Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
mannen kunnen hun regels krijgen : 167 reacties (2/9) [Dagelijkse Onzin]

mannen kunnen hun regels krijgen

14/08/10 19:37
bigpinkbow
Ik ving het echt overdreven, die kerel ligt op de grond te kermen van de pijn.

Ik heb trouwens liever maandstonden dan een baard!
14/08/10 19:38
FREAKSTY
Tarara dat ze ons dat ook nog eens gaan afnemen
da's ons excuus om een emotioneel, klagerig wrak te zijn en om af en toe eens niet mee te doen tijdens L.O.
14/08/10 19:58
Warsteiner
PEN(I)Struatie
14/08/10 20:23
*loopt gillend weg*
14/08/10 20:26
ThaCitroz
och die zouden da ni aankunnen
14/08/10 20:36
Hydrogen
quote door
Pff, kvind dat precies allemaal niet nodig :p .
Er zijn ook dingen aan mannen waarvan ik denk : no thanx!


Zoals? :D
14/08/10 21:10
MalleSander
Wij hebben al genoeg gezeik aan ons hoofd, bij het vervullen van hoge functies in bedrijven, of bij het hebben van dezelfde job als een vrouw waar wij doch meer betaald voor krijgen.

HARD WORK
14/08/10 22:04
quote door
Ik ving het echt overdreven, die kerel ligt op de grond te kermen van de pijn.

Ik heb trouwens liever maandstonden dan een baard!


No offence, maar ik heb ook al heel vaak op de grond gelegen van de pijn :p
Ieder zijn eigen dysmenorroe zeker.


Op dat van Ayel, ik gok op ochtenderecties?
(aleja, dat is zoiets dat ik liever niet zou willen hebben van mannen)
14/08/10 22:05
jhoefkes
haha ni nodig , maak dat elke zaterdag en zondag morgen al mee :)
belhalve dan dat bloed :)


en tis ook al bewezen , dat als mannen moesten bevallen in hun slaap ze daar niet van wakker zouden worden. dus vind ik dit ook nogal bullsh*t
14/08/10 22:42
quote door
Ik ving het echt overdreven, die kerel ligt op de grond te kermen van de pijn.

Ik heb trouwens liever maandstonden dan een baard!


lol wot? baarden zijn de beste dingen evur <3
14/08/10 22:49
Ik ben pro.
Dan weten ze eens wat het is
14/08/10 23:15
liever maandstonde dan ne vent te zijn die voor zen gezondheid elk jaar vanaf zen 50ste een prostaatonderzoek moet laten gebeuren ze :D
14/08/10 23:33
MetalGirl
quote door
haha ni nodig , maak dat elke zaterdag en zondag morgen al mee :)
belhalve dan dat bloed :)


en tis ook al bewezen , dat als mannen moesten bevallen in hun slaap ze daar niet van wakker zouden worden. dus vind ik dit ook nogal bullsh*t


ha ik had altijd gehoord dat als mannen zouden bevallen die zouden sterven van de pijn
14/08/10 23:35
MetalGirl
van mij moeten die niet voelen hoe zeer dat doet. en ik zou van mijn leven geen man in huis willen die maandstonden heeft. ze wenen al genoeg als ze een snotvallingske hebben.
en ja soms zagen ze te snel dat het weer den tijd van de maand is. ik ben gewoon altijd humeurig en ik eet altijd graag chocolade
14/08/10 23:57
quote door
liever maandstonde dan ne vent te zijn die voor zen gezondheid elk jaar vanaf zen 50ste een prostaatonderzoek moet laten gebeuren ze :D

Wauw dat zijn wat 50 jaren zonder iets ? Wij moeten onze borsten toch ook laten controleren neen dit vind ik geen gelijkwaardige tegenstander!
15/08/10 00:15
pijlbord
quote door
ze wenen al genoeg als ze een snotvallingske hebben.


Jeej veralgemening. Mannen kunnen niet tegen pijn en vrouwen zijn humeurige koeien als ze hun regels hebben.

(Als gij het moogt dan ik ook)
15/08/10 00:22
jhoefkes
quote door


ha ik had altijd gehoord dat als mannen zouden bevallen die zouden sterven van de pijn


1. mijn uitlating was gebaseerd op een cannadees? wetenschappelijk onderzoek.
2. jullie zouden eigenlijk tevreden moeten zijn met dat onderzoek, als het wetenschappelijk bewezen is dat het in jullie biologie zit, kan je er dus niks aan doen dat je meer pijn voelt dan mannen. (en bewijst dus nog maar eens dat de helft van de mannen gewoon ECHT watjes zijn.)

Ben even achter de juiste bron aan het zoeken nog maar het gaat ongeveer zo:
vrouwen hebben dubbelzoveel zenuwuiteinden dan vrouwen , vrouwelijke hesenen krijgen bij de zelfde prikkel dus dubbelzoveel "pijnsignalen te verwerken" hierbij komt dan nog dat de mannelijke hersenen in geval van pijn meer Endorfines vrijgeven wat dus hun pijn ook nog eens verzacht.

btw ontopic en met wat ik hier net zei, zou dat ding dus 3x(?) zoveel pijn moeten veroorzaken bij een vrouw dan een bevalling opdat een man dezelfde pijnervaring heeft.

(?)dus ja ik vind dit bullsh*t hoe gaat ge de ervaring van een "hoeveelheid" pijn bepalen? het is wss niet eens hetzelfde voor elke vrouw.

edit: Metal girl nu ga ik ff moeite doen om dat artikel te vinden, ik hoop dat gij uw standpunt ook kunt verdedigen ;) (buiten dat wij mannen zouden openscheuren en doodbloeden wegens geen uitgang :P)
15/08/10 00:31
jhoefkes
is niet wat ik zocht maar komt al close

edit: @ hieronder , ja onderzoeken vind ik genoeg maar er was een specifiek onderzoek geweest waarin vermeld stond dat mannen niet wakker zouden worden van een bevalling.

ik wouw ook nog meegeven dat (hoewel metal girl zich precies gelijk aangevallen voelt) , dit eigenlijk betekend dat vrouwen karakterieel veel harder op hun tanden moeten bijten voor dezelfde pijn. En daar dus wel (mijn inziensl) respect voor verdienen
15/08/10 00:33
pijlbord
Studies genoeg te vinden online.

Are there sex differences in pain? For experimentally delivered somatic stimuli, females have lower thresholds, greater ability to discriminate, higher pain ratings, and less tolerance of noxious stimuli than males.

(ik moet er eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat die onderzoeker zegt dat dat aan vele variabelen en blablaba ligt.)

Ik weet echt niet waar dat idee dat mannen niet tegen pijn kunnen vandaan komt. Integendeel, alles wat ik rond mij zie staaft de veronderstelling dat vrouwen vaker kleinzerig zijn. Maar ik doe daar geen echte uitspraken over, mensen zijn allemaal uniek. Ieders pijngrens is anders. Of dat bij vrouwen vaak hoger/lager is doe ik geen uitspraak over.
15/08/10 00:39
pijlbord
Trouwens, zijn er zo geen onderzoeken waaraan ze zowel mannen en vrouwen aan een pijnprikkel onderwerpen en dan zien wie het het langste kan volhouden etc.? Uw hand in een emmer ijskoud water steken is zo'n typische test denk ik.

Ik zou alleen niet weten op welke trefwoorden ik zou moeten zoeken, is zien wat ik kan opduiken.