Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
hardcore in mechelen : 31 reacties (2/2) [Gezocht]

hardcore in mechelen

29/11/04 21:06
AnimalxLiberation
Yep hier in brugge en omstreken ook tijd da waasland es naar hier komt met hun nest bands hehe
29/11/04 21:59
zombiieh
miles from june?=)
30/11/04 08:36
xtofadefromfatex
@ coremosher:
in mm zijn het inderdaad altijd dezelfde bands die optreden ja :) ik verwijs dan naar sbs, boh, stt, ... maar ik denk dat we niet mogen klagen i.v.m. goeie groepen (al dan niet internationaal of van eigen bodem) die eens in tongeren / hasselt / riemst / bilzen / as en omstreken komen... als ge voorstander zijt van de kom-eens-uit-je-zetel-mentaliteit weet ge trouwens altijd wel iets te vinden, en dan hoeft het niet per se 2 straten verder te zijn...

hoe hard suckt morda? brugge is echt dood precies
30/11/04 09:06
coremosher
1 keer om de 2-3 maand komt er eens een degelijke band, zoals nu personal vendetta, in juliwas deadlock der, maar daar stopt het dan ook, en hier in de buurt hebt ge ook niet echt veel keuze qua optredens

ofwel weet gij meer dan mij en in dat geval moogt ge me toch vertellen wie der dan nog komt in de nabije toekomst
30/11/04 10:22
anatomyofaghost
Tis zoals hij zegt... ge moet nie persé in uw buurt blijven...
30/11/04 10:39
coremosher
als gij me telkens vervoer kunt bezorgen ga ik desnoods naar praag voor optredens ...
het valt niet mee voor iemand die geen auto heeft en waarvan zn ouders hem niet om xx.xxu komen halen in godweetwaar
30/11/04 11:28
anatomyofaghost
das waar... mss met mensen die er ook naartoe gaan afspreken ofzo om een lift... zo deed ik dat toen ik nog geen wagen had...
30/11/04 13:47
scenestar
kwil nei nie veel zegge, maar ik vin trust nie goe...
30/11/04 13:52
xtofadefromfatex
voila, plan trekken heet dat

@ coremosher
volgende show die ge naartoe wilt gaan maar ge hebt geen vervoer, ge laat het mij maar weten, als`k ook ga pak ik u mee... problem solved
en ik ben geen wandelende agenda, maar als ik niet veel werk had gehad voor school, of geen vriendin die ik niet altijd met hardcore om de oren wil kletsen, was ik tot nu toe al elk weekend naar een of andere show gekunnen...
en wat betreft uw ouders, probeer eens de volgende zin: " als ik naar de scoutsfuif ging moest ge mij om 2 uur komen halen, en hardcoreshows zijn meestal al gedaan voor middernacht "
daarmee kunt ge het tenminste uithouden tot ge uw rijbewijs hebt
30/11/04 17:35
coremosher
@scenestar: ik deel u mening :)

@xtofadefromfatex: daar zal ik aan denken :)
02/12/04 19:36
exhale
och hoe relatief allemaal .



(ik zwijg)
03/12/04 10:15
malice
@zombiieh: word!:)


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.