Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Platform voor diensten : 10 reacties (1/1) [Gezocht]

Platform voor diensten

30/12/18 23:29
Hallo iedereen,

Mijn vriendin is sinds kort zelfstandige in bijberoep en ikzelf vinnenkort ook. Nu had ik ergens een la'ge tijd terug een site gevonden waar je allerlei klussen kon aanbieden online. Je moest een soort van profiel maken en zeggen wat je allemaal kon ( bv programmeren, boekhouden , klussen, etc) en je prijs per uur vermelden. Mensen zouden dan jou kunnen contacteren. Je kon zo in je buurt kijken wie wat qua klussen kon aanbieden. Nu probeer ik die site terug te vinden maar ik vind hem dus niet meer terug. En omdat het al zo lang geleden is vind ik hem niet meteen terug in mijn geschiedenis.

Weet iemand zulke sites? Alvast bedankt
31/12/18 01:01
Ik wou WeTasker zeggen, maar da’s een app en redelijk recent. Tot zover mijn bijdrage.
31/12/18 08:59
Upwork, freelancer, peopleperhour. Ik geloof in België dat ge creatieveskills had. Zoek op freelance. Aan die internationale websites hebt ge niet veel tenzij ge een zeldzame specifieke skill hebt die gevraagd is. Anders zijn er altijd mensen die beter en goedkoper zijn omdat die in landen wonen met lage kost van leven.
31/12/18 10:35
Oei creative skills is iets anders. Ik ben op een telefoon aan het typen dus heb niet dubbel gecheckt. Freelance België op Google geeft precies wel bruikbare resultaten.
31/12/18 14:04
atox
Kennis van mij heeft Twizzi gebouwd. Is wel enkel voor vakmannen/klussers.
01/01/19 18:18
Iedereen al super merci heb de desbetreffende site nog niet terug gevonden maar ik kan al wat voort hiermee
01/01/19 18:56
quote door

heb de desbetreffende site nog niet terug gevonden


In dat geval: als de site niet snel terug te vinden is en niet veel mensen hem kennen betekent dat misschien ook dat ge er niet veel werk mee zou krijgen?
02/01/19 12:15
ja ik weet niet meer op welke zoekterm ik ben gekomen of hoe ik er geraakt ben. Maar daar zat toch wel enorm wat volk op. soit we gaan het eens bekijken met freelancenetwork
03/01/19 11:11
Fridge
Jellow of Guru?
03/01/19 14:22
de site was blijkbaar klaar is kees, maar we vinden freelancenetwork al een pak beter!
03/01/19 23:24
https://www.letsvlaanderen.be/ Deze vind ik ook heel leuk. Jij doet iets voor iemand en iemand anders doet weer iets in ruil voor jou.. Een soort site om te ruilen van diensten.


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.