Swingersclub verhalen

27/11/16 01:35
snuggerecowboy
quote door

En waar blijven de andere swingersverhalen? Er is hier speciaal een nieuw topic voor geopend, dus dan moet er toch ook wel iets over gezegd kunnen worden. Anders was het openen van een nieuw topic onzinnig. Heel erg onzinnig.

Allez ik zal ook eens in mijn verleden graven :)

Ik ben dus nooit in een swingersclub geweest, maar wel ooit op een 'fetish-party' beland. Dat is ondertussen ook weer een dikke 6 jaar geleden.
Het was te doen in een van die forten rond Antwerpen ik weet niet meer het welk precies, ik denk in Berchem.

Ik was juist met collega's van mijn vorig werk gaan meerijden met een bierfiets, dus ik was al niet meer nuchter. Toen twee toenmalige maten mij opbelden of ik niet eens meewilde naar een fetish-party (een van die maten deed dat toen wel vaker, vaak was dat in Nederland te doen, maar nu was het eens dichter bij huis.)
Toen we daar toekwamen zagen we daar veel volk, op het eerste zicht doodgewone mensen, maar die hadden een sportzakske bij want voor het feestje moesten ze zich eerst omkleden. Was me dat een gekke bedoening daar.
Het was een feestje in een gezellige betonnen ruimte in dat fort, met een dj waarvan ik me niet meer herinner hoe die muziek ook alweer klonk.
Dus er waren er daar met lederen SM-pakskes, zowel mannen als vrouwen helemaal in't latex, of van die nazi-achtige kostuums met kepie's ook weer in't leer. Velen zagen er ook zowat cyber-goth uit maar dan nog iets meer ontbloot. Vanalles dus.
In sommigen van die zij-nissen van de feestruimte waren dan ook sm-taferelen te zien met zweepjes, er zat daar ook ene te beffen bijvoorbeeld (ook geen beflapjes of condooms gezien). Het waren veel koppels die 'praktiseerden' denk ik. Het kan daar om vanalles draaien, domineren, gedomineerd worden; sommigen kicken blijkbaar op zo'n plastieken pakske.
Hoe wij ooit op zoiets geraakt zijn? Te veel naar de Spartacus-serie gekeken misschien, met die romeinse orgie-scenes.

Veel interactie was er echter niet, ik heb daar zelf niks uitgespookt, en het is voor mij bij één keer gebleven.
Die maat, op wiens initiatief we daar eens gingen kijken en van wie ik een cybergoth-achtige broek en wat extra kettingen en gespen kon lenen, zei dat er in Nederland op zo'n feestjes wel meer interactie was.

27/11/16 01:46
etangsnoirs
Alles ruikt hier naar vies opgedroogd sperma.
27/11/16 01:47
sorry
27/11/16 03:53
josfindus
Ok WoW wacht,kan iemand mij is uitleggen waarom ge geen soa's kunt krijgen van beffen? Ik kan hier precies nog iets bijleren.
Want volgens mij kan dat dus kei hard wel,allez ja herpes enal,leg mij dat uit aub.
Want ik snap echt niet hoe ge van pijpen wel soa's kunt krijgen en van beffen niet.ge moogt tzkeningskes gebruik en al

Edit: waarom zou er dan zelfs een beflapke uitgevonden zijn?
27/11/16 04:25
quote door

Ok WoW wacht,kan iemand mij is uitleggen waarom ge geen soa's kunt krijgen van beffen? Ik kan hier precies nog iets bijleren.
Want volgens mij kan dat dus kei hard wel,allez ja herpes enal,leg mij dat uit aub.
Want ik snap echt niet hoe ge van pijpen wel soa's kunt krijgen en van beffen niet.ge moogt tzkeningskes gebruik en al

er stond /ironie achter die uitspraak, kben het gaan checken.
27/11/16 04:26
josfindus
Ha ok.ik dacht echt efkes dat het aan mij lag.merci
27/11/16 09:39
Lavenir
quote door

Thanks man! Niks persoonlijk, ik heb ook is ruzie gemaakt met mijn beste vriend omdat die als stopwoord "biaaaatch" had overgenomen uit zijn muziek. Ene keer grappig, tweede keer vreemd, derde keer maken we boel. Maar hij snapte mij gelukkig ook

bitch why u be trippin' onna dem rude bwais
dey fi call yah nah bitch man gyal
is friendly fiyah
27/11/16 11:58
quote door

Ik vraag mij eigenlijk echt af of dat geen mythe is, dat beflapje. Heeft iemand dat ooit al gezien/gekocht?
En als ge dat gebruikt (ik kan me al niet voorstellen wat ne turnoff dat is ma bon) voelt ge dan uberhaupt iets? :D
27/11/16 12:09
Het is geen mythe, het wordt gewoon niet gebruikt, want seksisme basically. Een goei stuk van Patrice O'neal .

Van horen zeggen is dat goed om te beffen tijdens menstrueren wel.
27/11/16 12:11
Meh, vind dat hetzelfde als pijpen met een condoom... ik denk toch ook niet dat veel mensen dat doen (of wel?)
Allez dan lijkt orale seks mij gewoon nutteloos, da's dan toch helemaal niet meer fijn.
27/11/16 12:15
TrueColours
Er bestaan ook mensen die plastic rond hun zetels hebben for life...

27/11/16 12:22
quote door

Meh, vind dat hetzelfde als pijpen met een condoom... ik denk toch ook niet dat veel mensen dat doen (of wel?)
Allez dan lijkt orale seks mij gewoon nutteloos, da's dan toch helemaal niet meer fijn.

Bwa, dat heeft nut. Dat is bijvoorbeeld de move die hoeren gebruiken om het gebruik van condoom aanlokkelijker te maken voor klanten, door die met hun mond aan te brengen. Beter dan die daar gewoon rond te flappen.
27/11/16 12:25
Ja buh, voor mij is orale seks meer iets voor als ik in een relatie zit en ik zeker ben dat er geen vreemde ziektes zijn. En dan hoef ik nergens plastic te gebruiken. Ik vind dat gewoon onappetijtelijk om plastic te pijpen. Dat smaakt/voelt echt vreemd. En kan me inbeelden dat dat met zo'n beflapje ook is. Da's voor de twee partijen gewoon urgh.

In de prostitutie snap ik natuurlijk wel waarom ze dat doen he :D
27/11/16 12:26
Goeike gij (y)
29/11/16 19:31
Amai, ge moet maar zo zelfzeker zijn om zoiets te durven. Ik wil er niet aan denken om in ondergoed tussen een bende onbekenden te moeten wandelen. Ookal zitten die zelf ook in lingerie.

Maar zijn die mensen daar dan ook daadwerkelijk aantrekkelijk? Want alvorens ge met een koppel in bed wilt kruipen en gebeft worden moet ge daar toch al een 'klik' mee hebben ofzo? Denk dat het daarom vooral niks voor mij is, gewoon met iemand in bed gaan liggen dat ge totaal niet kent. ieuw
29/11/16 19:43
Ge wordt niet verplicht om seks te hebben, he Salto. Als een onaantrekkelijk iemand u aanspreekt, wijst ge die af. Als een onaantrekkelijk iemand u via aanraking te kennen geeft mee te willen doen in de seks, wijst ge die af. En als ge iemand ziet die ge wel aantrekkelijk vindt, spreek je die aan en hoop je niet afgewezen te worden.
29/11/16 19:45
Ahja nee, maar in mijn hoofd lopen er dan twee mooie kerels rond en thats it. Maar da's misschien shallow en grof
29/11/16 19:49
Ik vond de meeste vrouwen knap, enkele mannen aanvaardbaar en slechts één echt heel knap. Maar ik vind mannen over het algemeen zoveel onaantrekkelijker dan vrouwen, sorry guys.
01/12/16 17:50
Artnoc
quote door

Ik vond de meeste vrouwen knap, enkele mannen aanvaardbaar en slechts één echt heel knap. Maar ik vind mannen over het algemeen zoveel onaantrekkelijker dan vrouwen, sorry guys.

we'll be fine, don't worry
07/12/16 19:19
Paar keer gedaan al, swingersclub dan. Hit en miss eigelijk. Vooral leuk om exhibi te doen zonder illegale shit maar wordt vlug saai en eenmaal je wa mensen kent is het gewoon leuker zonder de club er rond ;)