Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Lang weekend in de Ardennen - aanraders? : 10 reacties (1/1) [Reizen]

Lang weekend in de Ardennen - aanraders?

29/04/19 11:23
Uw2ePersoonlijkheid
Hoi Noxa,

Heeft er nog iemand goeie tips voor een lang weekend in de Ardennen eind augustus? Ik ken daar zelf zo goed als niks.

We gaan met het werk, dus 12 man ongeveer, gevarieerde leeftijd, maar allemaal wel actief. Een huurhuisje vinden wen wel, dus ik zoek meer beetje goeie regio. Veel interesse in geologie en natuur hebben ze vooral. Maar iets van vette activiteit zou ook ideaal zijn. Toffe cafe's in de buurt ook, maar er gaan wel auto's mee, middle of nowhere is misschien al even interessant. Als er maar ge-bbq'ed en bier gedronken kan worden.

Alle ideeën of ervaringen welkom! Merci!
29/04/19 12:26
Mijn ouders hebben een huisje in Hives. Wij zitten daar wel regelmatig. Je hebt in de buurt La Roche waar wel wat te doen is en uiteraard is er ook vollenbak natuur :) . Een aanrader vind ik! In Hives zijn er alvast 2 huisjes waar je kan verblijven met een tamelijk grote groep.
30/04/19 11:48
Uw2ePersoonlijkheid
Oeh nice! En bedoel je nu dat ze die verhuren? Zo ja, heb je daar een link naar toevallig?
30/04/19 11:48
Uw2ePersoonlijkheid
Trouwens, mocht iemand iets van toffe activiteiten weten, hoor ik ook graag!
30/04/19 12:34
evalach
quote door

Trouwens, mocht iemand iets van toffe activiteiten weten, hoor ik ook graag!


Kajakken! Met een goei picknick en een fleske wijn <3
30/04/19 13:41
Uw2ePersoonlijkheid
quote door



Kajakken! Met een goei picknick en een fleske wijn <3


Ja dat klinkt al ideaal. Is er een moment of plek waar dat dat het tofste is?
30/04/19 16:12
evalach
quote door



Ja dat klinkt al ideaal. Is er een moment of plek waar dat dat het tofste is?


Ik vind dat op de Lesse altijd tof, schoon natuur enzo. Da's dan in Anseremme dat ge moet zijn!
30/04/19 17:29
quote door

Oeh nice! En bedoel je nu dat ze die verhuren? Zo ja, heb je daar een link naar toevallig?


Ik heb het in Google ingetypt want ik ken de link niet. Ben er zelf nog nooit binnengeweest, maar er is altijd wel iemand.

http://www.ardennenvakantie.net/property/coin-de-ciel

De andere weet ik niet hoe die heet en vond ik ook niet meteen. Ligt er nog op geen 100m af.



01/05/19 10:09
Uw2ePersoonlijkheid
Merci!!
08/05/19 20:28
rochehaut <3 kan je ook naar bouillon gaan . Leuk wandelen naar frahan en daar gaan kajakken ( combineren met geocachen , je hebt daar mooie toeren) er is daar een agri museaum , dieren safari of hoe noemt dat.
Als ge daar voor kiest ..kruip ik in uwe rugzak en ga mee
08/05/19 21:04
Fondry des chiens!


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.