Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Producten Herbalife : 62 reacties (3/4) [Culinair]

Producten Herbalife

17/08/14 00:53
Herbalife is echt rommel, mijn mama verkocht dat vroeger omdat ze geloofde dat dat op een of andere manier werkte. Dus ik werd verplicht iedere ochtend zo'n vies aloe vera drankje te drinken, het werkte inderdaad zeer zuiverend, zo zuiverend dat ik voelde dat het mijn lichaam enorm vermoeide. Ik moest ook constant naar het toilet. Het zou volgens haar ook helpen tegen tinnitus (waar ik nogal last van heb ) als ge het in uw oor druppelt. Ik heb het nooit geprobeerd, geloof er echt niet in :D

Ik ben gewoon eens naar de natuurwinkel gegaan met de vraag wat ik kon nemen om wat meer energie te hebben, en daar raadden ze me spirulina en/of chlorella aan. Had er zelf ook al heel wat positieve dingen over gelezen. Neem het nu al een paar maanden en ik moet zeggen dat ik wel een groot verschil merk! En eigenlijk, heel voor de hand liggend, zorgt een aantal keer per week joggen ook voor een enorme energieboost!
17/08/14 10:24
spirulina is cool: als ik er ooit in slaag oom te wonen op een plaats waar ikniet buitengegooid wou zorden voor het houden van een vuil aquarium ga ik da kweken.
17/08/14 20:45
wou zorden :'''';)
18/08/14 08:51
Waarom supplementen nemen als uw voeding hoogstwaarschijnlijk nog niet in orde is?
18/08/14 09:01
Solvent
quote door
Waarom supplementen nemen als uw voeding hoogstwaarschijnlijk nog niet in orde is?


Voila. Merci maarten.
18/08/14 18:20
Weet je wanneer je jezelf goed voelt: als je een gezond, variabel dieet hebt waarbij je alle benodigde voedingsstoffen binnen krijgt. Herbalife, vitaminesupplementen, spirulina: allemaal nutteloze dure bullshit.
18/08/14 18:27
quote door
Er is ook een verschil tussen natuurlijk verkregen vitaminen, en chemisch verkregen vitaminen ..;


Euh, nee... Lijst van vitaminen met hun chemische benaming. Of je dat nu uit voedsel of pilletjes haalt, een chemische stof is een chemische stof.
18/08/14 19:36
quote door
Weet je wanneer je jezelf goed voelt: als je een gezond, variabel dieet hebt waarbij je alle benodigde voedingsstoffen binnen krijgt. Herbalife, vitaminesupplementen, spirulina: allemaal nutteloze dure bullshit.


Niet zo nutteloos als ge op kot zit en het dus niet altijd gemakkelijk is om u aan een gezond dieet te houden. Het is bijlange niet altijd nutteloze dure bullshit, het mag gewoon geen excuus worden om ongezond te eten. Daarbij is bv. spirulina totaal niet duur en bevat het veel chlorofyl, een sterke ontgifter waarvan ge de optimale dagelijkse hoeveelheden tegenwoordig niet meer zomaar uit een normale dagelijkse portie groenten en fruit kunt halen.
18/08/14 22:54
josfindus
ik vind spirulina toch ook niet zo goedkoop ze. Allé ik weet niet wat die poeder kost. Maar die capsules zijn toch prijzig.
19/08/14 01:59
ik had gewoon een navulling gekocht van 540 tabletten, dus voor 3 tot 6 maanden en dat kostte ongeveer 25 euro!
19/08/14 09:27
josfindus
o eum als ik dat uitreken is 540 maar voor 2 maand want ge moet er 8 per dag nemen. allé hangt vant merk af. maar valt nog wel mee. Swat ik pakte dat alleen omdat mijn moeder mij dat gaf. Dus ik weet niet meer wat de prijzen zijn ondertussen.
19/08/14 12:45
quote door


Niet zo nutteloos als ge op kot zit en het dus niet altijd gemakkelijk is om u aan een gezond dieet te houden. Het is bijlange niet altijd nutteloze dure bullshit, het mag gewoon geen excuus worden om ongezond te eten. Daarbij is bv. spirulina totaal niet duur en bevat het veel chlorofyl, een sterke ontgifter waarvan ge de optimale dagelijkse hoeveelheden tegenwoordig niet meer zomaar uit een normale dagelijkse portie groenten en fruit kunt halen.


Chlorofyl is niet nodig voor het menselijk lichaam en "ontgifting" is bullshit. Uw lever, die doet alle ontgiftig voor u én je hebt hem altijd bij én hij is gratis! klik
19/08/14 16:42
quote door


Chlorofyl is niet nodig voor het menselijk lichaam en "ontgifting" is bullshit. Uw lever, die doet alle ontgiftig voor u én je hebt hem altijd bij én hij is gratis! klik


Hier werd gevraagd naar alternatieven voor Herbalife die niet zo duur zijn. Wel, ik geef er gewoon een.
Uw lever verwijdert niet alle toxines. Dioxines bijvoorbeeld worden maar heel traag door uw lichaam uitgescheiden, en stapelen voornamelijk op in de vetcellen. Van chlorofyl is bewezen dat ze de uitscheiding hiervan verhogen. Bevat ook gewoon veel mineralen en vitaminen. Ge kunt verschillende wetenschappelijke artikels bekijken waarbij de positieve effecten van Spirulina worden beschreven. Ik neem Spirulina bijvoorbeeld ook omdat ik een luie lever heb, dat wil zeggen dat als ik dus dingen eet die meer belastend zijn voor mijn lever ik daar ook sneller moe van word. Ik kan voor mezelf maar gewoon zeggen dat ik merk dat het een positief effect heeft.

Ik wil mensen zeker niet zomaar aanzetten tot het innemen van allerlei voedingssupplementen. Ik weet goed genoeg dat het menselijk lichaam normaal gezien in staat zou moeten zijn zichzelf te onderhouden. Soms kan het gewoon handig zijn om de tekorten aan te vullen, als ge merkt dat die er zijn. En het kan zeker geen kwaad om het gewoon eens te proberen.
19/08/14 17:40
"Het kan zeker geen kwaad om het gewoon eens te proberen"
And Jesus wept.

We kunnen ook allemaal onze ochtendpipi gaan drinken en keigezond worden, ahnee wacht.. dat was ook een fabeltje :(

(also: 'ik merk dat het voor mij werkt' anekdote =/= science)
19/08/14 18:10
quote door
"Het kan zeker geen kwaad om het gewoon eens te proberen"
And Jesus wept.

We kunnen ook allemaal onze ochtendpipi gaan drinken en keigezond worden, ahnee wacht.. dat was ook een fabeltje :(

(also: 'ik merk dat het voor mij werkt' anekdote =/= science)


Heel kortzichtige opmerking. Iemand is op zoek naar een alternatief voor Herbalife, ik geef er een. Wetenschappelijk bewezen dat het geen rommel is. Enige wat dan nog rest is het zelf proberen, is dat abnormaal, onlogisch of bullshit?

NASA heeft er al verschillende onderzoeken naar gedaan en het wordt ook dus ook verwerkt in astronautenvoeding. Kunt misschien ook de moeite nemen zelf wat opzoekingswerk te verrichten in plaats van gewoon te zeggen dat alles zever is.

link 1...
Lees verder op http://www.hindawi.com/journals/jmb/2013/325636/

link...
Lees verder op http://books.google.be/books?id=Luxs5c9eHLgC&pg=PA761&lpg=PA761&dq=abstract+chlorella&source=bl&ots=XsDSNFl8GW&sig=-K_fTMc0_M1p6uW98CGYry9rPRQ&hl=nl&sa=X&ei=UFvzU7fGPOH5yQOUr4DwBg&ved=0CHsQ6AEwCA#v=onepage&q=abstract%20chlorella&f=false
19/08/14 18:35
josfindus
quote door

Uw lever verwijdert niet alle toxines. Dioxines bijvoorbeeld worden maar heel traag door uw lichaam uitgescheiden, en stapelen voornamelijk op in de vetcellen.


en hier zit de fout. Zorgt is gewoon dat ge geen dioxines in uw lijf krijgt. Eet deftig dan hebt ge dat probleem niet. Tis trouwens ook niet dat iedereen dioxine-ijsjes zit te eten enzo he. Dus de hoeveelheid van dat soort stoffen in uw lichaam zal sowieso nog wel meevallen
19/08/14 18:59
Spirulina is gezond en je kan er gemakkelijk op overleven want het bevat bijna alles wat het lichaam nodig heeft, dat is een feit. Maar de antioxitatieve en "zuiverende" werking ervan heeft geen nut bij een gezond dieet waarbij je voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt.
19/08/14 21:58
Heeft iemand van jullie nu al eens de moeite genomen om die links te bekijken? Tuurlijk moet ge gezond eten. Maar als ge toch al iets van supplementen wilt nemen is dit gewoon een mooi alternatief en daar ging dit topic om.
20/08/14 13:41
Mannekes toch, geen ruzie maken. 'k Ben momenteel eens online aan het kijken naar die spirulina - en tegelijkertijd ook naar macapoeder, bijenpollen en havermout. Dan kan ik een gezond ontbijtje maken, terwijl ik ondertussen ook nog eens echt gewoon gezond probeer te eten doorheen de dag, I promise. En als ik die superfoods maar rommel vind, dan laat ik het jullie zeker weten.

'k Heb blijkbaar al een jaar klierkoorts, btw.
20/08/14 14:07
Klierkoorts verklaart wel 't een en ander, logisch dat ge u slecht voelde :D