Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Spel organisatie : 675 reacties (1/34) [Weerwolven]

Spel organisatie

06/12/16 13:58
Weerwolven topic voor:

- afspreken wie er eens in een volgende spel GM wilt zijn
- feedback over rollen en functies
- suggesties voor algemene spelverbeteringen
- tips voor volgende GM's
- uitwisselen van exells en sheets die door GM gebruikt kunnen worden.
06/12/16 14:00
AdrianHealey
Good call.

De discussie voor volgend spel is al bekend.

Feedback voor rollen: ik zou persoonlijk ijveren dat alle 'actieve' rollen echt iets *doen*. En alle passieve rollen echt *passief* zijn. Dus bijvoorbeeld: lonewolf verhuizen naar passief,en weerkwal verhuizen naar actief. Jager heb ik in mijn spel op facebook ook verhuisd naar passief. Dat zijn allemaal dingen dat u 'overkomen' of minimale moeite vragen. Idem met sjamaanwolf: daarvoor moet je iets doen, maar het is wel verschoven naar actief. Beetje raar.

Uw idee van 'Rondlopend lijk' vind ik wel geestig. Dat moeten we zeker nog verder uitdokteren.

06/12/16 14:01
AdrianHealey
En Erro, ik wil dat wel met u doen, maar alleen als er niemand anders is die het wilt. Andere mensen krijgen *sowieso* voorrang op mij. :)
06/12/16 14:03
Oke, ik wil het dus sowieso samen doen met iemand. Liefst iemand die er ook iets van kent, dat is gemakkelijker omdat ik het zelf misschien ook niet zo 100% weet allemaal :p
06/12/16 14:06
AdrianHealey
Ik wil het ook eventueel met 3 doen... maar dat kan alleen als er genoeg andere spelers zijn. :p
06/12/16 14:09
AdrianHealey
Regel document voor weerwolven op facebook


Dit is het huidige regelsdocument (op facebook). Ook niet perfect, maar alle actieve rollen zijn echt 'actief' en alle passieve rollen zijn echt passief, met minimale pms.
06/12/16 14:19
AdrianHealey
De rol 'rondlopend lijk' zou dan zoiets zijn van een passieve rol: als ge gedood wordt, merk je dat niet, maar je verliest wel je actieve kracht en je stemkracht. Dus je bent effectief een lijk. Het enige probleem daarmee is dat je dat altijd constant kan zeggen?

Een andere manier zou zijn dat de wolven rondlopende lijken kunnen veroorzaken. Maar 'k weet niet hoe we dat kunnen doen. Mss als een bepaalde wolf de kills uitvoert, creëert die automatisch rondlopende lijken (of kan dat maar 1 of 2 keer per spel doen.) Dus dat maakt het moeilijker om te weten wie wel/niet dood is en wie/wel niet betrouwbaar is?
06/12/16 14:22
Is het nog niet moeilijk genoeg AH haha? Nee, kunnen dat wel altijd bekijken hoe dat praktisch het best mogelijk is he :p
06/12/16 14:22
Niet
Kweet ni, ik vind het spelleke precies elke keer minder spannend dus mss is GM zijn wel eens leuk voor de verandering, ma da moet ni per sé het volgend spel, gewoon ooit :D
06/12/16 14:23
AdrianHealey
Hoe meer mensen, hoe spannender imo. Ik denk dat iig.
06/12/16 14:24
AdrianHealey
quote door

Is het nog niet moeilijk genoeg AH haha? Nee, kunnen dat wel altijd bekijken hoe dat praktisch het best mogelijk is he :p


NEEN. Onzekerheid moet er zijn!
06/12/16 14:24
Kunnen het wel samen doen Niet? Als ge dat oke vindt?
06/12/16 14:27
ik ben geen GM kandidaat voor spel #4. Het is heel leuk om te doen en mee bezig te zijn, maar het zuigt ook wel wat energie (toch zoals ik het doe :p ). Plus ik ga de komende weken misschien nog eens enkel dagen impulsief op vakantie gaan. Meespelen kan ik dan nog wel, maar GM zijn niet.

Maar later wil ik zeker nog wel eens een ronde doen.
06/12/16 14:29
Niet
oooh regel 7 <3 <3

7. You may Vote: No Lynch - a simple majority of these vote types are required to send the game to Night phase without a lynch.
06/12/16 14:30
AdrianHealey
Die regel is specifiek er in gezet nadat jij ONTERECHT door die AFSCHUWELIJKE MOORDENAAR van een FREAKSKE bent afgemaakt, TEGEN de wil van het DORP in!
06/12/16 14:32
Niet
der is wel geen regel 8 :o iets tegen da nummer ofzo? alee 4x2 is kei mooi!
06/12/16 14:33
Niet
quote door

Kunnen het wel samen doen Niet? Als ge dat oke vindt?


Mss eerst aan posi vragen? Die leek da ook wel graag te willen, tenzij ge met haar niet wlit samenwerken ofzo? ;)
06/12/16 14:34
Mij maakt het niet uit! Zal ook aan Posi vragen! :D
06/12/16 14:34
AdrianHealey
De regelnummering is van secundair belang :p
06/12/16 14:35
Waarom zou ik trouwens ni met Posi willen samenwerken haha? Ik hoop da ik tegen dan al over de intriges van spel 3 ben :p