Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Noxa's eindejaarslijst 2018 : 37 reacties (2/2) [Dagelijkse Onzin]

Noxa's eindejaarslijst 2018

17/12/18 12:21
quote door

Ik zal hier ook eens wat zetten maar, om voor iedere voorgemaakte categorie iets of iemand aan te duiden, daar ben ik hier niet vaak genoeg voor actief geweest. En ik heb ook niet alles echt gevolgd.
Maar wat toch zoal bijblijft:

Topics: Als ik hier kwam lezen was ik meestal in beslag genomen door mijn eigen topics: sorry ...

- Quote van het jaar: De eerste quotes waar ik aan denk zijn die van Wanheda: "Wordt gij zelf niet ambetant van ...." en "Djeez, zijt gij echt over alles zo paranoia? ...." Ik moest erom glimlachen eigenlijk.


Mensen
- Meest behulpzame noxaan:
Eigenlijk iedereen dat eens een ernstige vraag serieus beantwoord heeft, (ik zie geen noxanen meer in het echt, dus veel meer kan men hier niet voor mij doen).
Komt min of meer overeen met iedereen die mij het afgelopen jaar privéberichten gestuurd heeft.

- Grappigste noxaan: Ik zou niet weten wie precies het grappigste is. Er zijn er een paar.
HumbertHumbert: Hoe zij haar standpunten duidelijk maakt is vaak wel grappig.
Batsen: komt door zijn antwoorden op mijn topics ('Kerel!' en 'Wat een gedoe allemaal';) en dan die avatar met dat zuur gezichtje.
Wanheda: waarschijnlijk niet bedoeld, maar haar afkeurende/moraliserende reacties in mijn topics kwamen grappig binnen.

- Agressiefste noxaan: Garmonboosiaa lijkt me iemand die vrij snel boz wordt, door een -ik geef toe- ongelukkig gekozen woordje, en ook lang boos blijft ;) (ook weer op basis van een paar forumantwoorden)

- Leden waar je het vaakst mee eens bent
Chthulu: paar goeie gresprekjes mee gehad.
Wandeling: als hij terugblikt op de jaren 90, nu niet echt 100% eens maar toch sommige dingen zijn herkenbaar.


Profielen
- Leukste nieuwsschrijver: Wandeling had dus een paar goeie nieuwsjes


Albumfoto's
- Mooiste albumfoto: mooie foto's zien passeren van: onverhuld, evamusement



kben idd héél vaak boz
17/12/18 14:14
Depulso
Maar soms ben je ook wel lief hé Garmon. :D
17/12/18 17:24
ik doe mijn best!
18/12/18 07:00
quote door

- Grappigste noxaan : Daav ( maar das ongewild van zijn kant uit denk ik)


quote door

- Quote van het jaar: “Ge kunt een gesprek ni poepe” - Daav


Soms is oprechtheid de beste bron voor komedie xoxo

Bedankt voor de vermeldingen yo, alhoewel ik mezelf minder vond. Sorry dat ik niet beter kon zijn. We blijven proberen.
18/12/18 20:08
U235
quote door



kben idd héél vaak boz


Nu toch niet? :)

@Gryffindor: Ik een van de grootste koppen van jut? Zo voelde ik het niet aan, de reacties vielen over het algemeen nogal mee.
Ik had meer afkeuring, gemoraliseer, of spot verwacht. Maar er zat precies redelijk wat 'begrip' bij mijn genantste topic.

@degenen die mij nomineerden: Het was wel wat gênant om mijn soa-topic en mijn comments uiteindelijk online te plaatsen, maar het went eens je bezig bent. Aan de andere kant: ze zien hier toch niet wie ik precies ben.
Nu ben ik er niet of veel minder mee bezig, er is nog wel iets anders momenteel maar ik heb de laatste dagen niet veel tijd om daarover te berichten.
18/12/18 20:58
onverhuld
Ik appreciëer uw openheid eigenlijk net kei hard!
18/12/18 23:21
Ik nomineer onverhuld voor alles wat positief is in die lijst. (te lui)
19/12/18 16:48
U235 is voor mij alleszins de meest.. speciale noxaan dit jaar.
Daav blijft mijn favoriete nieuwsposter.
Ik ken garmonboziaa niet zo goed maar ze lijkt mij een zeer interessant persoon.
Met alexiadinges heb ik veel gedeelde interesses, en er zijn nog heeel veel fijne mensen hier.
en weird021 is uiteraard mijn favoriete noxaan
21/12/18 14:49
Avaritia en Gryffindor zijn de mooiste vrouwelijke Noxanen. Voor de rest niet veel toe te voegen
03/01/19 15:54
maar een povere editie ze. maar ene shout out gekregen :s
03/01/19 16:59
Gryffindor
mooiste benen en glimlach : letsfuck
04/01/19 17:27
dat zijn 3 complimenten van dezmundi, nu kan ik niet anders dan haar uitroepen tot mijn favo noxaan van 2018
04/01/19 17:34
onverhuld
Seg excuseer ik heb u ook genomineerd ma kzal het noteren voor volgend jaar dan HE :s
04/01/19 17:42
twas een mop he, gezien ge me grappig vindt, dacht k.........
04/01/19 18:25
onverhuld
Kan je nu wel zeggen mallerd............
04/01/19 19:39
marmermijn
Fien, Adam en Koen krijgen een late shout out van mij.

En zoals gewoonlijk krijgen de noxanes een shoutout voor hella knap te zijn.
04/01/19 21:22
Ja sorry kben nog altijd te lui dus ik ga het een jaar uitstellen :s de mensen die ik graag heb weten dat ik ze graag heb en voor de rest heb ik niks toe te voegen :s
04/01/19 22:02
marmermijn
quote door

Ja sorry kben nog altijd te lui dus ik ga het een jaar uitstellen :s de mensen die ik graag heb weten dat ik ze graag heb en voor de rest heb ik niks toe te voegen :s


Ja dit :p


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.