Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Belgisch voetbalseizoen 2015-2016 : 59 reacties (3/3) [Sport]

Belgisch voetbalseizoen 2015-2016

16/08/15 13:18
All7aken
quote door

Lierse, maar Antwerp ga kampioen spelen. Nog een jaar in 2de pffft


Als die mannen ooit in 1ste geraken...

Kv Mechelen hier btw. En zolang we in eerste blijven ist goe. Niet dat het veel uitmaakt, al speelt kv in 3de, bij ons ist altijd plezant.

Ik vind dat ge voor een club moet zijn waar je op zen minst geboren bent. Ge hebt zoveel mensen die gewoon supporteren voor de club die dat jaar kampioen zijn geworden (het jaar dat voetbal voor hun iets betekende), VUIL!

En idd zoveel fans van de Lierse... Hmm, slecht moment om iets te zingen over boerenkool neem ik aan? xD
16/08/15 13:21
dagenVanGras
Successupporters zijn idd zielig.
16/08/15 14:54
KV Mechelen - Lierse is ook wel het soort match waarvoor ge naar een stadion gaat. Boel gegarandeerd, dat hoort er allemaal bij op de Lierse wei.
16/08/15 18:46
AdrianHealey
Successupporters zijn zowat de meest intelligente, minst tribalistische soort supporters en, belangrijker, op de lange termijn veel belangrijker voor het financieel succes van een ploeg.

16/08/15 19:06
Digitzz
Financieel zijn successupporters zeker en vast nodig voor een club. Maar ik erger er mij mateloos aan als iemand da'k nog nooit gezien heb in die tribune een farse muil opzet tegen iedereen.

Vandaag zijn we trouwens met 2-1 gewonnen van Sporting Hasselt op onze fandag, of met andere woorden: als we Hasselt al moeten vragen om op onze fandag te komen voetballen, is't triestig gesteld.. :D
16/08/15 19:10
dagenVanGras
quote door

Successupporters zijn zowat de meest intelligente, minst tribalistische soort supporters en, belangrijker, op de lange termijn veel belangrijker voor het financieel succes van een ploeg.




Neenee, ge snapt het niet. Successupporters zijn verraders. Verraders moeten afgem... ahja nee, tribalisme was uw argument zeker.
16/08/15 19:15
All7aken
VERRADERS!
Maar intelligent zou ik ze wel niet noemen eigenlijk.

KV Mechelen - Rc Mechelen is ook altijd wel lachen.
16/08/15 23:54
Blinwar
Dan zal ik tot de verraders behoren. Fan geworden van het Standard met Sergio Conceição. Vuur zowel op het veld als in de tribunes. Ze zaten toen ook al meer dan 20 jaar zonder titel en haalden er dat jaar er ook geen, maar titels zijn niet het belangrijkste.

Dus: Sorry Racing Emblem, FC Kessel, Lyra of Zwart Wit Eendracht Kessel - of welke club dan ook die op het minste aantal meters van mij ligt zodat ik geen verrader ben.
17/08/15 00:18
dagenVanGras
Haha, maar ik heb niet gezegd dat ge moet supporteren voor een club waar je geboren bent, das ridicuul.
17/08/15 01:15
Uiterste een eeuwige sympathie voor KV Mechelen, altijd leuk om daar te gaan zien, maar ook ik pleit een beetje schuldig. Voetbal beginnen volgen in +- 2000 en de legendarische tijd van Koller-Radzinski. Heerlijke tijden waren dat, efkes ManU doodleuk van t plein spelen (beat that Club).
17/08/15 09:54
carbonanotglue
quote door



Ik vind dat ge voor een club moet zijn waar je op zen minst geboren bent.


In de huidige constellatie zou dat betekenen dat ik voor den beerschot zou moeten supporten gezien wilrijk is opgevreten daardoor, nee dank u.

Naar de voetbal gaan is best plezant, ook al omdat de gemiddelde supporter in de staantribune vrij grote marginalen zijn, altijd lachen.
17/08/15 09:55
carbonanotglue
quote door

Voor Anderlecht is het niet van "moeten" hoor. Ze zijn de laatste 4 seizoenen 3x kampioen gespeeld. Hun doel is om de 2 seizoenen kampioen spelen gemiddeld, dus nog een jaartje zonder kampioen zou geen absoluut drama zijn. (Dan moeten ze wel de beker pakken en/of Europees een sterk seizoen spelen natuurlijk)


Anderlecht mikt altijd op champions league. De 15 miljoen euro die ze daarvoor krijgen rekenen ze in hun begroting bij. Dat ze dit jaar niet bij het kampioenenbal zitten, is een financiële domper. Daarom dat mitrovic als mbemba voor veel geld weg moesten
17/08/15 14:12
J0nasty
De eerste 3 punten zijn binnen <3
Volgende week Anderlecht away, van mij mag die Ansah zeker een basisplaats krijgen.
17/08/15 16:16
goh, ik ga wel graag kijken naar Club Brugge, maar ik vraag me af hoe ze het dit jaar uit handen gaan geven...

Nuja, ik ben wel geen zo'n mongool die blijft volhouden dat iets goed is, terwijl het ze het er barslecht vanaf brachten.

Verder vind ik het wel eens plezant om Gent bezig te zien, of eens Kortrijk.
18/08/15 14:25
turnstile
quote door


Lance? waar spelen die?


2de klas Frankrijk , rivaal van Lille
18/08/15 20:38
quote door



2de klas Frankrijk , rivaal van Lille


Lens, dus.
19/08/15 01:10
Lens Armstrong haha
19/08/15 17:43
turnstile
haha oké, wauw
21/08/15 09:25
Digitzz
Ongetwijfeld moeten er hier wel van die zeldzame OHL supporters vertoeven.. Kan iemand mij zeggen hoe goed of hoe slecht Ollie Lusamba is (voor derde klasse) ?
19/01/16 12:52
AwesomeLand
Ik supporter voor AA Gent sinds ik daarbij in de jeugd gespeeld heb, en voor Antwerp omdat ik daar ook voor in de jeugd gespeeld heb.

Antwerp bleef mijn ploeg wel maar de jaren in tweede heb ik een mindere band gekregen.

Zeker omdat je het gevoel had dat het geld dat jij als fan er in stak, niet naar de juiste zakken rolde.

AA Gent heeft altijd verstandig gewerkt vind ik onder Louwagie en De Witte en dit resultaat is navenant.

Mijn favoriete ploeg is echter Arsenal, ik ben verliefd geworden op die ploeg toen Henry en Bergkamp er de Invincibles aanvoerden, en dat is altijd gebleven omdat ook zij alles zelf hebben gedaan: stadion gebouwd, jeugdspelers naar het eerste elftal gebracht, en ze helaas ook moeten verkopen met winst om de afbetalingen te blijven doen ipv een oliesjeik er miljarden in te laten pompen.

Nu het stadion in een andere schijf valt van afbetaling, spenderen ze geld om de kern nog af te romen met de nodige ervaren sterren, en ze staan eerstes en lijken redelijk goed vol te houden onder de druk.

Hopelijk pakken ze nu de komende jaren een paar titels om eindelijk komaf te maken met dat idee dat je in het voetbal alles kan kopen als er maar iemand binnen wandelt met een grote zak geld.



Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.