Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
top 10 film villains : 57 reacties (2/3) [Films]

top 10 film villains

20/02/18 20:16
Maar beste vijanden, dus niet noodzakelijk de meest kwaadaardigste? Ik vond Gene Hackman enorm goed als Lex Luthor... Voor wie zich dat nog kan herinneren. Gewoon echt leuk om die man bezig te zien. En Dolores Umbridge, als ik moderne moet gaan :)
20/02/18 20:39
filiberke
christoph waltz / inglorious basterds
gary oldman / leon
daniel day lewis / there will be blood
javier bardem / no country for old men
tom hardy / peaky blinders
21/02/18 00:09
quote door

1. Calvin J. Candie, Leonardo dicaprio, de meest, extreem, harteloze en gemene rijkelui die slaven niet anders ziet dat een goed om zich te verrijken.

2. SS Colonel Hans Landa, Christopher Waltz, iemand die uit elke situatie er het beste wilt uit halen ten koste van eender wie.

3. The Joker, Heath Ledger, de enige vijand van Batman die hem echt kon verrassen op een manier die niemand kon voorzien, zonder winst bejag. Iemand met Alfred's woorden: "some people just want to see the world burn"

4. Lord Voldemort, Ralph Fiennes, één van de weinige monsters die niemand erkent voor zijn loyaliteit, die liefde noch vriendschap kent, een enkel doel voor ogen heeft en door de geschiedenis van zijn ouders geen liefde kan krijgen. (Zijn moeder betoverde zijn vader met een liefdesdrank, waardoor hij geen liefde kon ervaren, nooit uitgelegd, bij deze ;)

5. Scar, Jeremy Irons, simpel verhaal ifv de troonsopvolging. Aangezien ik de naam van de jager in bambi niet weet, heeft deze de grooste impact gehad als kind. Achteraf gezien klopt het hele verhaal niet waarbij deze bevriend is met hyena's, de leeuw 's meest groote vijand...

6. Jigsaw, Tobin Bell, het idee achter zijn marteltuigen voor de liefde terug te winnen van het leven begrijp ik wel, het idee, het gemartel is misselijkmakend waarmee de makers een eigen

7. John Doe, Kevin Spacey, een seriemoordenaar die enkele mensen vermoorde dmv de zeven zonden. Blijft altijd rustig is uiterst intelligent

8. Davy Jones, Bill Nighy, romantisch verhaal rond zijn verhaal. Simpel verteld: iemand die in't zak is gezet door zijn geliefde en dan voor een crimineel leven kiest.

Geen filmsterren, maar zeker het vermelden waard:
9 King Joffrey, Jack Gleeson, een extreem verwend (kut)kind dat op veel te jonge leeftijd zonder echte opleiding veel te veel macht kreeg. De acteur kreeg zoveel haatmail dat hij besliste om te stoppen met acteren..

10 Ramsay Snow, Iwan Rheon, verwekt door verkrachting en als opvoeding kreeg hij een wildeman als grap, uiteindelijk werd hij zelf een beest die niemand kende.




Hans landa is echt wel ne goeie amai
21/02/18 00:32
quote door

1. Calvin J. Candie, Leonardo dicaprio, de meest, extreem, harteloze en gemene rijkelui die slaven niet anders ziet dat een goed om zich te verrijken.

2. SS Colonel Hans Landa, Christopher Waltz, iemand die uit elke situatie er het beste wilt uit halen ten koste van eender wie.

3. The Joker, Heath Ledger, de enige vijand van Batman die hem echt kon verrassen op een manier die niemand kon voorzien, zonder winst bejag. Iemand met Alfred's woorden: "some people just want to see the world burn"

4. Lord Voldemort, Ralph Fiennes, één van de weinige monsters die niemand erkent voor zijn loyaliteit, die liefde noch vriendschap kent, een enkel doel voor ogen heeft en door de geschiedenis van zijn ouders geen liefde kan krijgen. (Zijn moeder betoverde zijn vader met een liefdesdrank, waardoor hij geen liefde kon ervaren, nooit uitgelegd, bij deze ;)

5. Scar, Jeremy Irons, simpel verhaal ifv de troonsopvolging. Aangezien ik de naam van de jager in bambi niet weet, heeft deze de grooste impact gehad als kind. Achteraf gezien klopt het hele verhaal niet waarbij deze bevriend is met hyena's, de leeuw 's meest groote vijand...

6. Jigsaw, Tobin Bell, het idee achter zijn marteltuigen voor de liefde terug te winnen van het leven begrijp ik wel, het idee, het gemartel is misselijkmakend waarmee de makers een eigen

7. John Doe, Kevin Spacey, een seriemoordenaar die enkele mensen vermoorde dmv de zeven zonden. Blijft altijd rustig is uiterst intelligent

8. Davy Jones, Bill Nighy, romantisch verhaal rond zijn verhaal. Simpel verteld: iemand die in't zak is gezet door zijn geliefde en dan voor een crimineel leven kiest.

Geen filmsterren, maar zeker het vermelden waard:
9 King Joffrey, Jack Gleeson, een extreem verwend (kut)kind dat op veel te jonge leeftijd zonder echte opleiding veel te veel macht kreeg. De acteur kreeg zoveel haatmail dat hij besliste om te stoppen met acteren..

10 Ramsay Snow, Iwan Rheon, verwekt door verkrachting en als opvoeding kreeg hij een wildeman als grap, uiteindelijk werd hij zelf een beest die niemand kende.




Gij hebt er ook wel uw werk van gemaakt. :' )
Ah dat blond rotjoch van GoT is als acteur echt een rotjoch? Mmmm. Ziet er wel zo uit. Of bedoelt ge opleiding in de serie? :p
Ik vond trouwens daniel day lewis in de film Gangs of new york fantastisch, als villain in There will be blood ook, maar van die film ben ik helaas nooit fan geweest.

Of of Jason Isaacs in The patriot. I bloody hated him. (mss ook mede omdat hij de dood van heath ledger) zijn character in de film heeft veroorzaakt :p ) Die blik: http://www.fanpop.com/clubs/jason-isaacs/images/31797467/title/from-movie-patriot-photo
21/02/18 00:51
1. Jeremy Irons, Scar in "the lion king"
2. Ian McDiarmid, Emperor Palpatine in "Star Wars"
3. Samuel L. Jackson, Elijah Price in "Unbreakable"
4. Hugo Weaving, Agent Smith in "The Matrix"
5. Christopher Waltz, Hans Landa in "inglourious basterds"
6. Alan Rickman, Hans Gruber in "Die Hard"
7. Anthony Hopkins, Dr. Hannibal Lecter in "The silence of the lambs"
8. Kevin Bacon, Nokes in "Sleepers"
9. Gary Oldman, Stansfield in "Léon"
10. Anne Ramsey, Ma Fratelli in "The Goonies"


21/02/18 09:44
Ik vond Christoph Waltz in Spectre anders ook wel briljant als villain.
Maar die is eigenlijk altijd briljant.
21/02/18 10:59
quote door


Gij hebt er ook wel uw werk van gemaakt. :' )
Ah dat blond rotjoch van GoT is als acteur echt een rotjoch? Mmmm. Ziet er wel zo uit. Of bedoelt ge opleiding in de serie? :p


Haha nee de beschrijving gaat over het personnage. Ik denk niet dat Kevin Spacey echt een seriemoordenaar is.. alhoewel... haha
21/02/18 11:06
Karbonkel. Jeugdtrauma.
21/02/18 11:44
Enkele van mijn favoriete villains/antagonisten (maar willekeurige volgorde want buh), maar ik kan er echt pakken meer dan 10 opnoemen:

- Yubaba in Spirited Away: wat ik aan haar leuk vind, is dat ze ook goeie kanten heeft, maar al bij al blijft het wel een beetje een zure moef. But that's why I like her.
- Hugh Keays-Byrne, Immortan Joe in Mad Max: Fury Road: een vetzak en asshole die er awesome as fuck uitziet. All the kudos!
- Xenomorphs in Alien: als kind vond ik die echt extreem eng, en dat blijft zo. Because obvious reasons. En dees bezorgt mij ook nog altijd nachtmerries.
- Sergi López, Captain Vidal in Pan's Labyrinth: omdat dat echt een narcistische, fascistische, sadistische egoïstische zak stront is die zijn medemens slecht behandelt. Die schiet een kind dood, allee.
- Pam Ferris, Miss Trunchbull in Matilda: JA D'UH!!! Die moet ik echt niet uitleggen.
- Gmork in The Neverending Story: hoe vaak ik de film ook blijf bekijk, Gmork blijft fucking creepy. Als kind sliep ik gewoonweg niet van Gmork.
- De Gremlins in Gremlins: geen uitleg nodig, lijkt me.
- Min-sik Choi, Jang Kyung-chul in I Saw The Devil: seriemoordenaar, extreem vuil typetje, maar o jee ik heb me ook wel doodgelachen met hem. Luvit.
- Robert Patrick, T-1000 in Terminator 2: een robot die zich vloeibaar kan maken, zichzelf meteen kan herstellen, snel kan lopen en armen gelijk een zwitsers zakmes. Ja, dat vind ik creepy he. Cool, maar creepy.
- Jack Nicholson, Daryl Van Horne in The Witches of Eastwick: onaantrekkelijk, funny as fuck, an ahja het is ook DEN DUIVEL. Geweldig karakter. Gotta love and hate him.

Nog zoveel coole villains/antagonisten: captain Hook, de arachnids uit Starship Troopers, Sy Parrish uit One Hour Photo, SkekSil uit The Dark Crystal, Lucy Mirando uit Okja,... Ik kan echt blijven gaan.

21/02/18 11:49
WA?
Allez les gars, slechts één naam komt direct in mij op:

El Labirento del Fauno - Capitan Vidal
*huivert*
21/02/18 11:50
quote door

- Sergi López, Captain Vidal in Pan's Labyrinth: omdat dat echt een narcistische, fascistische, sadistische egoïstisch zak stront is die zijn medemens slecht behandelt. Die schiet een kind dood, allee.


jahhhhhhh, gij weet het!
21/02/18 11:51
Ha, ik heb die vijf minuten voor u gepost! :D
DRUUG.
21/02/18 12:07
En amai, Yzma uit The Emperor's New Groove hoort eigenlijk ook wel bij mijn topfavorieten. Hoe kon ik haar vergeten?
21/02/18 12:14
SardaukarLevenbrech
David Bowie in the Labyrinth, scary tight pants

Willem Dafoe als Green Goblin in spider man, cuz he Willem Dafoe <3

Leonardo in Django Unchained, want yo

Maleficent

Mijn fav monstertjes zijn Predators

Fassbender in 12 years a slave, brr

Billy Bob Thornton in Fargo (serie), gwn zijn hele presence is perf voor die rol

John Bernthal als Shane in The walking dead, cuz he John Bernthal

Vashta Nerada / Weeping angels in doctor who

Sorry dat ik series include, needed to
21/02/18 19:36
batsen
quote door


Billy Bob Thornton in Fargo (serie), gwn zijn hele presence is perf voor die rol

21/02/18 19:40
quote door

Leonardo in Django Unchained, want yo

amai ja da is echt leonardo op zijn best, ik was daar echt superaangenaam van verrast als ge die rol vergelijkt met wa die 20j geleden speelde
21/02/18 19:49
Ik vond Jackson eigenlijk meer evil in die film dan Leo, maar tis wel Leo zijn beste rol vind ik (sayin' that as a non Leo fan:o )
21/02/18 19:49
SardaukarLevenbrech
Amai wow twee keer gequote in één topic, first time ever
21/02/18 20:22
IRT Ballegerard:
Door zijn acteerprestaties kreeg hij zoveel haatmail dat hij gestopt is met acteren.
In interviews zag ie er mij eigenlijk een zeer fijne knul uit. Zijn personage was gewoon te lang te cuntie om van te houden dus is het de andere richting uit gegaan. Van zijn “moeder” in de serie vinden velen hetzelfde omdat ze al zo lang een cunt speelt..
22/02/18 02:48
quote door


also alle friends uit de serie Friends.


Wow, hater :s