Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Anti-conceptie voor mannen : 53 reacties (2/3) [Seks en Relaties]

Anti-conceptie voor mannen

29/01/18 16:02
DreamersCircus
Voor de geïnteresseerden lijkt mij een vrij up-to-date overzicht van wat er in de 'pijplijn' zit :D
29/01/18 16:03
Pijplijn, ohno you didn't.
29/01/18 16:04
Ellun
Het stelt me wel gerust om daar zelf de controle over te hebben als vrouw. Ik heb een alarm maar mijn lief is dat alarm ook vaak voor: 'pil al gepakt?' - 'nee, tis nog geen 22u30 dus alarm is nog niet gegaan' wordt hier meerdere keren per week gezegd... die hecht er dus ook wel echt belang aan.

Heb nu wel wat problemen met hormoonhuishouding dus ik had wel graag eens een jaartje geen anticonceptie gehad en dan zou ik hem wel durven vragen om zo'n mannenpil te nemen, denk ik.
29/01/18 16:09
Ellun
quote door

Maja die dudes kunnen zich nu toch ook al laten steriliseren Is ook semi-omkeerbaar en dan zitten ze toch even goed? Als ze da ni geloven hun spermaakes voor de zekerheid laten invriezen en dan hebben ze niks meer te vrezen...

Aleja kvind da ma rare argumenten, zijn vooral schijterds die zich ni durven laten steriliseren denk ik ^^


Uhm... Heb niet alles gelezen dus hopelijk zeg ik geen domme dingen.
Maar ik hoop dat er niet te veel mensen redeneren van 'als ik binnen twee jaar toch nog ne kleine wil, laat ik alles weer oplappen'. Zo'n evidente ingreep vind ik dit echt niet ze...
29/01/18 16:13
quote door

Ik wil maar niet dat ge het verkeerde wereldbeeld plakt om mensen die daar heel enthousiast over zijn. Dat mannenrechtenactivisten daar veel enthousiaster over zijn dan anderen is ook logisch, aangezien die vaak (zeker in Amerikaanse context) praten over de zware gevolgen voor mannen met ongewenste zwangerschappen. Iets dat de macht van vrouwen (keuze tot zwangerschap, keuze voor abortus, schijnbaar bevoordeeld door rechters, alimentatierechten) doet verzwakken, ervaren ze dan ook als een mooi hulpmiddel.

(Reddit) TheRedPill: Whats the fucking holdup with male birth control?

Top antwoord:
This has the potential to be a phenomenally game-changing development. What happens when "accidental" pregnancies are no longer possible? What happens when men, not women, control the means of reproduction? What happens when a young man, for a quick $1000, can ensure that he won't be the victim of reproductive coercion for a decade, while he builds the kind of boat he wants?

When this is approved (it's being handled by a non-profit, dependent upon donations - I encourage y'all to consider a contribution) then our boys will be safe from that unsavory aspect of reproduction and allowed to make the decision to be fathers on their own, not because of the whims of a woman.


Ik kan u nog zo'n minstens 50 topics tonen van mannenrechtengerelateerde subreddits of websites. Er zijn er zelfs die geloven dat de mannenpil nog niet bestaat door een anti-mannencomplot, of omdat feministen daar tegen zouden zijn (werkelijkheid: een paar enkelingen).

In het kort: tweespalt tussen de perceptie van de vrouwenpil als een privilege of een "struggle".


Zeer interessant wat ge hier zegt, nog niet bij stilgestaan dat dat idd gevolgen gaat hebben op die manier.
29/01/18 16:14
quote door

Maja die dudes kunnen zich nu toch ook al laten steriliseren Is ook semi-omkeerbaar en dan zitten ze toch even goed? Als ze da ni geloven hun spermaakes voor de zekerheid laten invriezen en dan hebben ze niks meer te vrezen...

Aleja kvind da ma rare argumenten, zijn vooral schijterds die zich ni durven laten steriliseren denk ik ^^

Uw argument is nogal raar. Moeten progressieve mannen zich dan ook laten steriliseren, om zo rekening te houden met daily women struggles? Je zegt dat omdat je (begrijpelijk) zo'n mensen niet graag hebt, maar je weet zelf ook dat sterilisatie niet zo makkelijk is en veel risico draagt.

Of is dit de ideale progressieve man?
29/01/18 16:19
DreamersCircus
Ik had het over die rednecks die het ontbreken aan mannelijke anticonceptie vooral erg vinden omdat bitches hun dan gaan bedriegen en alles...

Aleja als ze echt serieus waren over hun claims, bestaan er al wel oplossingen. Ja ze zijn ingrijpend maja als hun angst zo extreem is, lijkt me dat maar een kleintje?

Dus enkel voor die rednecks geldt dat zo eh

Ideale mannen bestaan niet, daar heb ik mij al lang bij neergelegd. Maar aangezien ik zelf geen kinderen wil, is de 'man' zijn mening over zo'n dingen wel nog belangrijk ofzo :p
29/01/18 16:42
Er zijn er genoeg die dat ook doen. Mijn punt was maar dat je de progressiviteit niet moet afmeten op de mannenpilwens.

En MRAs "rednecks" noemen is gewoon... raar.
29/01/18 17:09
quote door

Ff ter ibfo dat er ergens dit jaar een onderzoek was gedaan naar die mannenpil waaruit bleek dat die mannen steriel kon maken.

Mss hebben ze ondertussen de pil verbeterd, maar ik zou als man dan ook nee zeggen.


Ze werkt goed en soms werkt ze beter!

Alsook een bijwerking is humeurswings en moobies heb ik me laten vertellen, k verkies sterelisatie al snap ik het wel.
29/01/18 19:27
SMRC
yea i swallow
29/01/18 19:53
Dus dreamer, als ik het versta geef je de nadelen die je mannelijke vrienden geven. Zonder te horen of dat misschien ligt uit schrik omdat de huidige mannepillen grote nadelen hebben? Om het dan te steken op genderproblemen en feministische ideeën ertussen gooien?

Als een man geen pil wilt pakken, die tevens nog niet in een degelijke vorm bestaat, is die niet progressief? Wat als een vrouw geen pil wilt pakken? Wat is die dan?

En lees ik nu dat mannen zich maar moeten steriliseren als ze geen kinderen willen? Schijterds die zich niet durven laten steriliseren? Zo een ingreep is echt niet zo risicoloos of simpel als je denkt hoor.

ik snap dat vrouwelijke anticonceptie ambetant is, maar tis nu eenmaal makkelijker voor vrouwen om zichzelf te beschermen met een pil. Op dit moment nog iig. Mannen hebben de condoom ja, en hopelijk gebruiken ze die als de vrouw waarmee ze seks hebben onbeschermd is en ze geen kinderen willen.

Ik ben echt een beetje in de war door u politieke ideeën. ik dacht dat ik die dingen enkel op Tumblr zou lezen.
31/01/18 23:45
ik snap die mannen. Als ik ne vent was, kzou ook bang zijn om ineens tieten te krijgen. En, ik ben een vrouw en ik weet da mijne nuvaring (wat trouwens een veel beter anticonceptiemiddel is, ik snap niet dat vrouwen uberhaupt de pil nog pakken, als er iets is waar ge maar 1 keer per maand aan moet denken, wat amper hormonen moet afgeven omdat het al 'bij de bron zit' en waar ge niks van merkt, maar goed) er ni voor gaat zorgen dat ik dikkere tieten krijg, noch da ik ineens ne baard krijg. I'm fine, dus waarom zou ik mijne vriend bang maken met een 'mannenpil'.
01/02/18 00:58
Makara
Joepie geen condoom meer. Je hebt die gast toch een mep gegeven hoop ik? xD
01/02/18 15:46
DreamersCircus
quote door

Dus dreamer, als ik het versta geef je de nadelen die je mannelijke vrienden geven. Zonder te horen of dat misschien ligt uit schrik omdat de huidige mannepillen grote nadelen hebben? Om het dan te steken op genderproblemen en feministische ideeën ertussen gooien?

Als een man geen pil wilt pakken, die tevens nog niet in een degelijke vorm bestaat, is die niet progressief? Wat als een vrouw geen pil wilt pakken? Wat is die dan?

En lees ik nu dat mannen zich maar moeten steriliseren als ze geen kinderen willen? Schijterds die zich niet durven laten steriliseren? Zo een ingreep is echt niet zo risicoloos of simpel als je denkt hoor.

ik snap dat vrouwelijke anticonceptie ambetant is, maar tis nu eenmaal makkelijker voor vrouwen om zichzelf te beschermen met een pil. Op dit moment nog iig. Mannen hebben de condoom ja, en hopelijk gebruiken ze die als de vrouw waarmee ze seks hebben onbeschermd is en ze geen kinderen willen.

Ik ben echt een beetje in de war door u politieke ideeën. ik dacht dat ik die dingen enkel op Tumblr zou lezen.


Haha gooi anders alles op een hoop wa ik zeg Zoals ik al zei hebben we het nooit over de details gehad, het hele idee alleen al moesten ze van walgen of niks van weten disja buh, vond da gewoon raar dat die daar helemaal over verkrampte en zelfs geen goeie reden konden geven...

Over progressiviteit zijn hier intussen al verschillende voorbeelden aangehaald dat dat niet zo is, ma in mijn vriendenkring zijn de mensen die het wel willen overwegen (op vlak van anticonceptie dan) wel progressiever ingesteld (als in, anticonceptie is een zaak van iedereen, niet enkel van de vrouw blabla)...

Van steriliseren was LOUTER op die kerels op reddit die zitten zeggen da ze ni willen da vrouwen hun screen door stiekem zwanger te geraken. Los van alle andere visies daarop, die doen alsof er voor hun nog geen 'veilige' anticonceptie zou bestaan en da's ni waar.

't is inderdaad makkelijk voor vrouwen en blabla ma 'k vind het wel goed dat ze nu ook aan't zoeken zijn om dingen voor mannen te ontwikkelen, want ja equality enzo eh.

Ge moet niet in de war zijn, ge moet mijn 'statements' in de context zien en ni gewoon eruit pikken en doen alsof da mijn 'algemeen' standpunt is, thanks.
01/02/18 16:02
Ik zou er als vrouw in ieder geval heel blij van worden als zo een pil op de markt komt. Maar ik vrees dat dat nog niet voor de nabije toekomst gaat zijn. Mijn vriend zou dat wel willen pakken denk ik, en dan kan ik eindelijk stoppen met de nuvaring.
01/02/18 16:41
quote door



Haha gooi anders alles op een hoop wa ik zeg Zoals ik al zei hebben we het nooit over de details gehad, het hele idee alleen al moesten ze van walgen of niks van weten disja buh, vond da gewoon raar dat die daar helemaal over verkrampte en zelfs geen goeie reden konden geven...

Over progressiviteit zijn hier intussen al verschillende voorbeelden aangehaald dat dat niet zo is, ma in mijn vriendenkring zijn de mensen die het wel willen overwegen (op vlak van anticonceptie dan) wel progressiever ingesteld (als in, anticonceptie is een zaak van iedereen, niet enkel van de vrouw blabla)...

Van steriliseren was LOUTER op die kerels op reddit die zitten zeggen da ze ni willen da vrouwen hun screen door stiekem zwanger te geraken. Los van alle andere visies daarop, die doen alsof er voor hun nog geen 'veilige' anticonceptie zou bestaan en da's ni waar.

't is inderdaad makkelijk voor vrouwen en blabla ma 'k vind het wel goed dat ze nu ook aan't zoeken zijn om dingen voor mannen te ontwikkelen, want ja equality enzo eh.

Ge moet niet in de war zijn, ge moet mijn 'statements' in de context zien en ni gewoon eruit pikken en doen alsof da mijn 'algemeen' standpunt is, thanks.


Hetbis nogal.moeilijk om dat nirt te doen als ik constant verschillende meningen tussen.elkaar in verschillende posts zie.

En het lijkt me decency om als vrouw niet de man erin te proberen tricken om een kind te krijgen. En er zijn veilige opties, sterilisatie is dasr geen van. Lijkt me ook dat.die.mensen juist wel een mannenpil wouden voor zover ik las
04/04/18 12:46
Helemaal voor, moest er nu eens iets uitgevonden worden zonder bijwerkingen en een maandje onvruchtbaarheid geeft.
Al neem ik aan dat er wel sowieso bijwerkingen zijn asje tegen de natuur ingaat, dus als er iets opkomt voor mannen en het geeft je een maand zou ik het zeker eens proberen. Niet alleen uit vertrouwen naar het ander geslacht, maar vooral uit eigen bescherming.


***Voor alle vrouwtjes onder jullie die nog steeds met de pil werken. Een tip van een ervaringsdeskundige: na een hele strip neem je de volgende direct erna. Geen bijwerkingen, veiliger dan even te stoppen, geen; hoofdpijn, krampen, rugpijn of andere vervelende klachten, een stabiele hormonenspiegel en zodus kortere menstruaties. (Zo nu en dan eens stoppen heeft wel een voordeel)
04/04/18 12:48
Depulso
quote door


***Voor alle vrouwtjes onder jullie die nog steeds met de pil werken. Een tip van een ervaringsdeskundige: na een hele strip neem je de volgende direct erna. Geen bijwerkingen, veiliger dan even te stoppen, geen; hoofdpijn, krampen, rugpijn of andere vervelende klachten, een stabiele hormonenspiegel en zodus kortere menstruaties. (Zo nu en dan eens stoppen heeft wel een voordeel)


lol, dat werkt niet bij iedereen hoor ;)
04/04/18 12:49
Wanheda
quote door




***Voor alle vrouwtjes onder jullie die nog steeds met de pil werken. Een tip van een ervaringsdeskundige: na een hele strip neem je de volgende direct erna. Geen bijwerkingen, veiliger dan even te stoppen, geen; hoofdpijn, krampen, rugpijn of andere vervelende klachten, een stabiele hormonenspiegel en zodus kortere menstruaties. (Zo nu en dan eens stoppen heeft wel een voordeel)


Ge vergeet er wel bij te vermelden dat uw stopweek op die manier echt 100x pijnlijker is.
Ik doe dat ook, maar ooit moet ge eens een stopweek inlassen en die is hel.
'meneer de ervaringsdeskundige'
04/04/18 13:11
Ik ben niet “de meneer”, heb enkel verteld wat ik door iemand veel slimmer kreeg.

Hoe lang doe je dit dan al? Wat ik uit ervaringen en theorie had verstaan lijkt me dit nog steeds een aangenamere, makkelijkere en goedkopere manier.