Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Help met mijn gip onderwerp : 9 reacties (1/1) [School]

Help met mijn gip onderwerp

31/05/17 17:48
Hallo
Ik heb dringend hulp nodig voor mijn gip onderwerp. Ik volg techniek wetenschappen en moet dit jaar al mijn onderwerp doorgeven voor volgend jaar. Maar ik weet niet welk onderwerp ik kan nemen. We moeten een praktische proef uitvoeren met dat onderwerp. Maar ik zou graag iets met geneeskunde of medisch want dat wil ik ook verder studeren. Dus aub ik heb DRINGEND HULP NODIG!!!!!!!!
31/05/17 18:08
Kubakawana
Eerste dat ik tegenkom als ik dat google is dat er daar hier (link) al een topic van bestaat. Misschien staat daar nog iets goed in?

Iets medisch... Techniek Wetenschappen is toch zo wat praktisch in een labo werken he?
Je kan misschien een test doen rond medicatie? Kan je bv. niet iets proberen testen zoals vervallen medicatie? Ik weet bv. dat heel veel mensen nog vervallen paracetemol, motilium,... in nemen. Misschien nagaan of er effectief een wijziging in samenstelling of op bepaalde vlakken voorkomt?
31/05/17 18:12
quote door

Eerste dat ik tegenkom als ik dat google is dat er daar hier (link) al een topic van bestaat. Misschien staat daar nog iets goed in?

Iets medisch... Techniek Wetenschappen is toch zo wat praktisch in een labo werken he?
Je kan misschien een test doen rond medicatie? Kan je bv. niet iets proberen testen zoals vervallen medicatie? Ik weet bv. dat heel veel mensen nog vervallen paracetemol, motilium,... in nemen. Misschien nagaan of er effectief een wijziging in samenstelling of op bepaalde vlakken voorkomt?


Of medicatie testen op konijnen en kikkers!
31/05/17 18:54
quote door

Maar ik zou graag iets met geneeskunde of medisch want dat wil ik ook verder studeren. Dus aub ik heb DRINGEND HULP NODIG!!!!!!!!


Doe iets rond EHBO
01/06/17 08:45
MrsClaus
geboren in 2000, amai mindfuk
01/06/17 10:49
Kubakawana
quote door

geboren in 2000, amai mindfuk

Zit gij ook met ne quarterlife crisis? Ik kan er van meepraten.
01/06/17 15:29
Adamm
quote door

geboren in 2000, amai mindfuk


this :' )
01/06/17 15:39
AdrianHealey
Dag Paulien,

De kans is groot dat je zo'n dingen gewoon aan een leerkracht kan vragen. Die kennen beter dan wij de mogelijkheden en beperkingen.
01/06/17 15:40
Het effect van aspirine op het reactievermogen (achter het stuur)

Te onderzoeken door reaftietesten online

Het effect van alcohol op het reactievermogen

Het verschil tussen medicijnen van een merk en de EG versies. Is daar wel degelijk een verschil tussen?

In labo testen op de componenten, wat elke component doet. Bv miaschien beter verteerbaar of niet?



01/06/17 21:30
Zjoske
quote door

geboren in 2000, amai mindfuk


Wooow zot,in dat jaar schreef ik mijn eerste gip.


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.