Roommate regio waasland

01/09/17 11:16
quote door

Even off-topic:

Maar als iemand een vaste job heeft, is 600 huur dan niet alleen te betalen, of komt daar echt nog zoveel bij van extra kosten? Een minimumloon zit toch rond de 1300, dus dan lijkt mij de overige 700 toch genoeg voor water/stroom/eten?

Ik werk voorlopig 30u in de verkoop dus ik verdien bijlange geen €1300.
Daarbij komt nog eens dat ik nog een autolening heb lopen voor een jaar en aan pensioensparen doe.
Dan zijn de vaste kosten daar nog niet eens bij gerekend..
Normaalgezien zal ik ergens in februari een fulltime aangeboden krijgen en dan zit ik wel boven de €1300.. maar voorlopig zal ik mij toch nog enkele maanden moeten zien te redden tot februari.
01/09/17 11:22
quote door

Ik zoek wel iets, maar ik werk in Brussel.
Voor mij was het ideaal om in Aarschot te wonen, wat een uur rijden van Sint-Niklaas wel is.

Jammer genoeg is dit te ver voor mij.
Ik laat zelfs al dingen liggen in Gent of Antwerpen door de afstand :)
01/09/17 11:25
quote door

Jammer genoeg is dit te ver voor mij.
Ik laat zelfs al dingen liggen in Gent of Antwerpen door de afstand :)

Antwerpen is een scheet ver van Waasland? Tenzij je weigert om het openbaar vervoer te nemen dan is het inderdaad niet te doen door de ring.
01/09/17 11:34
Zjoske
ge moet wel altijd die kuttunnels door he.mijn zus vloekt daar fameus op ze.maar in se is dat niet ver
01/09/17 23:52
quote door

Antwerpen is een scheet ver van Waasland? Tenzij je weigert om het openbaar vervoer te nemen dan is het inderdaad niet te doen door de ring.

Ik vind dat vrij terecht hoor, ik rijd elke dag buiten de spits over de E17 en vaak staat er file tot in Sint - Niklaas, meestal gewoon omdat er een klein ongeval is gebeurd ofzo... voor het minste staat ge daar stil. Openbaar vervoer is qua verbinding niet echt interessant denk ik... Ik denk da je in de Inno in het koopcentrum werkt... dan moet je al wel een paar keer gaan overstappen tussen tram/trein/bus om daar te raken...
02/09/17 21:57
En hoe gaat de zoektocht?
03/09/17 11:50
quote door

En hoe gaat de zoektocht?

Nog steeds geen resultaat..
Heb ondertussen wel een heel mooie studio gevonden in Sint-Niklaas,
Maar ik zal wel de enige niet zijn dus morgen eens voor bellen om te gaan kijken :)
Dat zou beschikbaar zijn vanaf 1 novemer
03/09/17 12:31
Ik hoop dat je het hebt!
Ik wou mij eventueel nog kandidaat stellen (woon in een klein huis op 15min van Sint-Niklaas).
Maar bij nader inzien toch geen goed idee want dit huis is meer voor een koppel (één slaapkamer), dus wou niet als een creep overkomen. :D
03/09/17 14:54
LANDMVRKS
En dan is Sint-Niklaas echt nog spotgoedkoop eigenlijk om te huren. Ik betaal 620 euro huur voor een degelijk recent (vrij groot) appartement met 2 grote slaapkamers, tussen het centrum en den N70... Maar ik geef eerlijk toe dat ik er ook heel lang heb achter moeten zoeken...

Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.