Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Ikea matras : 55 reacties (3/3) [Lifestyle]

Ikea matras

17/11/16 11:39
onverhuld
Ja weet ge, ik WIL wel veel geld geven aan een matras he maar 1) ik heb dat geld nu neit en 2) als ik dat geld nu had dan zou ik dat aan andere dingen willen geven op dit moment die een nog hogere prioriteit hebben
Dus ik ga ook gewoon ne matras in de Ikea kopen en josfindus nadoen met die memoryfoam :D Ik heb wel zo een tempur kussen achtig iets, en da marcheertwel goe voor mij ook
17/11/16 11:51
Wij zijn die ook gaan halen in de Ikea. Wel de duurste geloof ik (zo'n hele dikke) en elk een aparte met nog zo'n dekmatras er bovenop. Slaapt ZALIG. En ik ben zo hard voor elk een aparte matras, dat slaapt duust keer beter.
En dan zo'n memoryfoam kussen god ik ga terug in bed kruipen denk ik.
17/11/16 14:17
Nakkeskud, blijven uw aparte matrassen goed samenliggen?
17/11/16 15:37
Ja ze, die liggen 'in' dat beddenframe dus die verschuiven niet ofzo. Ge kunt ook zo'n dingske halen wat ge in 't midden tussen de 2 bedden kunt leggen zodat ge geen geul hebt (maar ik heb dat niet, ik vind dat fijn om mijn voet tussen te kunnen steken :D )

Kan het alleen maar aanraden.. geen hele matras die verschuift als uw partner opstaat, makkelijke om om te draaien. (en ge kunt er een huge bed van maken. Die van ons is 180 op 200).
17/11/16 16:17
josfindus
Awel he ik heb nu op zo een crappy basic ding geslapen.gecheckt niet van Ikea maar te vergelijken met wat ik van Ikea had vroeger.voor mijne rug maakte dat niet uit.ene dag wel zeer andere niet.maar ik had kei veel pijn aan mijn armen en mijn heupen,elke 5minuten moest ik draaien.ik weet dus echt wel waarom ik dieje fake tampur heb amai.maar volgens mij zijn er mensen die daar niks last van hebben.dus waarom zou ge er geld aan geven dan he.
Bij mijn ouders heb ik die bovenmatras op een hele zachte duurdere /middenklasse matras gelegd en ik moet zeggen dat dat toch te veel inzakt voor mijn rug.
Zalige aan memoryfoam is dat dat enkel inzakt als dat op temperatuur is.
17/11/16 16:19
josfindus
Als ge geen bed en geen latenbodem hebt,is een boxsprings+bovenmatras dan niet goedkoper dan een bed,lattenbodem en deftige matras?
17/11/16 23:58
Mijn memoryfoamkussen behoort tot het beste wat ik mij de laatste jaren heb aangeschaft. Had ik het geweten, had ik het al veel langer gekocht.
18/11/16 00:02
josfindus
Maar is dat zo ben blok kussen of ene met zo mouchkes in stukken in?
Ik heb echt al alle soorten gehad en vind niks goe.ik doe het nu met 2pluimkussen en 2gewoon eum ja synthetische rommel kussens van Ikea.van elks eentje voor buik en eentje voor zijslapen.ja ik slaap met vier kussens.en eigenlijk zijn die met niet-pluimen na 5-6jaar aan vervanging toe.Maar das niet erg want die waren spotgoedkoop.heb er ook gehad die kei duur waren en pffff. Ik wil vooral een antie allzrgiekussen
18/11/16 00:07
josfindus
quote door

Ja weet ge, ik WIL wel veel geld geven aan een matras he maar 1) ik heb dat geld nu neit en 2) als ik dat geld nu had dan zou ik dat aan andere dingen willen geven op dit moment die een nog hogere prioriteit hebben
Dus ik ga ook gewoon ne matras in de Ikea kopen en josfindus nadoen met die memoryfoam :D Ik heb wel zo een tempur kussen achtig iets, en da marcheertwel goe voor mij ook

Die bovenmatras alleen kost al 300 euro he.das kei veel geld vind ik voor niet iets chique.scoor u ergens iets zonder putten,schimmel en beesten voor daaronder dat bijna of gratis is.en ja 2dehandsmatras is kei Goor,maar ge legt er toch iets op of kunt ge echt voor nog is 300 een nieuwe id Ikea vinden? Maar dan nog,dat is 600.pfff kheb het geld ook ni ze maar ik denk dan:dat is al de helft vh bugget voor mijn droombed weg. moest ik geld hebben en mijn huis was basic af,ik deed dat.er is echt niks belangrijker dan goeie slaap. En goei eten maar dat is een standaard gespreide investeringen dus dat rekzn ik niet onder zotte uitgaven
18/11/16 00:12
Blok. Ze verkochten dat een maand of twee geleden met veel korting bij de Standaard. Zij- en rugslapen gaat perfect voor mij. Daarvoor had ik een donskussen, een oud, maar dat lag toch wel echt goed. Alleen verloor dat ding al zijn pluimen en lag er in mijn bed iets te veel dons.
18/11/16 00:24
josfindus
Maar met zo een blok kunt ge ni buikslapen.ok ik mag dat eigenlijk sowieso niet doen voor mijne rug.maar ja :(
18/11/16 00:32
Goh, ik doe dat wel soms. 't Is een vooral kwestie van de juiste houding te vinden = verticaal en er volledig met de borst opliggen.
18/11/16 08:15
josfindus
Ok gij zijt ne man gij hebt geen tetten id de weg zitten
18/11/16 10:29
Ma ik heb tetten en een blokkussen en dat gaat wel ze. Alleen ligt mijn nek dan echt extreem verdraaid (dus niet echt aan te raden) maar ik vond dat voor mij wel goed, dat dwingt mij om meer op mijn zij te slapen. Op een donskussen slaap ik altijd op mijn buik en da's sowieso slechter voor uw rug/nek
18/11/16 11:37
Mokeponn
Ik heb echt geen idee wat een blokkussen is :' )
18/11/16 12:54
josfindus
Een louche zoals een matras maar dan is vorm van een kussen gesneden.zo een blok dus uit 1stuk


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.