Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Spel #7: Weerorcsen : 74 reacties (2/4) [Weerwolven]

Spel #7: Weerorcsen


Ingeschreven:
Dagdromen
erroarist
Callie
snakeeyedboy
Nambetant
Unni
DustSurfer
Positivisme
Ypsilon
Glimp

Deadline woensdag 29/03 om 12u00
22/03/17 11:41
Wat is de deadline freak?
22/03/17 11:41
AdrianHealey
- Good guys kennen niemand, Team Sauron kent alle bad guys maar weet niet wie Team Saruman is. Team Saruman kent alle bad guys en weet ook wie daarvan team Saruman is.

<= Waarom zou Sauron niet gewoon eisen dat iedereen zegt welke rol dat hij is?
22/03/17 11:44
Nambetant
Dat is toch een beetje zoals geliefden in het wolventeam ofzo? Liegen he

Of ben ik niet mee, dat is ook mogelijk
22/03/17 11:45
AdrianHealey
Het probleem met liegen is dat er maar een beperkte aantal vaste rollen zijn. Dus liegen, goh ja, maar itt 'normale weerwolven' is het wel moeilijker. Of mis ik iets?
22/03/17 11:48
quote door

- Good guys kennen niemand, Team Sauron kent alle bad guys maar weet niet wie Team Saruman is. Team Saruman kent alle bad guys en weet ook wie daarvan team Saruman is.

<= Waarom zou Sauron niet gewoon eisen dat iedereen zegt welke rol dat hij is?


Ik wil nu ook niet teveel tactieken bespreken, maar de Saruman gang zal inderdaad een verhaal moeten verzinnen. Of er gaat vertrouwen moeten zijn. Of de bad guys moeten beseffen dat als ze elkaar eerst gaan uitmoorden, hun kansen op de overwinning serieus zakken.
22/03/17 11:49
quote door

Wat is de deadline freak?


Een week? Of is dat te lang?
22/03/17 11:51
Veel te lang haha :(
22/03/17 11:52
Pak dan dat we maandag beginnen :p
22/03/17 12:46
Erro haar plan met de ring is om deze te verwerken in een lekkere second breakfast. De primordiale smaken van deze lekkernij zijn van essentieel belang hierin. Deze wordt namelijk gesmolten in een speciale oven, en wordt vermengd met wat speciale kruiden. Het is echt belangrijk dat deze ring juist genoeg tijd in de oven doorbrengt, want anders is er kans dat deze 'undercooked' is of taai gaat worden. 3", 26' en 1 milliseconde, dit is de perfecte gaartijd hiervoor.
22/03/17 18:58
Calllie
Ik ben Callie, een hobbit die heeft besloten om mee te gaan op deze quest om ervoor te zorgen dat de ring zeker vernietigd wordt!


..maar stiekem is haar plan om de ring van Frodo te stelen en deze aan haar ware man Aragorn (ik kon niet kiezen tussen Legolas of Aragorn, maar ik denk dat Aragorn net iets meer men type is :'( ) te geven om zo zijn hart te winnen! Dit gaat ze doen door te zorgen dat Frodo haar vertrouwen wint...en dan wanneer hij het het minst verwacht gaat ze hem neersteken!

ONE RING TO MAKE THEM FALL IN LOVE WITH YOU
22/03/17 19:50
Procaffeinate
quote door

Ik ben Callie, een hobbit die heeft besloten om mee te gaan op deze quest om ervoor te zorgen dat de ring zeker vernietigd wordt!


..maar stiekem is haar plan om de ring van Frodo te stelen en deze aan haar ware man Aragorn (ik kon niet kiezen tussen Legolas of Aragorn, maar ik denk dat Aragorn net iets meer men type is :'( ) te geven om zo zijn hart te winnen! Dit gaat ze doen door te zorgen dat Frodo haar vertrouwen wint...en dan wanneer hij het het minst verwacht gaat ze hem neersteken!

ONE RING TO MAKE THEM FALL IN LOVE WITH YOU


Aragorn is bae
22/03/17 19:58
Calllie
quote door



Aragorn is bae


doe is mee!
22/03/17 20:24
UnicornJosi
quote door


Aragorn is bae


Yess girl
23/03/17 20:12
Iedereen weet dat de Ring gedumpt moet worden in de vuren van Mt. Doom om vernietigd te worden. Maar die ongezien daar krijgen is een andere kwestie. Daarom stel ik voor dat ik, snakeeyedboy, de Ring opeet samen met een hoop rijst waardoor ik ongezien geconstipeerd geraak. We kunnen dan op het gemak richting Mordor gaan, waar ik dan aanbel met de vraag of ik even snel het toilet mag gebruiken. Tegen dan zal de constipatie uitgewerkt zijn (het is behoorlijk ver naar Mordor). Als de duistere heer mij binnenlaat, loop ik 'per ongeluk' naar Mt. Doom ipv naar het toilet en bezorg daar de Ring op zijn eindbestemming.
Vrede in Middelaarde, iedereen blij en ik vooral opgelucht omdat het pakketje is afgeleverd.
23/03/17 20:17
Procaffeinate
quote door
[quote]

doe is mee!


Ma ik ken da nieee
23/03/17 20:19
Nambetant
Nam was eigenlijk al lang opzoek naar een nieuwe ring. Liefst een opvallende, zodat al haar vriendinnen jaloers worden. Toen ze één of andere Hobbit hoorde vertellen over een tocht met een ring besloot ze zich dan maar aan te sluiten, en hopelijk kon ze hem dan 's nachts weggraaien zonder dat iemand het doorhad.
23/03/17 22:49
Kan ik nog meedoen? Iemand een verhaal voor mij
23/03/17 22:50
Ik ben Morgane, een hobbit met maar een doel. De ring nemen die diep te begraven onder een boom waar niemand weet eaar die is. Zo een grote kracht mag niet in verkeerde handen vallen! Anders krijg je chaos!!

Dat de boom die ring maar diep in zen wortels verstopt en dat hetmleven maar snel terug.normaal wordt!
23/03/17 23:22
Calllie
quote door

Ik ben Morgane, een hobbit met maar een doel. De ring nemen die diep te begraven onder een boom waar niemand weet eaar die is. Zo een grote kracht mag niet in verkeerde handen vallen! Anders krijg je chaos!!

Dat de boom die ring maar diep in zen wortels verstopt en dat hetmleven maar snel terug.normaal wordt!


IT WOULD BE ....A SHAME.....IF SOMEONE...... CREATES CHAOS ;)
24/03/17 10:21
Ik zou toch wel een 15 man willen hebben, dus graag meer inschrijvingen :)