Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Cadeaubonnen : 6 reacties (1/1) [Lifestyle]

Cadeaubonnen

14/04/18 01:13
Dag iedereen!

Ik zit in een strijd met een webshop.
De webshop houdt tot morgen een actie rond stapelkortingen. Hoe meer je koopt, hoe meer korting je krijgt.
Bij deze actie stonden de bedragen vermeld met de bijhorende kortingen en er stond ook bij niet geldig op toestellen. Er werd niet verwezen naar eventuele actievoorwaarden.
Dus ik dacht: hey, ik koop mijn producten + nog cadeaubonnen voor later want dan krijg ik nu meer korting en gratis verzending!
Ik lees de algemene voorwaarden en ook daar niets terug te vinden dat dat niet mag.
Ik bestel, betaal, krijg orderbevestiging en een uurtje later krijg ik een mail dat het niet de bedoeling kan zijn om de stapelkorting bij cadeaubonnen te gebruiken. Ze hebben mijn order eenzijdig aangepast (zonder mijn goedkeuring) en meteen verstuurd. Ze vroegen mijn rekeningnummer om het verschil terug te betalen.
Ik antwoord hierop dat ik het nergens in de actievoorwaarden kan staan en het mij ook onduidelijk is waarom de korting dan niet geldig is en ik klaag ook eventjes dat ze op mijn vorig bericht (waarin ik een fout maakte bij een bestelling en vroeg om een rechtzetting) niet reageerden maar nu wel erg snel zijn!
Na een volgende mail kwam dit nog:
- cadeaubonnen zijn waarde in geld en geen artikelen, daarom is de korting niet geldig
- ze zien nergens een onbeantwoord bericht en leggen nogmaals de fout bij mij want ik kon ook bellen of langskomen.
- Ik mag blij zijn dat ze voor mijn aangepast order geen verzendkosten hebben aangerekend!
- Ze verliezen slechts 15 euro als ze mij de cadeaubonnen geven (voor een goed draaiend bedrijf zal dat geen ramp zijn!)

Nu mijn vraag, moet de webshop expliciet bij zijn actie vermelden dat deze actie niet geldig is op cadeaubonnen of is dit een algemene zaak dat het sowieso nooit geldig is (en waarvan ik niet op de hoogte ben)?


14/04/18 04:23
Wanheda
Stapelkorting op cadeaubonnen? Dat is toch nooit??

"- Ze verliezen slechts 15 euro als ze mij de cadeaubonnen geven (voor een goed draaiend bedrijf zal dat geen ramp zijn!)"
Als iedereen zo gaat denken..
14/04/18 09:16
je hebt gratis verzending gehad, toch ook al leuk :]
welke winkel was het misschien?
14/04/18 13:36
Als ik de vraag omkeer, gaat gij voor 15 euro verdere stappen ondernemen?
14/04/18 16:11
XBMC
Lijkt mij eigenlijk enorm enorm enorm logisch dat dat niet op bonnen geldt. Er staat ook ni in die voorwaarden dat ik geen stront op de vloer mag gaan dumpen.
17/04/18 21:05
Eerlijk heb ik echt uw verhaal nog een keer moeten lezen voor ik eigenlijk uw probleem "begreep".
Uiteindelijk bestaat er geen wetgeving over cadeaubonnen in Belgiƫ .. Dit is vrij te kiezen door de handelaar.
Meer kan ik u niet vertellen want ik vind uw redenering eerder onlogisch , maar dat is misschien persoonlijk.
19/04/18 00:50
Normaal is het nooit geldig op cadeaubonnen, maar dat had vermeld moeten staan.


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.