan werken of vrijwilligerswerk gaan doen. Ik denk dat ik depressief zou worden als ik ineens niks meer zou doen. :-P

Ik zou mij mss ook nog kunnen omscholen en mijnen boyfriend zijn eenmanszaak naar een bvba ofzo upgraden en daar mee instappen. :-P Vele opties!
25/10/18 13:56
ik heb die vraag al eens gekregen.
elke maand een andere job (geen specifieke voorkeur) ... gewoon voor de fun, om u bezig te houden en afwisseling te hebben want het "moet" dan niet meer dus je kan eigenlijk doen wat je wilt :]
vb. goudsmid en dan de volgende maand bij de slager en de maand daarna chocolatier ... echt gewoon random dingen uitproberen ... en als er een job goed meevalt die iets langer doen
25/10/18 16:46
Depulso
quote door

ik heb die vraag al eens gekregen.
elke maand een andere job (geen specifieke voorkeur) ... gewoon voor de fun, om u bezig te houden en afwisseling te hebben want het "moet" dan niet meer dus je kan eigenlijk doen wat je wilt :]
vb. goudsmid en dan de volgende maand bij de slager en de maand daarna chocolatier ... echt gewoon random dingen uitproberen ... en als er een job goed meevalt die iets langer doen



Leuk idee, zou me ook nog wel aanstaan. Zo random dingen proberen.
25/10/18 19:20
geen?

waarom de fuck zou iknog een 'job' doen.

ik zou een hobbithuis kopen ergens warm, met wat terrein aan en schilderijtjes maken. Homesteading, maar dan chiller.
26/10/18 06:09
Delta
quote door

Ik denk dat ik mijn job zou behouden, maar wel nog maar aan 50% of zo.

Dit
26/10/18 11:32
hetzelfde als nu, maar dan met meer budget.
26/10/18 12:11
hier stoppen en dan:

- alle boeken die ik nog wil kopen
- voedingscoach worden
- taxidermist worden
- een hondenpension openen
26/10/18 14:12
Ik zou mijn job houden, en een kuisvrouw nemen. En veel reizen en een paar kinders adopteren!
26/10/18 16:22
Wat ik me nu nog bedenk: als ik na een lottowinst veel minder zou gaan werken, zou ik sowieso een viool kopen en privélessen volgen in mijn vrije tijd.