Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Vakantie idee, eenders waar, 10-27/09 : 13 reacties (1/1) [Reizen]

Vakantie idee, eenders waar, 10-27/09

07/09/18 13:24
Hi noxa,

ik heb nog 3 dagen tijd om mijn vakantie te boeken, alleen geraak ik zelf niet echt uit mijn keuze. (Kaapverdië, stukje Portugal [vorig jaar nog geweest], Bali [heb maar vrij van 10 tot 27/09 dus leek me dat te kort],...

Dus weet iemand nog een plek binnen of net buiten Europa:
- dat wel de moeite is
- geen 24uur vliegen
- niet te duur/te koud
- mogelijkheid tot sport & chill
- mogelijk leuke hostels (ik reis alleen, dus wil wel snel volk leren kennen)
*prijs vliegticket boeit niet

Deinks!



07/09/18 13:38
Mikasa
Ga naar een reisbureau
07/09/18 14:36
Gryffindor
Slovenie!
07/09/18 14:36
onverhuld
wa ik es heb gedaan is gewoon random op skyscanner van België naar '' overal '' vluchten gezocht en daar prijs /interesse afgewogen! Dan snel hostelke geboekt op hostel world! Maar ik zou city trippen als snelle korte spontane reis en ik raad heel oost europa aan voor veel volk leren kennen op een kei spontane manier! Das exact wa ik ook zou doen voor men volgende reis trouwens

Favo steden for now om alleen te gaan zijn budapest en bratislava! Ma als ge genoeg tijd hebt doe ze gewoon beide! Kdenk da het 17 euro was om van bratislava naar budapest te gaan! Plak er een dagske of 2 wenen aan vast als ge ook in bratislava zijt want da ligt er praktisch naast!

Geniet er van!!!
07/09/18 14:38
onverhuld
UITROEPTEKENQ
07/09/18 21:20
Moskou
08/09/18 15:46
Bali is ZO kut :D Er is niks authentiek aan dat plaatsje, super toeristisch. Oké er zijn mooie stranden, er is mooie natuur. Maar dat is op andere plekken in Indonesië veel meer het geval. Als je enkel voor Bali zou gaan vind ik de vlucht van 14u niet waard. Maar je kan er wel mooie foto's voor instragram posten .

Verder vond ik Kroatië heel mooi.
09/09/18 14:55
Sardinië is wel echt tof en mooi en voldoet wel aan uw vraag. :)
09/09/18 17:29
LadyOfFlowers
onlangs last minute naar Rhodos geweest: als je daar een beetje zoekt, kan je dingen buiten het massatoerisme doen.
was cheap en goed weer; meer had ik op die moment niet nodig. Heb er veel rond gewandeld, Rhodos stad heeft wel wat cultuur te bieden. Ik verbleef op 7km van daar en ging gewoon te voet naar mijn hotel. (Grieken vonden dat wel raar om alles te voet te doen... :p )

Voor de rest al gedaan die de moeite zijn in september binnen Europa: Madeira, Cyprus, Sicilië, Malta
Het zijn allemaal gemakkelijke bestemmingen qua verblijf enz. Ik zit meestal wel in een hotel en niet in hostels. Maar een vriendin van mij is begin dit jaar op hostels geweest in Malta en heeft zich daar rot geamuseerd.
10/09/18 15:39
Israel en palestina. Hostels genoeg, prijs kunt ge laag houden buiten tel aviv en jerusalem (en als je met wat locals praat en je je kledij etc wat aanpast kan je daar ok goedkope dingen vinden.)

Oost europa, zit vol met easyjetsetters, zeker genoeg volk en cheap as fuck als ge de platgezopen wegen wat ontwijkt.
Albanie als ge graag rookt

Zuid spanje ala ge goed zijt in toerisme ontwijken.
10/09/18 18:15
quote door

UITROEPTEKENQ


You won!

Al was centrum Kroatië en Moskou ook wel goed geweest.
10/09/18 19:06
onverhuld
VEEL PLEZIERRRRRR!
11/09/18 05:04
sample
waarom ga je niet gewoon voor kaapverdië?
11/09/18 13:48
3uur vliegen tov 16uur*


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.